Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@18:55:31 GMT

73 درصد مدارس ابتدایی خراسان شمالی دو نوبته هستند

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۴۶۰۲

73 درصد مدارس ابتدایی خراسان شمالی دو نوبته هستند

مدیرکل نوسازی مدارس خراسان شمالی گفت: 73 درصد از مدارس ابتدایی استان دو نوبته است.

فلاح در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، منطقه خراسان شمالی، با اشاره به اینکه 11 درصد از مدارس خراسان شمالی تخریبی هستند، اضافه کرد: مدارس خشتی و گلی استان در سال گذشته جمع آوری شده و در سال جاری نیز جمع آوری مدارس سنگی در دستور کار است و تعداد مدارس خشتی و گلی در استان 42 مدرسه با 122 کلاس درس بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه جزو معدود استان هایی هستیم که بخاری های نفتی را به طور کامل جمع آوری کردیم، ادامه داد: در سال جاری جزو دستور کار وزارت آموزش و پرورش برچیدن بخاری نفتی در  مدارس کشور است که خراسان شمالی پیش از دستور کار وزارت آموزش و پورش تمام بخاری های نفتی را از مدارس استان جمع آوری کرده است.

مدیرکل نوسازی مدارس خراسان شمالی اظهار کرد: 17 مدرسه سنگی با 40 کلاس درس در استان وجود دارد که در بهمن ماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

فلاح عنوان کرد: 26 مدرسه تک کلاسه عشایری نیز در استان وجود دارد که با حادثه سیل اخیر در استان آسیب جدی نیز به این مدارس وارد شده است و بیش از یک میلیارد تومان اعتبار برای این مدارس در نظر گرفته شده است و تا مهرماه سال جاری کانکس های سیار در اختیار این دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

به گفته وی برای رفع نیازهای مدارس استان باید حضور خیران در استان پررنگ تر باشد و بتوانیم از خیران ملی در امر مدرسه سازی استان جذب کنیم.

مدیرکل نوسازی مدارس خراسان شمالی افزود: 22 هزار دانش آموز در مدارس غیرانتفاعی استان تحصیل می کنند که باید در مناسب سازی این مدارس تلاش ویژه ای انجام شود.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف خراسان شمالی دانش آموز دانش آموزان سیل وزارت آموزش و پرورش قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۴۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح فلورایدتراپی دانش آموزان مقطع ابتدایی شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،با هدف پیشگیری از پوسیدگی دندان های دانش آموزان، از سوی مرکز بهداشت شهدای والفجر، وارنیش فلورایدتراپی برای دانش آموزان در مدارس ابتدایی زیر پوشش این مرکز اجرایی شده است.
مسوول واحد دهان و دندان این مرکز گفت: عملیات فلوراید تراپی سال هاست که با هدف جلوگیری از پوسیدگی دندان کودکان در مدارس انجام می شود؛ به طور کلی فلوراید ماده ای بسیار مفید در پوسیدگی های دندان، به ویژه برای سطوح صاف است.
دکتر سید امیررضا دستغیب افزود: طرح فلورایدتراپی به صورت رایگان از سوی دندانپزشکان بهداشت کاران، بهورزان و مراقبان سلامت با همکاری آموزش و پرورش در سطح مدارس ابتدایی زیر پوشش این مرکز در حال انجام است.
او اضافه کرد: این طرح برای  ۹۵ هزار دانش آموز در مقاطع ابتدایی تا پایان اردیبهشت اجرا می شود.

دیگر خبرها

  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • اُفت ۴۰ سانتی متری آب از سفره‌های زیرزمینی خراسان شمالی/ ابلاغ دستورالعمل مهار اضافه برداشت آب از چاه‌های کشاورزی
  • اجرای طرح فلورایدتراپی دانش آموزان مقطع ابتدایی شیراز
  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • مدارس سمای بافق جزء برترین‌های استان یزد با بالاترین میزان ارتقاء و رشد کیفیت
  • لغو همه اردو‌های دانش آموزی خراسان شمالی، ۴ و ۵ اردیبهشت ماه
  • فقط ۳ درصد اعتبارات نوسازی مدارس استان به کبودراهنگ اختصاص یافت
  • ۲۶ فضای آموزشی توسط خیران مدرسه‌ساز در قم ساخته شد
  • ۸۰ خاور زباله از یک منزل کشف شد