Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ درحالی که نوزدهمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر قرار است از روز ۳۱ مرداد آغاز شود، واگذاری بلیت فروشی دو تیم استقلال و پرسپولیس یکی از دغدغه های مسئولان این دو باشگاه است.

در این بین باشگاه پرسپولیس طبق قراردادی که از قبل داشت بلیت فروشی دیدارهای خود را تا شهریورماه سال ۹۸ به شرکت مبنا توسعه واگذار کرده بود اما امروز نامه ای به امضا ایرج عرب منتشر شد که به نظر می رسد اوضاع سرخپوشان را بدتر از قبل خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در نامه ای که امروز با امضا ایرج عرب منتشر شده خطاب به مهدی تاج تاکید شده است شرکت ریحان فیلم مجری بلیت فروشی این باشگاه خواهد بود. این نامه در حالی روز ۴ تیرماه خطاب به مهدی تاج ارسال شده که باشگاه پرسپولیس تا شهریورماه با شرکت دیگری قرارداد داشته است. 

مسئولان باشگاه پرسپولیس به واسطه مشکلات مالی که داشته اند از شرکت جدید ۷ میلیارد تومان دریافت کرده اند و وعده داده اند که بلیت فروشی فصل آینده را به این شرکت خواهند داد. 

با این حال برخی نهادها بالادستی به مسئولان باشگاه پرسپولیس تاکید کرده اند به دلیل اینکه یکی از افراد بدهکار به فوتبال با این شرکت در ارتباط است، حق ندارند بلیت فروشی سال آینده را به این شرکت بدهند. 

پس از تاکیدی که از سوی مقامات بالادستی صورت گرفته، مسئولان باشگاه پرسپولیس قصد داشتند بلیت فروشی را به نهاد دیگری واگذار کنند اما شرکت مذکور پیش دستی کرده و با انتشار بیانیه و نامه ایرج عرب عملا باشگاه پرسپولیس را تحت فشار قرارداده تا راهی برای رهایی از این قرارداد نداشته باشد.

به نظر می رسد طی روزهای آینده این موضوع به یکی از چالش های باشگاه پرسپولیس تبدیل خواهد شد. مسئولان این باشگاه قصد داشتند ۷ میلیارد تومان دریافتی از شرکت مذکور را برگردانند و بلیت فروشی را به شرکت دیگری بدهند اما این شرکت برای تحت فشار گذاشتن باشگاه این بیانیه را صادر کرده است.

این در حالی است که برخی نهادهای نظارتی به واسطه نزدیکی یکی از بزرگترین بدهکاران فوتبالی به این شرکت، تاکید کرده اند باشگاه پرسپولیس حق ندارد بلیت فروشی و سایر عوامل درآمدزایی خود برای فصل آینده را به این شرکت بدهند.

منبع: مهر برچسب ها: رویداد24 ، باشگاه پرسپولیس ، لیگ برتر ، بلیت فروشی ، استقلال ، پرسپولیس سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 باشگاه پرسپولیس لیگ برتر بلیت فروشی استقلال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۴۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت ویژه برای گرفتن دو انتقام «اوسمار» از گربه سیاه پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آلومینیوم و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باید روز جمعه ۷ اردیبهشت در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک به مصاف هم بروند.

پرسپولیس و آلومینیوم تاکنون یک بار در ادوار جام حذفی به مصاف هم رفتند که در تاریخ ۲۱ فروردین سال ۱۴۰۱ آلومینیوم توانست با شکست پرسپولیس در ورزشگاه آزادی پا به دیدار پایانی بگذارد.

«اوسمار ویه‌را» سرمربی برزیلی تیم پرسپولیس که از نیم فصل دوم به عنوان سرمربی کار خود را در این تیم آغاز کرد در اولین بازی خود، رو در روی آلومینیوم در اراک قرار گرفت که این بازی با شکست یک بر صفر سرخ‌ها همراه بود تا تنها شکست «اوسمار» با پرسپولیس تا به اینجای مسابقات برابر گربه سیاه چند فصل اخیر سرخ‌ها رقم بخورد.

اوسمار و شاگردانش برای دومین بار در این فصل به استان مرکزی سفر خواهند کرد و مرد برزیلی پرسپولیس این فرصت را دارد تا با پیروزی برابر آلومینیوم نه تنها انتقام شکست در لیگ برتر را بگیرد بلکه انتقام حذف سرخ‌ها از جام حذفی در سال ۱۴۰۱ را هم از سید مجتبی حسینی و شاگردانش بگیرد.

پرسپولیس برای این بازی دانیال اسماعیلی فر را به دلیل محرومیت انضباطی در اختیار ندارد و به احتمال زیاد «وحدت هنانوف» در این پست برای سرخ‌ها به کار گرفته می‌شود.

کد خبر 6087295

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • آلومینیوم در اندیشه تکرار برد مقابل پرسپولیس
  • فرصت ویژه برای گرفتن دو انتقام «اوسمار» از گربه سیاه پرسپولیس
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • جریمه 100 میلیونی برای رایگان کردن بلیت‌فروشی!
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی
  • خمیازه‌های عبدالکریم در روزهای کم فشار پرسپولیس!