Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@21:55:12 GMT

رونالدو: لیگ قهرمانان بزرگ‌ترین تفاوتم با «مسی» است

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۳۱۰۶

رونالدو: لیگ قهرمانان بزرگ‌ترین تفاوتم با «مسی» است

در کلیپ دیگری که شبکه DAZN برای پخش مستند سریالی خود به نام "پشت صحنه"، منتشر کرده است؛ فوق ستاره پرتغالی در حال مصاحبه دیده می‌شود. او در این کلیپ رقابت دیرینه خود با جادوگر آرژانتینی بارسا و همچنین نبرد همیشگی آنان برای "اثبات بهترین بودن تمام دوران ها" را مورد بحث قرار می‌دهد.

مرد پرتغالی در این خصوص اظهار داشت: تفاوتم با مسی این است که من در چندین باشگاه بازی کرده و لیگ قهرمانان را با تیم‌های مختلفی فتح کرده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: من برای ۶ فصل متوالی بهترین گلزن لیگ قهرمانان بودم؛ بازیکنان زیادی وجود ندارند که پنج بار فاتح لیگ قهرمانان شده باشند و بنابراین احساس می‌کنم این تورنمنت شناسنامه من است.

مرد پرتغالی در ادامه تاکید کرد: مسی بازیکن فوق العاده‌ای است که نه به خاطر توپ‌های طلایی که برده بلکه به خاطر پیشرفت هر ساله‌اش در یادها خواهد ماند، درست مثل من.

رونالدو در توضیح این موضوع تصریح کرد: من هر روز صبح با این ایده از خواب بیدار می‌شوم که تمرین کنم و چیزهای بیشتری به دست آورم نه فقط برای به دست آوردن پول بیشتر؛ خدا را شکر از این بابت در مضیقه نیستم بنابراین چیزی که می‌خواهم جایگاهی در تاریخ فوتبال است.

مهاجم ۳۴ ساله پرتغالی در سال ۲۰۰۸ لیگ قهرمانان را با پیراهن منچستریونایتد فتح کرد و در ادامه چهار با رئال فاتح این تورنمنت شد که سه مورد آن به طور متوالی در فاصله سال های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ به وقوع پیوست.

رونالدو درست مثل مسی توپ طلای جهان را پنج بار به خانه برده است.

در سوی مقابل، مسی ۳۲ ساله تمام دوران فوتبالی خود را در بارسلونا سپری کرده اما تنها چهار بار جام لیگ قهرمانان را بالای سر برده که تازه‌ترین آن به سال ۲۰۱۵ باز می گردد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۳۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون: با وجود شکست به راه‌مان ادامه می‌دهیم

سردار آزمون گفت که بولونیا در دیدار برابر رُم تیمی شایسته‌تر برای پیروزی بود اما آنها هم به راه خود ادامه می‌دهند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شب گذشته تیم فوتبال رُم در بازی خانگی هفته سی‌وسوم سری A ایتالیا 3 بر یک برابر بولونیا شکست خورد و کارش برای کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا سخت‌تر شد. تک گل رُم را سردار آزمون 4 دقیقه پس از ورودش به میدان در دقیقه 56 وارد دروازه بولونیا کرد.

گل سردار آزمون مانع شکست رُم نشد

آزمون پس از این شکست خانگی رُم گفت: گاهی فوتبال این‌گونه پیش می‌رود و اجتناب‌ناپذیر است. بولونیا خیلی خوب کار کرد و شایسته پیروزی بود. ما هم به دنبال کسب 2 امتیاز بودیم اما گاهی پیروز و گاهی هم بازنده می‌شوید. با وجود این شکست سخت به راه‌مان ادامه می‌دهیم.

مهاجم رُم درباره ورودش به زمین به عنوان بازیکن تعویضی و گلزنی اظهار داشت: بازیکنی تعویضی که به میدان می‌رود باید به تیمش کمک کند. این وظیفه هر بازیکنی است که در خدمت تیم باشد.

سردار آزمون در پاسخ به پرسشی درباره سخت‌تر شدن کار رُم برای کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا گفت: بازی به بازی پیش می‌رویم و باید ببینیم در پایان چه چیزی پیش می‌آید.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • رد پای پرسپولیس در شکست پروژه بزرگ فوتبالی عربستان!
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • گل‌های ماندگار و فراموش نشدنی مسی و رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا (فیلم)
  • اوسمار قید استادیوم استادیوم آزادی را زد
  • اوسمار ویرا: مسی یا رونالدو؟ مسی؛ رونالدوی اصلی، رونالدوی برزیلی است!
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • آزمون: با وجود شکست به راه‌مان ادامه می‌دهیم