Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@11:43:37 GMT

اطلاعیه پلیس بوشهر درباره یک تراژدی خانوادگی

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۲۸۵۸

اطلاعیه پلیس بوشهر درباره یک تراژدی خانوادگی

ساعتی پیش جوانی در برازجان اقدام به خودکشی و متعاقب آن مادرش نیز اقدام به خودسوزی می کند...

به گزارش ایسنا منطقه بوشهر، روابط عمومی پلیس در خصوص این اتفاق اطلاعیه ای صادر کرد.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

"ساعت ۲۱ دوشنبه شب ۲۱ مرداد ماه جوان ۲۵ ساله ای به هویت "س" در شهر برازجان با اسلحه سوزنی تک لول اقدام به شلیک و خودکشی می کند، مادر ۵۵ ساله وی نیز پس از دیدن صحنه خودکشی فرزندش  خودسوزی و متاسفانه فوت می کند، پدر خانواده به دلیل تلاش جهت خاموش کردن آتش همسرش دچار سوختگی شده و هم اکنون در بیمارستان تحت درمان می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واحدهای مختلف پلیس از جمله کارآگاهان پلیس آگاهی در محل حادثه در حال بررسی و تحقیقات تکمیلی در خصوص علل این حادثه ناگوار هستند.

گفتنی است اسلحه مجوزدار مورد استفاده مقتول کشف و در اختیار پلیس می باشد."


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف بیمارستان پلیس آگاهی خودسوزی درمان روابط عمومی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۲۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوه‌خواری در روز روشن در منطقه ۲ پایتخت

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران، در اطلاعیه‌ای از کوه‌خواری در روز روشن در حریم منطقه ۲ خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: شرکت شهربان و حریم‌بان، اقدامات لازم را برای جلوگیری از این اقدام ناپسند در منطقه ۲ انجام داده است.

همچنین متأسفانه این اقدام توسط یکی از شهروندان در منطقه ۲ انجام شده که وی اقدام به کرت‌بندی غیرمجاز کرده است. شرکت شهربان و حریم‌بان تاکید کرده حریم‌بانان ناحیه یک منطقه ۲ در حین گشت‌زنی به یک مورد کرت‌بندی غیرمجاز برخورده و فوراً اقدام به رفع خلاف و اعاده به حالت اولیه کرده‌اند.

کد خبر 6085738

دیگر خبرها

  • مرگ خاله بر اثر تیر اندازی خواهر زاده در خرم آباد
  • مرگ خاله بر اثر تیراندازی خواهرزاده ۵ ساله
  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند
  • ۴ مجروح در نزاع خانوادگی
  • تراژدی در پیست اتومبیلرانی سریلانکا؛ ۷ نفر کشته شدند (+فیلم)
  • کوه‌خواری در روز روشن در منطقه ۲ پایتخت
  • فیلم لحظه زیر گرفتن چند شهرک‌نشین اسرائیلی با خودرو
  • فلم لحظه زیر گرفتن چند شهرک‌نشین اسرائیلی با خودرو
  • خودکشی ۶۰ جوان بدلایل فقر، اعتیاد و بیکاری
  • نزاع خانوادگی در منوجان  ۴ مصدوم در پی داشت