Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم، رویترز به نقل از مقامات جبل الطارق اعلام کرد توقیف نفتکش ایرانی گریس-1 عصر امروز سه شنبه پایان می‌یابد.

این مقامات افزودند آنها در تلاش برای پایان تنش‌ها با تهران از زمان توقیف نفتکش گریس-1 هستند.

معاون دریایی سازمان بنادر جلیل اسلامی در نشست خبری امروز با اشاره به توقیف یک فروند نفتکش ایرانی به‌نام گریس-1 در جبل الطارق توسط انگلیسی‌ها گفته بود:‌ انگلیسی‌ها به‌دلیل غرض‌ورزی این نفتکش را توقیف کردند و اسناد حل این مشکل بین ایران و انگلیس مبادله شده و آنها برای حل این مسئله ابراز تمایل کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر این‌که در آینده نزدیک مشکل نفتکش ایرانی برطرف شده و با پرچم ایران به فعالیت خود ادامه می‌دهد، یادآور شد:‌ پس از توقف نفتکش انگلیسی‌ها در خلیج فارس، آمریکا و انگلیس به‌دنبال فضاسازی برای ممنوعیت تردد در تنگه هرمز بودند که با توجه به این‌که هیچ کشوری به آنها ملحق نشد این برنامه آنها شکست خورده است.

نفتکش گریس-1 روز پنجشنبه 13 تیر در آب‌های تنگه جبل‌الطارق توسط نیروی دریایی انگلیس توقیف شده بود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۲۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حق مسکن کارگران افزایش می‌یابد؟

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، امروز جلسه ای با حضور اعضای کارگری شورای عالی کار، کارفرمایان و دولت برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اعتراض کارگران به تعیین سقف حقوق ۱۴۰۳

شنیده ها حاکی از این است که دستور کار این جلسه بررسی مجدد برخی آیتم‌های مزد ۱۴۰۳ خواهد بود و احتمال می رود حق مسکن کارگران درصدی افزایش یابد، چرا که ثابت ماندن این آیتم پس از تعیین شدن مزد ۱۴۰۳ باعث اعتراض جامعه کارگری و انتقاد بخشی از نمایندگان مجلس شده است.

با توجه به اینکه ۷۰درصد دستمزد کارگران صرف اجاره‌بها می‌شود، حق مسکن با مبلغ ناچیز آن، کمکی به هزینه‌های مسکن کارگران نیست، اما می‌تواند بخشی از مشکلات معیشتی را با افزایش رقم آن جبران کند.

پیگیری‌ها حاکی است که معاونت روابط کار امروز از اعضای شورای عالی کار درخواست کرده تا در جلسه‌ای گردهم آمده و مباحث مختلف مسائل کارگری را بحث و بررسی کنند. پیش‌بینی می‌شود خروجی این جلسه، افزایش حق مسکن و شاید بازنگری درباره مزد ۱۴۰۳ باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227189 برچسب‌ها قیمت مسکن

دیگر خبرها

  • درخواست انگلیسی ها از نتانیاهو
  • سوال مهم امیرعبداللهیان از همتای انگلیسی
  • سوال مهم امیرعبداللهیان از همتای انگلیسی خود
  • گازوئیل قاچاق در خاتم کشف شد
  • افزایش احتمال اخراج همکاران افغان نظامیان انگلیسی از پاکستان
  • حق مسکن کارگران افزایش می‌یابد؟
  • سوناک: جت‌های انگلیسی تعدادی از پهپادهای ایران را سرنگون کردند
  • خروش خشم مردمی علیه رژیم صهیونیستی و حامیانش
  • درخواست کاخ سفید از ایرانی برای آزادی کشتی توقیف شده
  • پیش بینی مقام نظامی انگلیسی از زمان شکست اوکراین