Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران که به همراه وزیر راه و شهرسازی به‌منظور شرکت در نشست مشترک وزرای حمل‌ونقل پنج کشور ساحلی دریای خزر به ترکمنستان سفرکرده بود با مدیرعامل و معاونین شرکت سهامی راه‌آهن ترکمنستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران سعید رسولی در دیدار با مدیرعامل و معاونین شرکت سهامی راه‌آهن ترکمنستان و شرکت بهره‌بردار آژانس راه‌آهن‌های ترکمنستان راه‌های توسعه همکاری‌های دوجانبه بین دو کشور در بخش حمل‌ونقل ریلی را بررسی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم‌چنین در دیدار معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با قائم‌مقام و معاون بازرگانی راه‌آهن قزاقستان در این سفر، مسایل مختلف نحوه اعزام قطارهای کانتینری چین به ایران و بالعکس و اجرای تعهدات مصوب در پروتکل‌های کریدور کانتینری چین موردبررسی قرار گرفت.

در این دیدار مقرر شد جزئیات بیشتر موضوع موردبررسی قرارگرفته تا در دستور کار دیدار مدیران عامل راه‌آهن ایران و قزاقستان قرار گیرد تا مسایل و مشکلات فعلی کریدور کانتینری چین، با اولویت موردبررسی و ساماندهی شود.

در این سفر مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در دیدار با معاونین وزرای حمل‌ونقل جمهوری آذربایجان و ترکمنستان، راهکارهای توسعه همکاری‌های ریلی و حمل‌ونقلی بین ایران و جمهوری آذربایجان و ترکمنستان را موردبحث و بررسی قرارداد.

تشکیل کمیته‌های راهبری و کارگروه‌های تخصصی برای پیگیری و اجرایی شدن تصمیمات نشست مشترک وزرای حمل‌ونقل پنج کشور ساحلی دریای خزر و آغاز همکاری‌های همه‌جانبه بین کشورهای ساحلی خزر و نیز با جمهوری آذربایجان و ترکمنستان از مهم‌ترین محورهای دیدار مدیرعامل راه‌آهن ایران با معاونین وزرای حمل‌ونقل جمهوری آذربایجان و ترکمنستان بود.

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی نیز برای شرکت در نشست مشترک وزرای حمل‌ونقل پنج کشور ساحلی دریای خزر و به‌منظور توسعه همکاری‌های حمل‌ونقل کشورهای ساحلی و شرکت در همایش اقتصادی خزر و نشست موضوعی چشم‌انداز همکاری‌های حمل‌ونقلی در دریای خزر، روزهای بیستم و بیست و یکم مردادماه سال جاری به ترکمنستان سفر کرد.

سعید رسولی مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، شهرام آدم‌نژاد معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی، خیرالله خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل و نمایندگانی از وزارت صنعت، معدن و تجارت، اتاق بازرگانی ایران و وزارت امور خارجه، وزیر راه و شهرسازی را در این سفر دوروزه به ترکمنستان همراهی کردند.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: توسعه راه آهن سعید رسولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۲۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیراز اقدامات مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در صیانت از حقوق بیت المال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رئیس کل دادگستری و رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال استان در دومین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی به پاس اهتمام ویژه در حفاظت و صیانت از حقوق عمومی و بیت المال و اموال سازمان تقدیر کرد.

 از اقدامات مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در صیانت از حقوق بیت المال تقدیر شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، در حاشیه دومین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال که با حضور رئیس کل دادگستری استان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، فرماندار ارومیه و سایر اعضا در محل سالن جلسات دادگستری استان برگزار شد به دلیل عملکرد شایسته مهندس طاهر کیامهر در حفاظت و صیانت از حقوق عمومی و بیت المال قدردانی شد.

  در لوح اهدایی رئیس کل دادگستری خطاب به مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی آمده است:

فلسفه اصلی ایجاد شورای حفظ حقوق بیت المال، صیانت از اراضی ملی، دولتی و منابع طبیعی است در این خصوص مدیران پاکدست نقش مهمی در ایجاد آرامش و امنیت در جامعه داشته و ضمن برخورد با متخلفان اهتمام ویژه ای به حفاظت و صیانت از حقوق عمومی و بیت المال و اموال سازمان متبوع خود داشته اند.

لذا بر خود فرض می دارم از تلاش های ارزنده شما که گام نهادن در مسیر توسعه پایدار و نوید بخش حفاظت مسئولانه و همه جانبه از انفال الهی، عمومی و دولتی می باشد تقدیر نموده و از خداوند منان توفیق هر چه بیشترتان را در خدمتگزاری به اسلامی تحت توجهات حضرت بقیه الله العظم (عج) و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مسئلت می نمایم.

 

ناصر عتباتی

رئیس کل دادگستری و رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال آذربایجان غربی

 

 

دیگر خبرها

  • تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • هدف‌ شرکت توسعه نیشکر : تولید ۷۰۰ هزار تُن شکر
  • رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران برگزار می شود
  • قتل مدیرعامل شرکت با ۳۷ ضربه چاقو
  • توسعه همکاری‌های منطقه ای ایران در جهت تبدیل شدن به‌هاب گازی منطقه
  • تأکید مقام‌های عالی ایران و پاکستان بر توسعه روابط دوجانبه/ انرژی از محورهای مهم مذاکرات تهران و اسلام‌آباد خواهد بود
  • بازدید میدانی مدیرعامل شرکت ملی مس از طرح‌های توسعه‌ای مجتمع مس سرچشمه
  • بررسی ابعاد پاسخ مقتدارانه سپاه پاسداران در گفت و گوی خبری سیمای آذربایجان غربی
  • تقدیراز اقدامات مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در صیانت از حقوق بیت المال
  • برنامه های مدیرعامل شرکت پاکسان برای سال جدید اعلام شد