Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز،سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا بودجه تامین تجهیزات مرزبانی به منظور حفاظت الکترونیکی مرزهای شرقی از سوی دولت محقق شده یا خیر گفت: ما از طریق ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت دفاع تفاهمنامه‌ای را برای تکمیل تجهیزات نیروی انتظامی امضا کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وزیر دفاع هم قول دادند تا پایان سال بخشی از نیازمندی های ما را تامین کنند البته به شرط اینکه بودجه مورد نظر را دولت به وزارت دفاع بدهد.

فرمانده ناجا در تشریح چگونگی پرداخت بودجه از سوی دولت به نیروی های نظامی و انتظامی گفت: سهم دفاعی نیروی انتظامی و نیروهای مسلح همگی به وزارت دفاع داده می شود و وزارت دفاع بین بخش هایی که نیاز است این بودجه را تقسیم می کند.

سردار اشتری گفت: بخشی از اعتباراتی که نیروی انتظامی برای الکترونیکی شدن مرزها و تجهیزاتی برای ایمنی بیشتر مرزها نیاز داشته وصول شد که با آن توانستیم یکسری تجهیزات مثل شناور که در مرز لازم داشتیم را تهیه کنیم ولی سهم بیشتر اعتبارات همچنان محقق نشده است.

مهر

انتهای پیام/

20 / 20 فرمانده نیروی انتظامی سردار حسین اشتری تجهیزات مرزبانی بودجه تامین تجهیزات مرزبانی بودجه تامین تجهیزات مرزبانی هنوز کامل محقق نشده است

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فرمانده نیروی انتظامی سردار حسین اشتری تجهیزات مرزبانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۴۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک مرکزی اعلام کرد: تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو

بنا بر اعلام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران؛ میزان ارز تامین شده برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی در سال ۱۴۰۱ حدود سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار بود که این رقم از ابتدای فروردین تا پایان اسفند ۱۴۰۲ به بیش از چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار رسید.

تامین ارز سال ۱۴۰۲ بانک مرکزی برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی در مقایسه با سال گذشته آن از رشد ۲۶ درصدی برخوردار بوده است.

بر اساس این گزارش، بانک مرکزی از ابتدای فروردین تا سوم اردیبهشت ۱۴۰۳ نیز بیش از سه میلیارد و ۱۴۳ میلیون دلار ارز برای چهار گروه کالاهای اساسی و دارو، تجاری و بازرگانی، واردات در مقابل صادرات و خدمات تامین کرده است.

کالاهای تجاری و بازرگانی با یک میلیارد و ۸۵۴ میلیون دلار بیشترین حجم را با میانگین نرخ ۴۱ هزار تومان به خود اختصاص داده است.  

کالاهای اساسی و دارو با ۶۳۶ میلیون دلار در رتبه بعدی قرار دارد؛ ۵۶۱ میلیون دلار از این گروه به کالاهای اساسی و کشاورزی شامل گندم، دانه های روغنی و نهاده های دامی و ۷۵ میلیون دلار دیگر نیز به دارو، مواد اولیه دارو و تجهیزات پزشکی تخصیص داده شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • ظرفیت بالای مرکزی در زمینه پزشکی و تجهیزات درمانی
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • بانک مرکزی اعلام کرد: تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو
  • آماده باش کامل اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • برای واردات کالا‌های اساسی و دارو ۶۳۶ میلیون دلار تامین شد
  • تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو
  • بانک مرکزی در تامین ارز واردات دارو تاخیر داشته است
  • دفاع تمام قد حامی لایحه عفاف و حجاب از بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد /با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید