Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی، ارشد نظامی استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد با حسین کلانتری دیدار کرد. به گزارش ایسنا- منطقه کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی استانداری حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار گفت: آماده هر نوع همکاری برای کمک به ارتش هستیم‌. وی عنوان کرد: موقعیت توپوگرافی استان محلی مناسب برای آموزش تکاوران و آموزش نیروهای رزمی ارتش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار با اشاره به اینکه این استان بیش از یک هزار و ۸۸۰ شهید والامقام به نظام و انقلاب اسلامی تقدیم کرد، افزود: از این تعداد ۲۶۶ شهید ارتشی بودند. وی ادامه داد: استان کهگیلویه و بویراحمد به نسبت جمعیت بیشترین شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرد و امروز ما باید خود را مدیون این مردم بدانیم و با تمام توان در راه خدمت صادقانه گام برداریم. کلانتری با تاکید بر اینکه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به سلحشوری و دفاع از نظام و ارزش ها شهره هستند، عنوان کرد: ارتش در دوران جنگ در کنار سایر نیروهای نظامی از جمله بسیج، سپاه و نیروهای مردمی با تمام قوا و قدرت از ارزش ها و مرزهای کشور دفاع کردند. کلانتری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تعداد زیادی از فرزندان این استان در ارتش مشغول خدمت هستند، راه اندازی کانون بازنشستگان و توجه به این قشر خدوم ضروری است و آماده هر نوع همکاری برای راه اندازی این کانون و حمایت از فرزندان شایسته ارتش در استان است. استاندار کهگیلویه وبویراحمد در پایان امنیت و آسایش همه جانبه امروز در ایران اسلامی را مرهون خون شهدا و ایثارگری و جانفشانی فرزندان غیوری دانست که با تمام وجود و توان از مرزهای جغرافیایی، دینی و اعتقادی دفاع می کنند و باید شکرگزار این نعمت امنیت بود.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف ارتش جمهوری اسلامی ایران استان کهگیلویه و بویراحمد ایران اسلامی روابط عمومی کهگیلویه و بویراحمد قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۳۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش

فرمانده ارتش ایران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد وارد شهر گچساران شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، صبح امروز _ پنجشنبه، ششم اردیبهشت_ جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد وارد شهر گچساران شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه فتح، فرمانده انتظامی استان، فرمانده تیپ فتح ۴۸، منتخب مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و دادستان گچساران در فرودگاه گچساران از فرمانده کل ارتش استقبال کردند.

اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد اولین برنامه از دومین کنگره دو هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد است که در شهر گچساران از صبح امروز آغاز به کار کرده‌است.

کد خبر 747761

دیگر خبرها

  • فرمانده کل ارتش: ایران به هر کجای رژیم صهیونیستی را لازم باشد موشک می‌زند/ اگر باز هم خطایی سر بزند قدرتمندتر از قبل پاسخ می‌دهیم/ زوایای مختلف عملیات‌ها 10 تا 20 سال بعد گفته می‌شود
  • یگانی از ارتش در کهگیلویه و بویراحمد مستقر شود
  • عملیات وعده صادق پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • ورود فرمانده کل ارتش ایران به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • فرمانده کل ارتش میهمان کهگیلویه و بویراحمدی‌ها
  • مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو
  • مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در ترکیه
  • دیدار استاندار ایالت پنجاب پاکستان با رئیس جمهوری اسلامی ایران
  • استعفای یک مقام ارشد دیگر ارتش رژیم صهیونیستی