Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - سامانه تغذیه پایدار (UPS) ایستگاه تزریق گاز شرکت بهره‌برداری آغاجاری با صرفه‌جویی بالغ بر 20 میلیارد ریال تعمیر و بازسازی شد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، سیدمحسن دهبانپور، رئیس اداره نگهداری و تعمیرات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری گفت: سیستم تغذیه پایدار (UPS) ایستگاه تزریق گاز این شرکت شامل دو مجموعه موازی است که تغذیه همه سیستم‌های کنترل و DCS را به عهده دارد و به عنوان قلب واحد محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با توجه به نیاز مبرم عملیاتی و امکان بروز توقف ناخواسته و زیان‌بار کارخانه، کار عیب‌یابی از سوی کارشناسان برق نگهداری انجام و از مجموعه UPS رفع اشکال شد.
دهبانپور عنوان کرد: در این مدت برای جلوگیری از توقف سیستم، یک مجموعه UPS غیرصنعتی با توان کمتر و باتری‌های سیلد اسید به‌طور موقت در این واحد نصب و UPS‌های معیوب از مدار خارج شدند و UPS‌های مذکور پس از شناسایی و انجام آزمایش‌های متعدد در کوتاه‌ترین زمان ممکن در مدار عملیاتی قرار گرفتند.
رئیس اداره نگهداری و تعمیرات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری اظهار کرد: ایستگاه مذکور دارای هفت ردیف توربین است و هر ردیف 330 میلیون فوت‌مکعب گاز به مخازن آغاجاری تزریق می‌کند که با احتساب قیمت یک مجموعه UPS مشابه، 20 میلیارد ریال صرفه‌جویی به همراه داشته است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۲۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات بازسازی مجموعه تئاتر محراب در سال ۱۴۰۳/ ۲ پروژه پلاتوسازی در شهریار و پرند به نتیجه رسید

علی فروزانفر مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در گفتگو با خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا گفت: سال گذشته ظرف مالی که برای جشنواره هنر‌های نمایشی استان تهران در نظر گرفته شده بود، ۴۰۰ میلیون بود، اما اتفاقی که افتاد این بود که این مبلغ به ۸۶۰ میلیون افزایش رسید و برای جشنواره سال آتی نیز تصمیم به حداقل سه برابر شدن بودجه جشنواره داریم.

وی در ادامه افزود: جریان آموزش، استعدادیابی، تولید اثر و ... برای جشنواره استان تهران خیلی برایمان حائز اهمیت است.

فروزانفر درباره زیرساخت‌های فعالیت‌های هنری در استان تهران گفت: از ابتدای این چهار ماهی که خدمت شما در این استان هستم، ظرفیت‌هایی در قالب پلاتو‌ها در استان موجود بود، دو پروژه نیمه تمام داشتیم که یکی شهریار بود و دو هفته گذشته افتتاح شد و دیگری هم پلاتو در شهر پروند بود که امیدواریم در پایان سال و پیش از نوروز به بهره برداری برسد و اصحاب هنر پس از تعطیلات از این پلاتو استفاده کنند.

وی اظهار کرد: اما علاوه بر اینها نیاز به ظرفیت‌های استانی مضاعفی هم برای تقویت جریان نمایش در استان تهران داریم که بهترین فضایی که در این زمینه در اختیار داریم مجموعه تئاتر محراب است. این مجموعه هم مستهلک و فرسوده شده و هم بازه زمانی طولانی است که بازسازی و به سازی نشده است. الان هم یک تخصیص خوبی از مجموعه شورای شهر تهران در مجموعه تئاتر محراب اعلام شده که آماده به سازی به مبلغ ۵ میلیارد تومان است این هم جزو مصوبات سفر آقای رییس جمهور به استان تهران به عنوان کلان پروژه بازسازی اساسی محراب است و منتظر هستیم تا مصوبه‌اش استخراج شود و ما با یک پردیس تئاتر نوسازی شده و به روز مواجه شویم.

فروزانفر با اشاره به نگرانی‌هایشان در زمینه اعتبارات روی کاغذ گفت: اگر این مشکل حل شود الباقی تلاشمان این است که این اعتبارات امکان تبدیل به عمیات شود، این پروژه اگر کلنگ بخورد ما ظرفت عملیاتی اجرایی برای سال ۱۴۰۳ برای جشنواره هنر‌های نمایشی استان تهران در مجمونعه تئاتر محراب نخواهیم داشت، اما این مسئله‌ای نیست که راجع بدان نگران باشیم، بهرحال می‌توان یک سال هم کار‌ها در این سالن‌ها تعطیل کرد به این امید که انشالا ما با یک مجموعه تئاتری کامل و نوسازی شده به عنان محراب در آینده روبه رو باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیش بینی هوای نسبتا پایدار برای گلستان
  • جزئیات بازسازی مجموعه تئاتر محراب در سال ۱۴۰۳/ ۲ پروژه پلاتوسازی در شهریار و پرند به نتیجه رسید
  • آبگیری سد تاخیری - تغذیه‌ای تنگ خمار فسا
  • باغ موزه مینیاتور کجاست؟
  • آبگیری سد تاخیری _تغذیه‌ای تنگ خمار فسا در سامانه بارشی اخیر
  • این کشور چهار آتشبار آمریکایی سفارش داد
  • تزریق پول بن‌سلمان به یک خودروساز معروف!
  • جوی نسبتا آرام و پایدار در سطح استان کرمان 
  • کنترل کیفیت محصولات خط تولید با سامانه هوش مصنوعی
  • دولت عربستان یک میلیارد دلار به شرکت خودروسازی لوسید تزریق کرد