Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب، بر اثر بارش باران شدید که منجر به رانش زمین در ایالت مون در جنوب شرقی میانمار شد، تا کنون دست‌کم ۶۳ نفر جان خود را از دست داده اند.

سیلاب‌های موسمی هفته گذشته به تعداد زیادی از خانه‌های روستایی در ایالت مون آسیب رسانده و بسیاری از خانه‌ها و اتومبیل ها زیر آوار مانده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش مقامات محلی، گروه‌های امدادی به فعالیت‌های خود همچنان ادامه می دهند و کسانی که از زیر آوار نجات یافته اند نیز به بیمارستان‌ منتقل شده اند.

در همین راستا ۱۲ هزار نفر نیز از خانه های خود تخلیه شده اند.

طبق آمار اولیه دست‌کم ۱۰۰ نفر تاکنون ناپدید شده اند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۴۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانش زمین و ریزش کوه در روستاهای لرستان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان از رانش زمین در برخی از روستاهای این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، مهدی پازوکی، عصر امروز دوشنبه، با اعلام ورود سامانۀ بارشی قوی به لرستان، گفت: بارندگی شدید و ریزش کوه محور گردنۀ پای آستان و محور قدیم خرم‌آباد به پلدختر را مسدود کرد.

او اضافه کرد: مسیر کارخانه گچ به‌عنوان محور جایگزین گردنه پای آستان و محور آزادراه خرم‌آباد به اندیمشک به‌عنوان مسیر جایگزین خرم‌آباد به پلدختر تعیین شده‌است.

بارش‌های سیل‌آسا در لرستان/خسارت به واحدهای مسکونی پلدختر

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان تأکید کرد: راه ارتباطی تعدادی از روستاهای دلفان و الیگودرز بر اثر بارش‌های اخیر مسدود شده‌است و تعدادی از پل‌ها در مسیر روستاهای دلفان آسیب جدی دیده‌است.

وی یادآور شد: راه ارتباطی تعدادی از مسیرهای عشایری الیگودرز در پی بارش‌های سیل‌آسا مسدود شده‌است و ساکنان این منطقه برای جلوگیری از هرگونه حادثۀ احتمالی به مکان بالاتری انتقال یافتند.

پازوکی با بیان اینکه اهالی تعدادی از روستاهای دلفان که دچار رانش شده‌اند در مکان‌های امن اسکان یافتند، گفت: میران خسارات بارندگی اخیر پس از بررسی و جمع‌بندی اطلاع‌رسانی می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان اعلام کرد: تردد در تمام محورهای مواصلاتی این استان به‌غیر از پای آستان کوهدشت، جاده قدیم خرم‌آباد- پلدختر بعد از معمولان و گردنه گله‌بادوش الیگودرز باز است.

او متذکّر شد: وزش طوفان در شهرهای کوهدشت، پلدختر و دلفان باعث قطعی‌ برق در مناطق شهری و روستایی شد و برق این مناطق با هماهنگی نیروهای عملیاتی شرکت توزیع و انتقال برق کمتر از نیم‌ساعت وصل شد.

انتهای پیام/ 644/

دیگر خبرها

  • (ویدئو) فیلم کامل از لحظه برخورد کشتی سنگاپوری به پل فرانسیس اسکات در ایالت مریلند آمریکا
  • آتش سوزی جنگل‌ها در ۱۸ ایالت مکزیک
  • رانش زمین در سردشت خسارت برجای گذاشت
  • رانش زمین درسردشت 3 میلیارد تومان خسارت بر جای گذاشت
  • رانش زمین در سردشت یک نفر را مصدوم کرد
  • خسارات رانش زمین در سردشت
  • طغیان رودخانه و رانش زمین در پادنای علیا
  • رانش زمین در روستای «دشتبال» و ریزش ۶ واحد مسکونی/ تاکنون حادثه جانی گزارش نشده است
  • رانش زمین و طغیان رودخانه‌ها در شهرستان سمیرم
  • رانش زمین و ریزش کوه در روستاهای لرستان