Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@23:29:42 GMT

افراد نگران کار‌ت‌های سوخت خود نباشند

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۲۱۰۹

افراد نگران کار‌ت‌های سوخت خود نباشند

خبرگزاری میزان- معاون مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآرده‌های نفتی گفت: افراد به هیچ عنوان نگران تهیه کارت سوخت نباشند و برای تمام افراد و گروه‌های مختلف چاره‌ای اندیشیده شده است. تاریخ انتشار: 14:49 - 22 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۱۳۸۸ به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، حمید قاسمی در خصوص افرادی که به تازگی ثبت پلاک کرده اند اظهار کرد: برای افرادی که بعد از اجرایی شدن طرح کارت سوخت اقدام به خرید خودرو و ثبت پلاک جدید کرده اند، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اقدام به صدور کارت سوخت جدید به این افراد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه افزود: همچنین برای واگذاری پلاک و کارت سوت، افراد می‌توانند به بخش خدمات پلیس +10 مراجعه کنند و با ارائه مدارک مورد نیاز، درخواست کارت المثنی کنند.
معاون مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآرده‌های نفتی خاطر نشان کرد: افراد به هیچ عنوان نگران تهیه کارت سوخت نباشند و برای تمام افراد و گروه‌های مختلف چاره‌ای اندیشیده شده است.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کارت سوخت بنزین فرآورده پلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۲۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیر پخش فرآورده های نفتی استان با اشاره به اینکه بیش از 80 درصد از مالکان خودرو‌ها از کارت سوخت شخصی استفاده می کنند گفت: برای بهبود نظام توزیع بنزین و نفت گاز در کشور و کاهش قاچاق سوخت، خودرو‌های بنزین سوز وخودرو‌های نفت گازسوز باید از کارت‌های سوخت مختص خودرو استفاده کنند.
سالار خشایی افزود: همه جایگاه‌های استان مجهز به کارت سوخت اضطراری هستند، اما این خدمات به افرادی که به تازگی خودرو خریداری کرده اند، یا کارت آن‌ها به هردلیلی مفقود شده است، ارائه می‌شود.
وی از مردم خواست از طریق شماره ۰۹۶۲۷  روند صدور کارت سوخت خود را پیگیری کنند.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



دیگر خبرها

  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی
  • اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند
  • قهر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار به ضرر بردسکن است
  • بیشترین قاچاق سوخت در حوزه کشاورزی صورت می‌گیرد
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • شفافیتمون کجا بود؟
  • کشف ۲ هزارلیترسوخت قاچاق درخرمشهر
  • قدردانی استاندار همدان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی نوروزی
  • ثبت بیش از ۱۰ هزار بازدید کنترل‌کیفی در پخش منطقه آذربایجان شرقی
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی