Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@15:14:03 GMT

نمایش «فرندز» پس از ۲۵ سال در سینما

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۴۱۹۱

نمایش «فرندز» پس از ۲۵ سال در سینما

دارو دسته «فرندز» بار دیگر جمع می‌شوند تا این بار ۲۵ سالگی این سریال پرطرفدار را گرامی بدارند.

طرفداران این سریال می‌توانند بار دیگر جنیفر آنیستون، کورتنی کاکس، لیسا کوردو، متیو پری، دیود شویمر و مت له‌بلانک را در کنار هم ببینند.

این جمع شدن به مناسبت ۲۵ سالگی این سریال و با اکران ویژه ۱۲ اپیزود به یادماندنی از این مجموعه در طول سه شب در پاییز امسال ممکن می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شب های ۲۳ سپتامبر، ۲۸ سپتامبر و دو اکتبر بیش از هزار سینما در سراسر آمریکا هر شب چهار اپیزود از این سریال و در مجموع در سه شب ۱۲ اپیزود را اکران می‌کنند. اکران این سریال به صورت ۴K صورت می‌گیرد که از روی نسخه اوریجینال آن که با دوربین ۳۵ میلی‌متری گرفته شده بود، تهیه شده است. هر اکران شامل مصاحبه‌های ویژه و نیز بخش‌هایی است که قبلا هرگز دیده نشده است.

لیزا گریگوریان مدیر گروه تلویزیونی کمپانی برادران وارنر با اعلام این خبر گفت این برنامه برای پاسخگویی به طرفداران وفادار این سریال تدارک دیده شده است.

«فرندز» یا «دوستان» یک مجموعه کمدی موقعیت آمریکایی است که توسط دیوید کرین و مارتا کافمن ساخته و از ۲۲ سپتامبر ۱۹۹۴ تا ۶ مه ۲۰۰۴ از شبکه ان‌بی‌سی پخش شد. این مجموعه در ۱۰ فصل ساخته شد.

«دوستان» نظرات مثبتی از منتقدان دریافت کرد و به یکی از محبوب‌ترین کمدی موقعیت‌های تاریخ تبدیل شد؛ در مجموع ۶۲ نامزدی جایزه امی به دست آورد و سال ۲۰۰۲ جایزه بهترین سریال کمدی را برای فصل هشتم گرفت.

۵۷۲۴۳ کد خبر 1289255

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سریال خارجی سینمای جهان بازیگران سینمای جهان باشگاه استقلال ایالات متحده آمریکا عربستان باشگاه پرسپولیس اصلاح طلبان ایران و آمریکا بازیگران سینما و تلویزیون ایران گردشگری دونالد ترامپ کاریکاتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۴۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پرویز خان» در بخش نمایش خانگی اکران خواهد شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، فیلم سینمایی «پرویز خان» به نویسندگی و کارگردانی علی ثقفی و تهیه کنندگی عطا پناهی از جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۸ صبح در بخش سینما آنلاین فیلم نت اکران خواهد شد.

«پرویزخان» از ۲۳ اسفندماه در سینماهای سراسر کشور اکران خود را آغاز کرده بود که با استقبال مخاطبان رو به رو شد.

این فیلم سینمایی در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر توانست نظر منتقدان و اهالی رسانه را به خود جلب کند و موفق به نامزدی در ۹ رشته شد و سیمرغ بلورین بهترین فیلم اول، سیمرغ بلورین بهترین تدوین و دیپلم افتخار بهترین فیلمنامه را دریافت کرد.

سعید پورصمیمی، حمیدرضا پگاه، بهنام تشکر، علی باقری، المیرا دهقانی، خسرو احمدی، مهدی قربانی، یاسین مسعودی، محمد صادق ملک، نیما نادری، روزبه رئوفی، یدالله شادمانی، مهدی فریضه، منوچهر علیپور، امیر دانشجو، سید ابوالفضل موسوی، نصیر ساکی، امیرمهدی کوشکی، علی فرحناک، اسکندر کوتی و مریم سعادت بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

فیلم سینمایی «پرویزخان» که محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج با حمایت وزارت ورزش و جوانان است، درباره پرویز دهداری یکی از متفاوت‌ترین مربیان بزرگ تیم ملی فوتبال ایران است.

عوامل فیلم سینمایی «پرویز خان» عبارتند از مدیر فیلمبرداری: وحید ابراهیمی، مدیر صدابرداری: میثم یاردیلو، طراح صحنه: محسن خدابخشی، طراح لباس: آزاده قوام، طراح چهره پردازی: امید گلزاده، تدوین: حسن حسندوست، طراح جلوه‌های بصری: سید هادی اسلامی، مدیر تولید: رضا زنجانیان، طراحی و ترکیب صدا: حسین قورچیان، آهنگساز: بامداد افشار، اصلاح رنگ ونور: فربد جلالی، دستیار اول کارگردان: علی غیاثوند، مدیر تدارکات: امیر مرایی، برنامه‌ریز: سحر زرندی، عکاس: حبیب مجیدی، روابط عمومی: علی سلمان زاده، مجری طرح: استودیو بادبان.

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1228284 برچسب‌ها فیلم سازمان اوج

دیگر خبرها

  • «مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • (ویدئو) این سکانس جنگل آسفالت، کپی از آب درآمد!
  • «پرویز خان» در بخش نمایش خانگی اکران خواهد شد
  • جزئیات 2 سریال جدید تلویزیون ؛ معمایی و کمدی (+عکس)
  • افزایش ۹ درصدی مخاطبان سینما‌های خراسان رضوی در فروردین ۱۴۰۳
  • «پرویز خان» به خانه‌ها رسید/ روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • انتقادها به «گناه فرشته» و ماجرای سخنان جنجالی یک مدیر!
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • ادعای عجیب مدیر ارشد نماوا علیه هنرمندان جنجال به پا کرد؛ قطع همکاری مازیار میری و همایون اسعدیان با نماوا