Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس کانادا پس از تکمیل گزارش کالبدشکافی اجسادی که اخیرا کشف کرده بود روز گذشته (دوشنبه) اعلام کرد: دو نوجوان تحت تعقیب و مظنون به قتل‌های مرموز پرونده بزرگراه دورافتاده در این کشور احتمالا با شلیک گلوله خودکشی کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، "کام مک لئود" ۱۹ ساله و "بریر اشمگلسکی" ۱۸ ساله کانادایی مظنون به قتل "لوکاس فولر" ۲۳ ساله‌ی اهل استرالیا و "چینا دیز" ۲۴ ساله‌ی آمریکایی و هم‌چنین "لئونارد دیک"‌ ۶۴ ساله کانادایی بودند که اجسادشان در اواسط ماه ژوئیه در امتداد بزرگراهی دور افتاده در شمال استان "بریتیش کلمبیا"ی کانادا کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجساد این دو نوجوان مظنون به قتل در تاریخ هفتم اوت پس از یک جستجوی دو هفته‌ای و عملیات تعقیب ملی در نزدیکی شهر "گیلم" پیدا شد.

پلیس کانادا اعلام کرده که کالبدشکافی قادر به تعیین زمان مرگ این دو نوجوان نیست اما نشانه‌هایی قوی مبنی بر زنده بودن آن‌ها برای دست‌کم چند روز پس از آخرین مشاهده آن‌ها در تاریخ ۲۲ ژوئیه و در جریان جستجوی فشرده در منطقه "گیلم" وجود دارد.

طبق اعلام پلیس این کشور دو  سلاح گرم نیز در کنار اجساد "مک لئود" و "اشمگلسکی" کشف شده و بررسی‌های قانونی در حال رسیدگی به این موضوع است که آیا این دو سلاح به قتل "لوکاس فولر"، "چینا دیز" و "لئونارد دیک"‌ مرتبط هستند یا خیر؟ پلیس تاکنون چگونگی شلیک شدن به این سه نفر را اعلام نکرده است.

پدر "بریر اشمگلسکی" نیز ضمن تسلیت به خانواده‌های مقتول اعلام کرده از این اتفاق بسیار متاسف بوده و احساس خانواده‌های قربانیان را به طور کامل درک می‌کند.

بنا بر گزارش رویترز، پلیس کانادا اعلام کرده در حال بررسی "همه یافته های تحقیقاتی تا به امروز" است و امیدوار است که با تکمیل روند بررسی، جزئیات بیشتری را "ظرف چند هفته آینده" اعلام کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۲۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه عبور قطار آتش‌گرفته از مرکز لندن در کانادا مقابل چشمان پلیس (فیلم)

 

منبع: صداوسیما

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آمار مرگ و میر جاده‌ای در تعطیلات عید فطر (فیلم) واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج (فیلم) تصادف زنجیره‌ای ۱۰ خودرو در جاده کاشمر (فیلم)

دیگر خبرها

  • نقشه سرایدار سابق برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا
  • نقشه سرایدار برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • لحظه عبور قطار آتش‌گرفته از مرکز لندن در کانادا مقابل چشمان پلیس (فیلم)
  • ببینید | تصاویر عجیب از لحظه عبور قطار آتش‌گرفته از مرکز لندن در کانادا مقابل چشمان پلیس!
  • فوت یک کودک در پی موتورسواری نوجوان ۱۳ ساله
  • موتورسواری مرگبار نوجوان ۱۳ ساله در اصفهان / مرگ کودک ۶ ساله
  • خودکشی ۶۰ جوان بدلایل فقر، اعتیاد و بیکاری
  • پایان مقاومت ١١٠ روزه نوجوان مجروح حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان/محمدمهدی ١٢ ساله شهید شد
  • رابطه سیاه با دختر ۱۵ ساله در اتاق پشتی سوپر مارکت جنجال به پا کرد + فیلم دوربین مدار بسته