Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- امیر فتاحیان گفت:ما کلونی‌های اصلی دستفروشی مانند خیابان احسانی، تقاطع ولیعصر و میدان تجریش را به آرامش رساندیم و تردد و عبور مردم به نحو خوبی تسهیل شده است. تاریخ انتشار: 16:49 - 22 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان،امیر فتاحیان، مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران در نشست با اصحاب رسانه، اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنیم که در حوزه شهربان و حریم بان خبر منفی خاصی در یکسال گذشته نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتاحیان با تشکر از همراهی رسانه‌ها برای اطلاع رسانی مناسب در این حوزه و تقدیر از کارمندان شرکت شهربان برای برخورد شایسته در این راستا، اظهار داشت: در تهران با این حجم کار در زمینه سد معبر و فشار اقتصادی موجود بر مردم، تلاش کردیم تا مشکل و درگیری خاصی با فروشنده‌ها ایجاد نشود.

وی ادامه داد: در یکسال گذشته ۱۰۰ هزار ساعت کلاس حرفه‌ای برای کارکنان شرکت شهربان برگزار شد تا از هرگونه خشونت پرهیز شود و رفتار شایسته‌ای با مردم و سد معبرکنندگان وجود داشته باشد.

مدیرعامل شرکت شهربان با بیان اینکه سد معبر محصول شهرداری‌ها نیست، افزود: زایش پدیده سد معبر محصول عواملی است که در طول سالیان شکل گرفته است. فشار و مشکلات اقتصادی یکی از دلایل اصلی شکل گیری و رشد پدیده سد معبر است.

وی با بیان اینکه دستفروشی و سد معبر برای ما متفاوت است، تاکید کرد: ما با دستفروش‌ها مشکل نداریم، ولی در طول زمان تعریف دستفروشی متفاوت شده است.

وی افزود: تبدیل شغل دستفروشی که از قدیم وجود داشته است به پدیده سد معبر، مسائل و آسیب‌های اجتماعی مختلفی را با خود به همراه داشته است که باید با آن به شکل مناسبی برخورد شود.

وی خاطرنشان کرد: سد معبر در هر صورتی مشکل زاست و تخطی از قانون محسوب می‌شود.

فتاحیان گفت: ما کلونی‌های اصلی دستفروشی مانند خیابان احسانی، تقاطع ولیعصر و میدان تجریش را به آرامش رساندیم و تردد و عبور مردم به نحو خوبی تسهیل شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دستفروشی میزان شهرداری شهربان حریم بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۴۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | اقدام عجیب یک شهروند تهرانی؛ مسدود کردن ورودی متروی ولیعصر با موتور!

265 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898588

دیگر خبرها

  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • مسیرهای دسترسی تقاطع محور فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص) تکمیل می‌شود
  • اجرای طرح انضباط شهری مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • بساط دستفروشی از تئاتر شهر جمع می‌شود/ دستفروشان برای دریافت مجوز ثبت‌نام کنند
  • یک حقوقدان: دستفروشی جرم نیست، بلکه صرفاً رفتاری غیرمجاز محسوب می شود
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال
  • ببینید | اقدام عجیب یک شهروند تهرانی؛ مسدود کردن ورودی متروی ولیعصر با موتور!
  • ضرب الاجل دستگاه قضایی به متولیان ساماندهی جاده های نهاوند
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال
  • پارک بانوان ولیعصر(عج) پس از سال‌ها بهسازی و بازگشایی شد