Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل از روابط عمومی برنامه «پایش»، در برنامه  امشب ۲۲ مرداد به حذف نشدن اختصاص ارز ۴۲۰۰ تومانی به کالا‌های اساسی و حواشی زیادی که پیرامون این موضوع پیش آمده، میزبان حاجی دلیگانی، نماینده مجلس شورای اسلامی است تا موضوع «فساد‌ها و رانت‌های موجود در سیستم ارز ۴۲۰۰ تومانی» تحلیل و بررسی نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش دوم این برنامه نیز با دعوت از سیدعلی ضیایی کارآفرین موفق و برتر در حوزه‌های اقتصادی، گردشگری و درمانی، الزامات رونق تولید در کشور بررسی می‌شود.

بیشتر بخوانید: نرخ خرید تضمینی گندم در برنامه این هفته «پایش» بررسی می شود

«پایش» به تهیه‌کنندگی الهام پیرهادی و سردبیری محمد عنبری کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که یک شنبه‌ها و سه شنبه ها، ساعت ۱۹:۴۵ با اجرای محمد دلاوری به‌طور زنده پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

جزئیات برنامه پایش در ۲۲ مرداد ۹۸

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۲۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۲۳۸ میلیون تومانی ماهی فروش متخلف در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ مظفری گفت: با گزارش گشت مشترک تعزیرات حکومتی پیرامون کشف ماهی فاسد، پرونده این تخلف برای رسیدگی به شعبه پنجم تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی افزود: با بررسی شعبه و با توجه به نتیجه کارشناسی دامپزشکی، متهم علاوه بر معدوم سازی ماهی فاسد توسط بازرسان و پلمب واحد صنفی به پرداخت ۲ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان با تأکید بر رسیدگی به موقع به تخلفات واحد‌های صنفی، ادامه داد: سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی همواره آماده دریافت شکایات مردمی است.

وی گفت: این سامانه مربوط به ثبت شکایات مردمی است به این صورت که مستندات مربوط در آن ثبت می‌شود و سپس بازرسان تعزیرات نسبت به بررسی آنها اقدام می‌کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان ادامه داد: در صورتی که مستندات مربوطه قابل استناد باشد، پرونده تشکیل می‌شود؛ در غیر این صورت از روال خارج خواهد شد.

تعزیرات حکومتی استان سال گذشته به حدود هفت هزار و ۵۰۰ پرونده در حوزه کالا و خدمات رسیدگی کرد.

بیشترین پرونده‌های مورد بررسی در حوزه کالا و خدمات مربوط به درج نکردن قیمت و گرانفروشی، کم فروشی و تقلب بوده است.

دیگر خبرها

  • تازه‌ترین اوضاع شرکت‌های تولیدی صندوق‌ بازنشستگی صنعت نفت بررسی شد
  • خرداد، اصفهان میزبان المپیاد جهانی فیزیک
  • جریمه ۲۳۸ میلیون تومانی ماهی فروش متخلف در زنجان
  • بی حجابی جامعه را در معرض فساد قرار می‌دهد/حمایت از اقدامات فراجا
  • بی حجابی جامعه را در معرض فساد قرار می دهد/حمایت از اقدامات فراجا
  • دوستداران رانت؛ مخالفان مردمی‌سازی اقتصاد
  • سیستم حمل و نقل در قزوین مناسب نیست
  • آیا آمریکا و عراق می توانند از روابط نظامی فراتر بروند؟ / جو بایدن باید واقعیت رابطه بغداد و تهران را بپذیرد
  • راه حل دانشمند ایرانی برای تجزیه رنگ‌های سمی موجود در فاضلاب
  • هوشمندسازی صنعت با فناوری/ پایش ماشین آلات خطوط تولید ایرانیزه شد