Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه وزارت صنعت، معدن و تجارت، در تیر ماه امسال در گروه خودروهای سبک و در بخش وانت، وانت نیوپیکاپ فوتون دیزلی شرکت ایران خودرو دیزل با دریافت سه ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را به خود اختصاص داد و وانت‌های‌ مزدا کارا ۲۰۰۰ تک کابین و دو کابین بهمن موتور، سایپا ۱۵۱ شرکت سایپا بن‌ رو، نیسان‌های تک سوز و دوگانه سوز شرکت زامیاد و وانت آریسان شرکت ایران خودرو دیزل با کسب دو ستاره کیفی در رده بعدی جای گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گروه سبک و در بخش سواری، خودروهای پژو ۲۰۰۸ شرکت ایران خودرو- ایکاپو و سیتروئن سی ۳ سایپا- سیتروئن موفق به دریافت پنج ستاره کیفی شدند و بیشترین امتیاز را در خرداد امسال به خود اختصاص دادند. در این فهرست، کیاسراتوی سایپا و هایما اس ۷ اتوماتیک ایران خودرو خراسان هر کدام چهار ستاره کیفی را از آن خود کردند و در رده بعدی جای گرفتند.

جک اس۵ و جک اس۳ کرمان موتور، هایما اس۵ اتوماتیک ایران خودرو خراسان و تیگو ۵ مدیران خودرو در این فهرست سه ستاره‌ای شدند. همچنین نیو ام. وی. ام ۳۳۵ شرکت مدیران خودرو در این فهرست دو ستاره توانست به دست آورد.

همچنین دو خودروی نیومزدا ۳ بهمن موتور چهار ستاره کیفی به دست آورد و خودروهای بسترن B۳۰ شرکت بهمن موتور و چانگان سی. اس ۳۵ سایپا سیتروئن، چهار ستاره کیفی به دست آوردند.

برپایه این گزارش، خودروهای تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک، تندر ۹۰ پلاس، پژو ۲۰۷ اتوماتیک، پژو ۲۰۷ اس. دی اتوماتیک و پژو ۲۰۷ همگی از ایران خودرو و همچنین پارس تندر شرکت پارس خودرو هر کدام چهار ستاره کیفی به دست آوردند.

در این فهرست، تندر ۹۰، دنا پلاس، رانا، پژو ۲۰۶ اس. دی، پژو ۲۰۶ و دانگ فنگ اچ ۳۰ همگی از محصولات ایران خودرو سه ستاره کیفی را از آن خود کردند و خودروهای کوییک سایپا، دنای ایران خودرو و پژو پارس اتوماتیک ایران خودرو کرمانشاه نیز سه ستاره ای شدند.

در این فهرست، خودروهای سورن ایران خودرو تبریز، پژو پارس کرمانشاه ایران خودرو کرمانشاه، پژو پارس ایران خودرو فارس، پژو پارس ایران خودرو مازندران، پژو پارس صنایع خودروسازی فردا، سمند تبریز ایران خودرو تبریز، پژو ۴۰۵ ایران خودرو خراسان، ساینای سایپا- سیتروئن، تیبا ۲ سایپا و تیبای سایپا سیتروئن همگی دو ستاره کیفی را از آن خود کردند.

همچنین، خودروهای سایپا ایکس ۱۳۱، سایپا ایکس ۱۳۲ و سایپا ایکس ۱۱۱ شرکت سایپا و سایپا ایکس ۱۳۱ پارس خودرو، همگی دو ستاره کیفی به دست آوردند.

۷ خودروی سنگین ۴ ستاره در تیر ماه امسال

در بخش کشنده‌ها، خودروی کشنده ولوو اف. اچ ۵۰۰ شرکت سایپا دیزل چهار ستاره کیفی را از آن خود کرد و کشنده فوتون Auman H۴ شرکت ایران خودرو دیزل و FAW J۶ سیبا موتور سه ستاره کیفی را توانستند به دست آورند.

در بخش کامیونت، کامیونت ایسوزو NPR۷۵K و ایسوزو NMR۸۵ شرکت بهمن دیزل چهار ستاره کیفی به دست آوردند و کامیونت هیوندای HD۶۵ ایران خودرو دیزل نیز چهار ستاره کیفی به دست آورد و دو کامیونت FAW Tiger V۶ سیبا موتور و شیلر بهمن دیزل هر کدام دو ستاره به دست آوردند.

در بخش کامیون نیز کامیون بنز WH شرکت ایران خودرو دیزل دو ستاره کیفی به دست آورد.

در بخش اتوبوس، اتوبوس بین شهری اسکانیا ۴۲۱۲ مارال و اتوبوس درسا از محصولات شرکت عقاب افشان چهار ستاره کیفی به دست‌ آوردند و در بخش مینی بوس نیز مینی بوس ایسوز SAHAR بهمن دیزل در فهرست چهار ستاره ها قرار گرفت.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۴۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت فرمان بنز یک میلیون دلاری در ایران

بازدید 8 مرسدس بنز اس ال اس بلک سیریز | Mercedes-Benz SLS-Class خودروی اسپورت قدرتمند این کمپانی آلمانی است. این خودرو با یک پیشرانه 6.3 لیتری V8 و ۶۳۱ اسب‌بخار قدرت و ۶۳۵ نیوتون‌متر گشتاور، صفر تا صد را در 3.6 ثانیه پر می‌کند! این خودرو کمیاب قیمت مشخصی ندارد اما تا بیش از یک میلیون دلار در بازار قیمت گذاری شده است. دست‌کم یک خودروی اس ال اس زرد در ایران وجود دارد که تجربه نشستن پشت آن و بررسی امکاناتش را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا / پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۹۹۰ میلیونی شد
  • (تصاویر) خودروی برقی شیائومی امروز رونمایی می‌شود
  • تصاویر | خودروی برقی شیائومی امروز رونمایی می‌شود
  • ◄ بده و بستان عجیب بین دو کامیون ساز بزرگ و باسابقه ایران!
  • کیفیت خدمات و تیراژ قطعات یدکی سایپا افزایش می یابد
  • قیمت خودروهای داخلی امروز، سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • پشت فرمان بنز یک میلیون دلاری در ایران
  • مدل‌های جدید خودروهای برقی چینی در نمایشگاه بانکوک
  • ترخیص ۱۱ هزار و ۲۳۶ خودروی وارداتی در سال ۱۴۰۲
  • ترخیص قطعی ۱۱ هزار و ۲۳۶ خودروی سواری از گمرکات