Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@01:11:01 GMT

ماهواره ناهید آمادۀ پرتاب

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۳۹۲۸

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای افتتاح چندین طرح زیرساختی و ارتباطی وارد استان مرکزی شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 با حضور محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مرکز pc شهرستان ساوه طرح‌های زیرساختی و اپراتور‌های ارتباطی این شهرستان رسما افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع خبرنگاران جدیدترین جزئیات ساخت و پرتاب ماهواره ناهید یک را تشریح کرد و با اشاره به استفاده ۱۰۰ درصدی از توانمندی داخلی در وزارت ارتباطات گفت: هماهنگی پرتاب با وزارت دفاع است.

او اضافه کرد: ماهواره ناهید یک، یک ماهواره مخابراتی است که در مدار ۲۵۰ کیلومتری زمین قرار می‌گیرد و مدت ماندگاری آن در فضا حدود ۲ و نیم ماه می‌تواند باشد، این ماهواره علاوه بر ماموریت مخابراتی که دارد یکی از توانمندی‌ها و تکنولوژی‌های توسعه داده شده توسط مهندسان ایرانی را در فضا امتحان می‌کند که آن هم اینکه سلول‌های خورشیدی متحرک دارد و باید بتواند در طول مدت استقرار خود سلول‌های خورشیدی که در ماهواره نصب است را در مدار باز و بسته کند و تحرک مکانیکی داشته باشد که یک تکنولوژی و دستاورد حائز اهمیت است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: ماهواره ناهید نیروهای مسلح فناوری جهرمی وزیر ارتباطات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۳۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب عضو جدید هیئت مدیره شرکت ملی پست

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تقدیر و تشکر از محمدرضا قادری، طی حکمی محمدرضا پاکدل را به سمت «عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران» منصوب کرد.

پاکدل دارای مدرک کارشنارسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات است. وی با بیش از ۲۴ سال سابقه کاری دارای سوابق متعدد مدیریتی از جمله «مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد»، «مدیرکل مهندسی و تجارت الکترونیک شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران» و «معاون فنی اداره کل پست استان یزد» است.

پاکدل پیش از این به عنوان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد مشغول به فعالیت بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ایران دیجیتال در کردستان
  • وزارت ارتباطات به زودی از ماهواره‌های جدید رونمایی می‌کند/ گردشگری در ایران رشد کرده است/ بدهی های ایران به بانک توسعه اسلامی صفر شد
  • اقتصاد دیجیتال وضعیت بیکاری و اقتصادی را کردستان بهبود می بخشد
  • سومین درخواست وزارت ارتباطات برای رفع فیلترگوگل‌پلی/ رونمایی ماهواره‌های جدید تا یکی دو ماه دیگر
  • امسال شاهد رونمایی و پرتاب ماهواره‌های جدید خواهیم بود
  • احتمال رفع فیلتر گوگل‌پلی/رونمایی و پرتاب ماهواره‌های جدید
  • برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس
  • انتصاب مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • معرفی مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • انتصاب عضو جدید هیئت مدیره شرکت ملی پست