Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@00:34:29 GMT

فوتبال جهان| مهاجم پیشین لیورپول ۱۳ پیشنهاد دارد!

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۳۲۶۷

فوتبال جهان| مهاجم پیشین لیورپول ۱۳ پیشنهاد دارد!

فوتبال جهان - یک رسانه انگلیسی مدعی شد مهاجم پیشین سرخپوشان مرسی‌ساید ۱۳ پیشنهاد دریافت کرده است. ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دنیل استوریج که در پایان ماه ژوئن قراردادش با لیورپول به پایان رسید، هنوز مقصد بعدی خود را انتخاب نکرده است اما طبق ادعای یک نشریه انگلیسی، او پیشنهادهای زیادی دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه «تلگراف» انگلیس مدعی شد، استوریج 29 ساله 13 پیشنهاد دریافت کرده است و انتظار می‌رود مهاجم پیشین لیورپول فوتبالش را در خارج از انگلیس دنبال کند. طبق این گزارش این مهاجم انگلیسی پیشنهادهایی از MLS، اسپانیا، ایتالیا و ترکیه دریافت کرده است.

استوریج که بین سال‌های 2013 تا 2019 عضو لیورپول بود و در این بین در یک مقطع کوتاه برای وست‌برومویچ بازی کرد، فصل گذشته در 27 بازی برای سرخپوشان مرسی‌ساید به میدان رفت و 4 گل به ثمر رساند.

شرط‌بندی کار دست استوریج داد

این مهاجم 29 ساله که سابقه بازی در تیم‌های منچسترسیتی و چلسی را هم در کارنامه‌اش دارد، در 26 بازی برای تیم ملی انگلیس هم به میدان رفته و 8 گل به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیورپول

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیورپول لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۳۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت دقیق پخش بازی لیورپول و آتالانتا امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین

دو تیم فوتبال لیورپول و آتالانتا از سری رقابت‌های بازی‌های برگشت یک چهارم نهایی لیگ اروپا امشب پنجشنبه ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه در ورزشگاه اتلتی آتزوری برگامو به مصاف هم خواهند رفت. دور رفت این بازی که در ورزشگاه آنفیلد برگزار شد با نتیجه عجب سه بر صفر به سود آتالانتا پایان یافت.

tags # لیورپول سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • فوتبال کلاسیک؛ شبی که آندری آرشاوین آنفیلد را به آتش کشید
  • اعتراف مدافع شمس آذر؛ استقلالی هستم و از این تیم پیشنهاد داشتم
  • (ویدئو) خلاصه بازی آتالانتا ۰ - لیورپول ۱؛ پایان کار آقای معمولی در اروپا
  • فریاد مهاجم سابق لیورپول بر سر داور: اخراجش کن!
  • صعود مقتدرانه رم و حذف لیورپول؛ لورکوزن در انگلیس تاریخ‌سازی کرد
  • پالس جدید برای انتقال محمد صلاح به عربستان
  • گاسپرینی: حذف لیورپول از قهرمانی هم باارزش‌تر بود
  • گل تماشایی بلافاصله پس از شروع بازی در لیگ فوتبال شمالی انگلیس / فیلم
  • ساعت دقیق پخش بازی لیورپول و آتالانتا امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • چهار سال پس از خطای پیکفورد روی فن دایک؛ داور جنجالی بار دیگر قاضی دربی مرسی‌ساید