Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@18:31:16 GMT

باشگاه‌های متخلف در اردبیل پلمب می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۳۰۳۴

باشگاه‌های متخلف در اردبیل پلمب می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان اردبیل گفت: با توجه به تخلفات انجام یافته اخیر در باشگاه زنانه ورزشی باشگاه‌های متخلف در اردبیل پلمب می‌شود و هیچ کوتاهی در برخورد با متخلفان در این زمینه وجود ندارد. ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، جمال پیله‌ور بعد از ظهر امروز در دیدار با متصدیان باشگاه‌های ورزشی در اردبیل اظهار داشت: با توجه به تخلفات انجام یافته اخیر در باشگاه زنانه ورزشی باشگاه‌های متخلف در اردبیل پلمب می‌شود و هیچ کوتاهی در برخورد با متخلفان  در این زمینه وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که 207 باشگاه در شهرستان اردبیل در حال فعالیت هستند بیان کرد: فعالیت باشگاه‌های ورزشی باید براساس موازین قوانین باشد و در غیر این صورت بدون هیچ قید و شرطی ادامه این کار مقدور نخواهد بود و این مجموعه با افزایش نظارت‌ها و بازرسی‌ها درصدد است در این زمینه به شکل شایسته عمل کند.

نصب دوربین پنهانی در باشگاه ‌بدن‌سازی زنانه ‌/ متهم دستگیر و روانه زندان شدپلمب مطب پزشک متخلف در قم؛ وقتی پسر به‌جای پدر طبابت می‌کردفیلم/پلمب رستوران ارائه کننده مشروب با گزارش مردمی به دادسرای ارشاد

رئیس اداره ورزش و جوانان اردبیل گفت: 107 باشگاه به صورت مشترک در اردبیل مشغول فعالیت هستند که 68 باشگاه آقایان ، 32 باشگاه بانوان در نظر گرفته شده و از ابتدای امسال 245 مورد بازرسی انجام یافته که 147 مورد اخطار به باشگاه‌های فعال در شهر داده شده و یک مورد نیز پلمب شده است.

پیله‌ور تصریح کرد: طی تمهیدات به عمل آ‌مده بازرسی‌ها به صورت مستمر ادامه می‌یابد و بدون شک باید قوانین و مقررات توسط صاحبان و مالکان باشگاه‌ها رعایت شود و در غیر این صورت برخورد قانونی با متخلفان مبنای کار است و در این زمینه جای هیچ اغماض و شوخی‌برداری نیست.

گفتنی است 19 مرداد ماه امسال یک باشگاه ورزشی بدنسازی زنانه به دلیل نصب دوربین و پنهان‌سازی آن در رختکن باشگاه و رصد مخفیانه بانوان در اردبیل پلمب شده بود که با تلاش نیروهای انتظامی و دستگاه قضائی متصدی باشگاه نیز دستگیر و روانه زندان شد تا تکلیف آن مشخص شود و درس عبرتی برای دیگران باشد.

انتهای پیام/ ع

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۳۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات کم‌بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل یونسی در جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: با تفاهم‌نامه‌های امضا شده با بانک‌های عامل استان، زمینه دریافت وام کم‌بهره و ارزان قیمت برای ایجاد کسب و کار برای نخبگان مهارتی فراهم شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل به روزرسانی آموزش‌های مهارتی و توجه بیش از پیش به نیاز بازار کار در این زمینه را از اولویت‌ها دانست و افزود:جامعه هدف اشتغال متفاوت است و برای هر بخش باید برنامه‌های متناسب با ظرفیت‌های همان جامعه هدف تدوین و اجرا شود. 

وی توانمندسازی و به روزرسانی سطح مهارت شاغلان و نیروهای کار و نیز بالا بردن بهره‌وری بنگاه‌ها را از مهمترین اهداف راه‌اندازی و توسعه مراکز جوار و بین کارگاهی دانست.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل از نخبگان مهارتی استان خواست برای بهره مندی از تسهیلات مذکور به مراکز فنی و حرفه ای در سراسر استان اردبیل مراجعه کنند.

 

دیگر خبرها

  • تسهیلات کم‌ بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • تسهیلات کم‌بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • پلمب مطب غیر مجاز مداخله گر در زمینه پوست، مو و زیبایی در قم
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • مطب دندانپزشک قلابی در بروجرد برای بار سوم پلمب شد
  • ۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمب شدند
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس