Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: با اقدامات و تلاش‌های شبانه‌روزی انجام یافته سایت راداری هواشناسی اردبیل شهریور ماه امسال افتتاح می‌شود. ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سیاوش محمدی در آئین تکریم و معارفه مدیرکل هواشناسی استان اردبیل اظهار داشت: با اقدامات و تلاش‌های شبانه‌روزی انجام یافته سایت راداری هواشناسی اردبیل شهریور ماه امسال افتتاح می‌شود و هم‌اکنون این پروژه مراحل تکمیلی را طی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که این پروژه در حال حاضر با 97 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است بیان کرد: تاکنون برای این پروژه 80 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و درصدد هستیم در کم‌ترین زمان ممکن نسبت به ایجاد و تجهیز رادار هواشناسی در باند دوم فرودگاه اردبیل اقدام کنیم.

رادار هواشناسی استان اردبیل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسدنخستین سکوی هواشناسی دریایی خزر در گلستان راه‎‌اندازی شدپروژه هواشناسی و هوانوردی فرودگاه پیام به بهره‌برداری رسید

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: خوشبختانه وضعیت فرودگاه اردبیل شرایط مطلوبی دارد و درصدد هستیم تاخیر پروازها و نیز افزایش تعداد پروازها را برای امسال مبنای کار قرار داده و به عنوان اولویت‌دارترین برنامه‌های فرودگاه اردبیل در این زمینه نیز اقدام کنیم که این موضوع حائز اهمیت بسیار است.

محمدی تصریح کرد: رادار هواشناسی استان به عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های فرودگاه اردبیل در حال اجرا است و در تلاش هستیم تا بتوانیم پروژه‌های نیمه‌تمام فرودگاه اردبیل را با تزریق به موقع و مناسب اعتبارات در کمترین زمان ممکن به اتمام برسانیم و مشکلات خود را در این زمینه از میان برداریم که در این زمینه استفاده از نیروهای متخصص و کاردان اولویت است.

در این مراسم از زحمات علی دولتی‌مهر تقدیر و سیاوش محمدی به عنوان مدیر کل جدید هواشناسی استان اردبیل معرفی شد و دولتی مهر نیز به عنوان مدیر کل هواشناسی استان آذربایجان شرقی انتخاب شد.

انتهای پیام/ ع

R41374/P1494/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۲۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل

مجید کوهی گفت: براساس نقشه‌های هواشناسی از امروز روند افزایش دمای هوا به تدریج در سطح استان آغاز شده و انتظار می‌رود تا روز سه شنبه هفته آینده در تمامی مناطق استان در طول روز هوای گرم حاکم شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل افزود: بنابراین بیشینه دمای هوا در مناطق شمالی تا ۳۲ درجه سلسیوس و در مناطق مرکزی و جنوبی استان تا ۲۵ درجه سلسیوس خواهد رسید.

او با بیان اینکه برای این مدت سامانه‌ بارشی در سطح استان پیش‌بینی نمی‌شود، گفت: تغییرات احتمالی اوضاع جوی در بولتن پیش بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • آسیاتک ابتدای شهریور از ۵۵۰مرکز داده پیام بهره‌برداری می‌کند
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل
  • احیای ساختمان قدیمی شهرداری تهران تا شهریور امسال | تغییرات جدید در ورودی بازار بزرگ تهران
  • بیش از 22 هزار خانوار یزدی تا شهریور ماه به فیبرنوری متصل می شوند
  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد
  • افتتاح سایت غرفه ایران در بینال ونیز
  • افتتاح اولین کتابخانه تخصصی مستقل کودک در خراسان جنوبی
  • پرواز اردبیل به مشهد برقرار شد
  • آیا امسال سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور آغاز می شود؟!
  • امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟