Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@22:27:21 GMT

«روایت عشق» از ناگفته‌های زندگی اهل بیت(ع)

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۲۹۰۷

«روایت عشق» از ناگفته‌های زندگی اهل بیت(ع)

برنامه «روایت عشق» با بیان ناگفته‌های زندگی اهل بیت(ع) از زبان مادر شهید حسین مالکی‌نژاد روی آنتن رادیو معارف می‌رود.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: برنامه «روایت عشق» با حضور مادر شهید حسین مالکی نژاد ناگفته های زندگی این مداح اهل بیت (ع) را بازگو می کند.

 

این برنامه که از ۲۳ مرداد ۹۸ روی آنتن می رود تفکرات این بسیجی نوجوان را شرح داده و فعالیت های فرهنگی و اجتماعی وی را در عرصه جبهه و جنگ و دفاع مقدس واکاوی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است، حسین مالکی نژاد در سال ۱۳۶۲ پا به جبهه گذاشت و در عملیات های مکرر شرکت کرد. وی والفجر۴ تا کربلای ۸ در همه عملیات ها شرکت کرد و بعد از عملیات در دشت خونین و پُرخاطره شلمچه در سال ۶۶ به خیل شهداء پیوست.


«روایت عشق» به همت گروه ‌فرهنگ و جامعه طراحی و تولید شده است که تهیه و سردبیری این برنامه را اعظم ایرانی و اجرای آن را محبوبه شیرعلی بر عهده دارد.


این برنامه روزهای چهارشنبه ساعت ۱۱:۱۵ از رادیو معارف به روی آنتن می رود.

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز عید قربان عید قربان دعای عرفه عید سعید قربان شبستان یزد دهه ولایت و امامت روزنامه ها خطبه های نماز عید قربان مراسم دعای عرفه خبرگزاری شبستان اهل بیت ع رادیو معارف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۲۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی از پخش تلاوت ترتیل روزانه یک جز از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان شهر مقدس قم، از شبکه قرآن و معارف سیما تجلیل و قدردانی کردند.

مقام معظم رهبری ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این جلسه قرآنی، آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها و شبکه قرآن و معارف سیما و با تحسین از این نوجوانان عزیز علاقمند به قرآن کریم فرمودند: 

«مکرراً این برنامه را از رسانه ملی دیده‌ام. برگزاری آن، اقدامی عالی است. من جداً از این جلسه‌ی قرآنی لذت می‌برم و خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم.»

برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم با حضور بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز از مدارس متوسطه اول شهر مقدس قم در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها ضبط و در ماه مبارک رمضان پخش و هم اکنون نیز بعد از برنامه اذانگاهی ظهر هر روز از شبکه قرآن و معارف سیما رسانه پخش می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • روایت ده نمکی از پیشنهاد وزیر شدنش در دولت احمدی نژاد
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه‌گانه شدند
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه گانه شدند
  • نزاع و درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده
  • روایت صادقانه مقاومت و مظلومیت در به افق فلسطین
  • ناگفته‌هایی از عملیات وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی
  • ترویج معارف قرآنی، دلیلی بر کاهش آسیب‌های اجتماعی