Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از پايگاه خبري پليس، به منظور عمل به سیره نیک بنیاد اسلام مبنی بر محوریت مساجد به عنوان یکی از ارکان محوری وحدت بیش از پیش مسلمانان در حل مشکلات جامعه بشری و نیز پیشبرد برنامه‌های ناجا بر مبنای تحقق انتظارات مقام معظم رهبری و لزوم توجه هرچه بیشتر پلیس جامعه محور به انتقادات و پیشنهادات مردم ولایتمدار استان مرکزی، از این پس، دیدارهای مردمی سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی با شهروندان، در راستای دريافت هرگونه انتقاد، پيشنهاد، شكايت و رسیدگی به مشکلات و درخواست‌هاي مختلف آنان، در روز های دوشنبه هرهفته، از ساعت 10 صبح تا قبل از نماز ظهر، در یکی از مساجد شهرستان اراک برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لازم به یادآوری است که هر هفته برنامه دیدار، نام و آدرس دقیق مسجد مورد نظر که جهت دیدارهای مردمی فرمانده انتظامی استان مرکزی با مردم ولایتمدار این استان، در نظر گرفته شده است، از طریق تماس با دفتر نظارت همگاني پليس استان با شماره تماس 197، شماره مستقیم 33669600 و كانال پليس استان در پيام رسان سروش به آدرس @policemarkazi و دیگر رسانه‌های مجازی، تصویری، نوشتاری و ... به اطلاع عموم خواهد رسید.
امید است که شهروندان فهیم و نکته‌سنج استان مرکزی همچون گذشته با ارائه پیشنهادات و انتقادات سازنده و راهگشای خود به دفتر نظارت همگاني بازرسي پليس استان مرکزی، خدمتگزاران خود را به منظور فراهم کردن هرچه بهتر تمهیدات کمی و کیفی و دیگر ملزومات این دیدار یاری رسانند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۳۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به مشکلات پلیسی شهروندان در مسجد زین العابدین منطقه حصیرآباد اهواز+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان،   سردار سید محمود میر فیضی با حضور در مسجد زین العابدین حصیرآباد   اهواز ضمن گفتگو با شهروندان به مشکلات پلیسی و انتظامی آنها رسیدگی کرد.

فرمانده انتظامی خوزستان  در این دیدار که  جمعی از معاونان و رؤسای پلیس‌های تخصصی حضور داشتند،  دستورات لازم را به معاونین و روسای انتظامی حاضر در جلسه جهت رسیدگی به مشکلات شهروندان ارائه داد.

این دیدار در راستای پاسخگویی به نظرات، انتقادات، دیدگاه‌ها و مشکلات مردمی در خصوص عملکرد پلیس برگزار شده بود.

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • رسیدگی به مشکلات پلیسی شهروندان در مسجد زین العابدین منطقه حصیرآباد اهواز+فیلم
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • سامانه یکپارچه فروش خودرو تعطیل شد؟ / وزیر صمت: مشتریان مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند
  • سامانه یکپارچه فروش خودرو تعطیل شد؟ / وزیر صمت: مشتریان باید مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند
  • وزیر صمت: مردم مستقیم با خودروساز باید در ارتباط باشند
  • دیدار مردمی فرمانده فراجا خوزستان در مسجدزین العابدین (ع) اهواز
  • توقیف ۲۷ دستگاه وسیله هنجار شکن در نیشابور
  • رسیدگی فرمانده انتظامی کرمانشاه به مشکلات شهروندان درحوزه انتظامی