Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@08:24:06 GMT

نمایشگاه عملیات والفجر ۸ در اردبیل برپا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۳۷۶۵

نمایشگاه عملیات والفجر ۸ در اردبیل برپا می‌شود

جانشین سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام یافته همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس نمایشگاه عملیات والفجر ۸ در اردبیل برپا می‌شود. ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سردار مستعد حصاری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام یافته همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس نمایشگاه عملیات والفجر 8 در اردبیل برپا می‌شود که بدون شک نقش تاثیرگذاری در ترویج فرهنگ و ایثار به دنبال داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی لازمه اساسی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری است بیان کرد: باید با جان و دل راه شهدای والامقام را ادامه دارد و با یادآوری رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس به وظایف خطیر خود عمل کنیم.

شهید همت در جمع تخریبچی‌های جوان عملیات والفجر3 + تصویرتفحص پیکر شهدا در منطقه عملیاتی والفجر4+فیلمعملیات والفجر 8 در پارک تجن ساری نمادسازی می‌شود

جانشین سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: بازسازی یکی از عملیات‌های دوران دفاع مقدس هر ساله از اهم برنامه‌هایی است که در استان مبنای کار قرار گرفته و امسال نیز بازسازی و بازخوانی عملیات والفجر 8 انجام می‌شود که تمهیدات لازم در این زمینه به عمل آمده است.

مستعدحصاری تصریح کرد: حضور حداکثری دستگاه‌های اجرایی، مردم و مسئولان در راستای برگزاری باشکوه این نمایشگاه نقش اساسی دارد و در این زمینه امیدواریم با همدلی و وحدت در اینمینه موفق عمل کرده و به اهداف خود در این زمینه جامه عمل برسانیم که این امر حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: یکی از موارد حائز اهمیت در استان اردبیل تبییت ارزشهای دفاع مقدس به نسل جوان و امروزی است که باید در این زمینه نیز از ظرفیتهای موجود به نحو احسن استفاده شود که این موضوع به نوبه خود برای ما اهمیت دارد و باید در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/ ع

R41374/P1494/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۳۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنر هنرمند باید در خدمت بشریت باشد/ نمایش ۴ تابلو درباره فجایع غزه در ونیز

عبدالحسین قدیریان هنرمند برجسته تجسمی کشور در عرصه نقاشی که قرار است امسال در شصتمین دو سالانه هنر ونیز شرکت داشته باشد، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا گفت: به نظر می‌رسد که در مسئله غزه قدری نگاه‌ها مشکل دارد، تئوری پردازی‌هایمان دقیق نیست یا دیکته شده از سوی غرب است و با فضای پیش روی دنیا هماهنگ نشده است!

وی در ادامه افزود: اگر به درستی نگاه کنیم به نظر می‌رسد می‌توانیم جنایات‌های رژیم صهیونیستی در غزه را ببینیم وگرنه از جهان عقب افتاده‌ایم.

قدیریان در ارتباط با این موضوع که پاویون ایران در دو سالانه هنر ونیز قرار است به آثار مرتبط با غزه بپردازد، گفت: همه هنر‌ها براساس تفکر شکل می‌گیرد، اینطور نمی‌شود که شما هنری تولید کنید بدون اینکه تفکری پشت آن باشد، ما باید فکرمان را در عرصه هنری ارتقا دهیم و بدانیم که هر چیزی ابتدا در هنر اتفاق می‌افتد و این تحول را ابتدا باید در این عرصه داشته باشیم.

قدیریان یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران در این چهل سال نشان داد که در این زمینه ضعف دارد، یعنی بستر‌های فکری را در خیلی زمینه‌ها نتوانسته پوشش دهد، معتقدم این ضعف به این دلیل رخ داد که ما چهل سال در عرصه اهل تفکر در جا زدیم و وارد میادین نشدیم، درحالی که در این میدان‌ها هنرمندان می‌توانند ورود کنند، هر چند که همه دوست داشتیم اهل علم وارد این میادین شوند، اما هنرمند هم جای خود را دارد.

وی همچنین توضیح داد: اگر نتوانیم نگاه‌های جدید نسبت به آینده را تبیین کنیم، از بیرون به ما خط می‌دهد و چیز‌هایی به ما دیکته می‌شود که جزو فرهنگ و آینده ما نیست و این اتفاقی خطرناک است!

قدیریان اظهار کرد: بنده در دو سالانه ونیز حضور خواهم داشت، یکی از آثارم هم روی دیوار خواهد بود که البته قبل از نمایشگاه آن را به خاطر دغدغه‌های شخصی خودم آماده کردم، چهار تابلو درباره غزه و فجایع آن کار کردم و علتش هم آرامش خودم بود، چرا که نمی‌توانستم نسبت به این موضوع بی تفاوت باشم، این تابلو هم برای همان دوره است و دوستان و مسئولان نمایشگاه تشخیص دادند که قابلیت عرضه در نمایشگاه را دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »
  • دیدار با جانبازان دفاع مقدس در میبد
  • مدیریت سیل در استان کرمان مانند شب عملیات در دفاع مقدس بود
  • هر لحظه به مراحل پایانی عملیات «الی بیت المقدس» نزدیک‌تر می‌شویم
  • اردبیل| ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد
  • شهدای شاخص ارتش در مازندران
  • ارتش مقتدر ایران معادلات جهانی را در منطقه برهم زده است
  • ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد
  • اردوی تیم گلبال در اردبیل برپا شد
  • هنر هنرمند باید در خدمت بشریت باشد/ نمایش ۴ تابلو درباره فجایع غزه در ونیز