Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@17:52:11 GMT

برخورد پراید با کامیون در لامرد یک کشته داشت

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۳۵۰۱

برخورد پراید با کامیون در لامرد یک کشته داشت

سرهنگ حمدالله هوشمندی سه‌شنبه گفت: شب گذشته مأموران از وقوع یک فقره تصادف رانندگی در جاده فرودگاه شهرستان لامرد مطلع و در محل حاضر شدند.

رئیس پلیس راه جنوب استان فارس ادامه داد: مأموران مشاهده کردند که یک کامیون با سواری پراید با ۳ سرنشین برخورد کرده و این سانحه منجر به فوت یکی از سرنشینان و مجروح شدن ۲ نفر دیگر به صورت سطحی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هوشمندی گفت:کارشناس پلیس راه علت این تصادف را تجاوز به چپ راننده پراید اعلام کرد.

شهرستان لامرد در فاصله ۳۷۴ کیلومتری شیراز واقع شده است.

۹۸۷۳ / ۱۸۷۶

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف استان فارس پلیس راه تجاوز تصادف رئیس پلیس راه قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۳۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله مواد مخدر در بهبهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، فرمانده انتظامی بهبهان گفت:در راستای اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی و مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهبهان با انجام کار اطلاعاتی و رصد مستمر قاچاقچیان مواد مخدر، از تردد یک دستگاه خودرو پراید حامل موادمخدر مطلع شدند.

 سرهنگ محمد قاسم رحیمی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر بهبهان طی عملیاتی خودرو پراید را در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان توقیف و در بازرسی از آن مقدار ۱۹ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طور ماهرانه جاسازی شده بود، کشف کردند.

وی ادامه داد: در این ارتباط یک قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد.

دیگر خبرها

  • توقیف محموله مواد مخدر در بهبهان
  • جاساز ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در اتوبوس لو رفت
  • کشف مواد افیونی در بهبهان
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در اتوبوس مسافربری در نائین
  • یک کشته و ۳ مصدوم در حادثه برخورد کامیون با تریلی در کرمان
  • ۵ کشته و زخمی در ۲ حادثه رانندگی امروز استان کرمانشاه
  • توقیف ۲۱ خودروی شوتی طی ۷۲ ساعت گذشته در هرمزگان
  • ۳۰ کیلوگرم تریاک در نائین کشف شد
  • تصادف در محور پاتاوه-دهدشت یک کشته و دومصدوم بر جای گذاشت
  • یک کشته و ۳ مصدوم حاصل تصادف کامیون و سمند