Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از روابط عمومی و تبلیغات لشکر مقدس امام حسین (ع) در آستانه عید غدیر خم وعید قربان رزمندگان لشکر 14 امام حسین (ع) اقلام خوراکی، معیشتی و فرهنگی در روستاهای محروم منطقه جنوب شرق کشور توزیع کردند.

سرهنگ پاسدار محمد هاشمی پور فرمانده لشکر 14 امام حسین (ع) درباره این اقدامات اظهار داشت: لشکر امام حسین (ع) در مدت استقرار در منطقه جنوب شرق شناسنامه‌ای از محرومان تهیه و محرومان و مستضعفان منطقه شناسایی شده که کمک‌های مردمی و سازمانی به آن‌ها تخصیص داده می‎‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده لشکر 14 امام حسین (ع) افزود: در مدت مأموریت لشکر در منطقه عملیاتی جنوب شرق، رزمندگان این یگان یک مدرسه احداث کردند و 5 مدرسه نیز توسط آن‌ها بازسازی شد، همچنین 2 منزل مسکونی احداث و 4 منزل نیز بازسازی و تعمیر شده است.

وی تصریح کرد: در راستای محرومیت‌زدایی در منطقه جنوب شرق 2 کانتینر پوشاک و بیش از 2 هزار بسته غذایی میان مردم منطقه توزیع شده است که اکثر کمک‌ها توسط رزمندگان لشکر امام حسین (ع) از خیرین اصفهانی جمع آوری شده است.

هاشمی‌پور خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی، مذهبی، هنری و برگزاری مسابقات فرهنگی هنری در میان کودکان منطقه و غیره از اقدامات این نهاد مقدس در منطقه عملیاتی جنوب شرق کشور است.

فرمانده لشکر 14 امام حسین (ع) عنوان کرد: دشمنان معاندین نظام بدانند با شهادت فرزندان این انقلاب پایه‌های آن تنومندتر و عزم ما در جهت اعتلای اهداف نظام جدی‌تر شده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۲۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی انهار کشاورزی شهرستان فومن با بیش از ۶ میلیارد تومان اعتبار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ فرامرز مرجانی فرماندار فومن در نخستین جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: با جذب ۶ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار ۲ هزار و ۵۰۰ متر از کانال‌های آبرسانی روستا‌های کیابان و گل افزان مرمت و بازسازی می‌شود.

امام جمعه فومن هم در این جلسه با تاکید برتکریم ارباب رجوع در ادارات و نهاد‌های دولتی گفت: بنا بر فرمایش امام راحل، مردم صاحبان اصلی این انقلاب و ولی نعمت ما هستند پس مسئولان ضمن رعایت احترام مردم، باید برای رفع مشکلاتشان تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین نقدی رعایت قوانین اسلامی به ویژه حجاب را بسیار با اهمیت دانست و افزود: دین مبین اسلام برای زنان ارزش بالایی قائل است و همه باید طبق قانون و موازین شرعی در جامعه رفتار و عمل کنیم.

دیگر خبرها

  • جانشین فرمانده کل سپاه: هرگونه تعرض به ایران با پاسخی شدیدتر مواجه می‌شود
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • برای صلح و امنیت در منطقه حضور داریم
  • بازسازی انهار کشاورزی شهرستان فومن با بیش از ۶ میلیارد تومان اعتبار
  • نمایش اقتدار ارتش در کرمان+ تصاویر
  • ارتش با اقتدار و صلابت از کیان ایران اسلامی دفاع می‌کند
  • برگزاری مراسم سان ورژه نیروهای مسلح مستقردر کردستان فردا در سنندج
  • ارتش پایه اصلی امنیت و اقتدار کشور است
  • مجموعه پدافند هوایی متناسب با تهدیدات در حال ارتقا است
  • انسجام نیروهای مسلح محاسبات دشمنان را به چالش کشید