Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@07:10:22 GMT

تماس مسی با نیمار برای جلوگیری ازرفتن او به مادرید

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۲۳۶۲

مهاجم بارسلونا با ستاره برزیلی تماس گرفته تا دوباره پیراهن آبی اناری‌ها را بر تن کند.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از مارکا، لیونل مسی وارد جریان امضای قرارداد نیمار شد. مهاجم بارسلونا دوست ندارد دوستش در رئال مادرید بازی کند. به همین خاطر در آخرین ساعات با مهاجم پاری سن ژرمن تماس گرفت تا این بازیکن با رئال مادرید به توافق نرسد و به بارسا برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رابطه مسی و نیمار خیلی خوب است و بارها در مقاطع مختلف آن را نشان داده‌اند. آن دو به همراه لوییس سوارس (دیگر دوست نیمار) خط حمله بارسلونا را تشکیل داده بودند که توانست موفقیت‌های زیادی کسب کند.

رابطه این دو بازیکن فراتر از ورزش است. احترام و تحسین هر یک به دیگری دیده می‌شود. نیمار همیشه اعلام کرده در کنار مهاجم آرژانتینی پیشرفت کرده است. مسی دو سال پیش تمام تلاشش را کرد تا بازیکن برزیلی بارسا را ترک نکند. او همیشه اعلام کرده که دوست دارد نیمار دوباره برای آبی‌اناری‌ها بازی کند. کاپیتان بارسلونا این موضوع را پشت تلفن یادآوری کرد. آنها با هم دوست هستند و مهاجم برزیلی دوست دارد دوباره در کنار مسی به تمرین بپردازد.

ستاره آرژانتینی فراتر از یک کاپیتان ساده برای بارساست. نظرات و علایقش در تصمیمات تاثیر می‌گذارند. او  عقایدش را برای عموم مطرح کرد تا خوسپ ماریا بارتومئو شرایط را به نحوی فراهم کند که مهاجم بارسا احساس راحتی کند. همچنین مانند دیگر بازیکنان آبی اناری از ادامه حضور ارنستو والورده در تیم حمایت کرد.

در رابطه با نیمار و آینده این بازیکن شرایط سخت‌تر است. آنها می توانند بازیکنی که دوستان زیادی در تیم  دارد را وارد بارسا کنند. تمایل مسی به بازگشت مهاجم برزیلی در پاسخ بازیکنان به والورده هم دیده می‌شود. درخواست کاپیتان بارسلونا برای بازگشت نیمار کاملا آشکار است چون همه می‌دانند او در کنار مهاجم برزیلی و سوارس خوشحال‌تر است. این رضایت بهترین تضمین برای موفقیت تیم کاتالانی است.

تماس‌های بارسا و پاری سن ژرمن نشان دهنده این است که رابطه بدی میان دو باشگاه وجود دارد. مدیران باشگاه کاتالانی خواهان بازگشت نیمار به نوکمپ هستند اما تیم فرانسوی می‌خواهد مهاجمش پیراهن سفیدپوشان را بر تن کند و به همین خاطر پیشنهادهای آبی‌اناری‌ها را نمی‌پذیرد. هواداران متعصب پاری سن ژرمن خشم خود را از رفتارهای اخیر نیمار نشان دادند. ناصر الخلیفی باید مسیر را برای خروج مهاجم برزیلی باز کند. اعتماد در رئال مادرید از بین نرفته است اما برای باشگاه فروش گرت بیل، خامس رودریگس و ماریانو در اولویت قرار دارد. مادرید اتفاق‌های پیرامون نیمار را در نظر دارد تا اگر شرایط خوب باشد با این بازیکن قرارداد امضا کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مسی نیمار تابناک ورزشی بارسلونا غضنفر رکن آبادی معامله قرن میعاد صالحی محمد حضرت پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۲۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بابا، چرا ما هوادار رئال مادرید نیستیم!

به گزارش "ورزش سه"، صعود رئال مادرید به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا و ناکامی دو تیم اسپانیایی دیگر، اتلتیکو مادرید و بارسلونا، باعث شده تا حال و روز هواداران رئال کاملا متفاوت باشد. در روزهای اخیر، افراد زیادی در مورد اتفاقات لیگ قهرمانان حرف زده اند، اما بدون شک یکی از جنجالی ترین آنها از مجری شبکه لاسستا، جوردی اووله، بود.

روزنامه نگار کاتالان، مقاله ای در لا ونگواردیا منتشر کرده است که در آن به بررسی وضعیت فعلی رئال مادرید و بارسلونا می پردازد. او در مورد دشواری هوادار بارسا بودن در این روزهای سخت برای تیم بارسلونا اظهار نظر کرد. 

متن اووله با تیتر "بابا، چرا ما هوادار رئال مادرید نیستیم؟" در مورد احساسات خود به عنوان یک هوادار بارسلونا در هفته های اخیر صحبت کرده و از هیجان پس از پیروزی در بازی رفت مقابل PSG و سپس شکست در دیدار برگشت گفت.

در واقع، اووله منعکس می‌کند که روزهای بین دو بازی رفت و برگشت برای او "خوشحال‌ترین روزها تا اینجای سال" بوده است، و توضیح می‌دهد که پیروزی در بازی اول به او اجازه داد تا در مورد یک فینال ایده‌آل خیال‌پردازی کند: «من بی اندازه هیجان‌زده بودم.»

اووله در مقاله فوق الذکر نوشته است که تصور می کرد، نه تنها به نیمه نهایی می رویم، بلکه حتی در فینال برابر سیتی پپ گواردیولا قرار خواهیم گرفت ولی شکست بازی برگشت یک فروپاشی محض احساسی بود.

اِووله، همچنین حس و حال نسل جوان هواداران بارسلونا را منعکس کرده و می نویسد: «کسانی را که تعجب می‌کنند چرا به جای بارسا هوادار رئال مادرید نشدیم را درک می‌کنم. به شحصه دیگر وقت ندارم یا سنم برای تغییر تیم، خیلی پیر شده اما اگر هواداری جوان‌تر بپرسد، چرا هوادار رئال نشدیم، به آنها خواهم گفت که در قیاس با بارسا، هوادار رئال شدن ساده‌ترین انتحاب ممکن است.» 

نوشته او انتقادات بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی را به همراه داشت، به خصوص در جمله آخر که او می گوید انتخاب رئال به جای بارسا، گزینه آسانی برای هواداران فوتبال است، در حالی که سایر کاربران به این مجری انتقاد کرده اند که او نمی تواند به عنوان هوادار بارسا چنین اظهارنظری را مطرح کند.

دیگر خبرها

  • تیاگو سیلوا در انتهای فصل از چلسی جدا می شود
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس
  • قربانیان ال‌کلاسیکو: واقعیت یک‌بار برای همیشه!
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3 - بارسلونا 2
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر
  • بابا، چرا ما هوادار رئال مادرید نیستیم!
  • نفرین رئال مهاجم بارسلونا را رها نمی‌کند
  • PSG روی گزینه اول بارسا دست گذاشت
  • هواداران بارسا قید ال‌کلاسیکو را زدند!