Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-25@00:51:06 GMT

رونمایی از «آسوده بخواب کوروش»

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۳۱۳۶

رونمایی از «آسوده بخواب کوروش»

مستند «آسوده بخواب کوروش» به کارگردانی علی فراهانی و تهیه کنندگی مهدی مستوفی آماده رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، این مستند، روایتی از ارتباط محمدرضا پهلوی شاه ایران با بحرین، آخرین منطقه ی جدا شده از ایران می باشد. در این مستند، به چرایی و چگونگی تصمیم محمدرضا شاه برای واگذاری بحرین به آل خلیفه پرداخته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم رونمایی از مستند «آسوده بخواب کوروش» بزودی با حضور چهره‌های مطرح سیاسی و تاریخی برگزار خواهد شد.

مستند «آسوده بخواب کوروش» به کارگردانی علی فراهانی، تهیه کنندگی مهدی مستوفی، پژوهشگر و نویسنده علی رستم آبادی، مدیر تصویربرداری مهدی معنوی، تصویربرداران سلمان فاتحی و مهدی جاویدی، تدوین علی فراهانی، گویندگی محمد هدایتی، روابط عمومی بهنام توفیقی و طراحی پوستر توسط پارسا امام قلی پور تولید شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پهلوی دوران پهلوی علی فراهانی مهدی معنوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۳۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش مستند پرندگان ایلام از شبکه مستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مستندساز موفق ایلام گفت: برای تولید مستند پرندگان هفت سال وقت گذاشته و توانسته در این مستند ۳۰۰ گونه پرنده در استان ایلام را شناسایی و به تصویر بکشد.   مهدی نورمحمدی در ادامه افزود: سال ۱۳۸۲ اولین مستندش با عنوان عبور از سرزمین آلامتو و تاکنون موفق به تولید ۱۳ مستند کوتاه و بلند از جمله در پناه بلوط، آوای بلوط و در امتداد کبیر کوه شده است.   مهدی نورمحمدی مستندساز و عکاس ایلامی با تولید مستند‌های فاخر موفق به کسب ۵۰ جایزه ملی و بین المللی در ۱۱ کشور دنیا شده است. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رونمایی از مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر
  • تقدیر و تشکر از عوامل سریال رستگاری توسط دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی+تصاویر
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • این مستند تقدیم به همه کسانی که در پرونده خون‌های آلوده از حق خود گذشتند
  • این فیلم مستند پرونده خون‌های آلوده را دوباره باز کرد
  • تدارک رادیو فرهنگ برای هشتاد و چهارسالگی رادیو
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • پخش مستند پرندگان ایلام از شبکه مستند
  • روایت رشادت های شهیدچمران در مستند رادیویی قهرمان ایرانی
  • صدای اردیبهشت رادیو در ۸۴ سالگی