Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-18@00:08:50 GMT

همه پروازهای فرودگاه بین المللی هنگ کنگ لغو شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۲۳۵۶

ساعت 24-به دنبال حضور معترضان هنگ کنگی در فرودگاه بین‌المللی این شهر، همه پروازهای خروجی این فرودگاه به حالت تعلیق درآمده است.

 به دنبال تشدید دامنه اعتراضات و اغتشاشات در هنگ کنگ و کشاندن آن به فرودگاه، همه پروازهای این فرودگاه به حالت تعلیق درآمده است و پذیرش مسافران در گیتهای کنترل بلیط متوقف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این برای دومین روز است که فرودگاه هنگ کنگ به دلیل حضور معترضان در آن دچار اختلال در فعالیتهای روزمره خود شده است. 

براساس گزارش رویترز، یک مقام فرودگاه گفته است که عملیات ترمینالهای فرودگاه بین المللی هنگ کنگ به طور جدی دچار اختلال شده است و علت آن تیز تجمع معترضان در سالنهخاهی ترمینال است. 

وی تاکید کرد که کنترل بلیط‌ها از ساعت 4:30 بعدازظهر به صورت کامل متوقف شده است. 

به دنبال حضور معترضان در فرودگاه هنگ کنگ، فرماندار این منطقه صبح روز سه شنبه نسبت به ادامه اعتراضات قویا هشدار داد. 

«کاری لام» رئیس منطقه هنگ‌کنگ امروز هشدار داد در صورتیکه اعتراضات خشونت‌آمیز پایان نیابد، پیامدهای خطرناکی به همراه خواهد داشت.

وی تصریح کرد:‌«خشونت، خواه استفاده از خشونت یا اینکه تحریک به خشونت باشد، موجب می‌شود که هنگ‌کنگ در مسیر بدون بازگشت قرار گیرد، و جامعه هنگ‌کنگ را در وضعیت نگران‌کننده و خطرناکی سوق می‌دهد».

لام ضمن دعوت معترضان به آرامش، تصریح کرد: «در هفته گذشته، اوضاع هنگ‌کنگ موجب شد از اینکه به این وضعیت خطرناک رسیدیم، نگران شوم. یک دقیقه وقت بگذارید و فکر کنید، به شهرمان، به خانه‌امان نگاه کنید. آیا دوست دارید شاهد سوق دادن آن به پرتگاه باشید».

منبع: فارس

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۲۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت پروازهای فرودگاه امام و مهرآباد لغو شد؟

یه گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بر اساس دستورالعمل ابلاغی که از روز گذشته (۲۶ فروردین) توسط سازمان هواپیمایی کشوری اعمال شده بود؛ هم‌اکنون تمام محدودیت‌های پروازی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد لغو شده و از ساعت ۰۵:۳۰ صبح فرایند پذیرش مسافری این فرودگاه آغاز شده است.

مهر در گزارشی نوشت: همچنین از ساعت ۶ صبح امروز (۲۷ فروردین) پروازهای شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به حالت عادی برقرار شد.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895352

دیگر خبرها

  • به‌دنبال حضور در بازی‌های آسیایی و المپیک ۲۰۲۸ هستیم
  • روسیه: به دنبال حق رقابت در المپیک هستیم
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  •  روال عادی پروازها در فرودگاه بین المللی اهواز
  • پروازهای فرودگاه کرمان از سرگرفته شد
  • پروازهای فرودگاه تبریز طبق برنامه انجام می‌شود
  • محدودیت پروازهای فرودگاه امام و مهرآباد لغو شد؟
  • پروازهای فرودگاه مشهد به روال عادی بازگشت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ + جدول