Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-16@20:33:54 GMT

واکنش سازمان ملل به اعتراضات در هنگ کنگ

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۴۸۶۰

به گزارش مهر به نقل از رویترز، «میشل باچله»، کمیسیونر عالی سازمان ملل در امور حقوق بشر ضمن درخواست از مسئولان هنگ‌کنگ برای خویشتنداری در برابر اعتراضات، خواستار تحقیق درباره استفاده از گاز اشک‌آور و روش‌های منع شده در قوانین بین‌المللی از سوی نیروهای پلیس شد.

به گفته میشل باچله در موارد بسیاری، پرتاب گاز اشک آور در میان معترضان و در محل‌های بسته و مستقیما علیه برخی از تظاهرکنندگان خطر قابل توجه مرگ را در این اعتراضات به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعتراض‌ها در هنگ کنگ بر سر استرداد یک متهم به چین آغاز شد ولی معترضان هم اکنون باتغییر خواسته های خود و تحت تأثیر دخالت های غربی ها خواستار خودمختاری کامل و برکناری رئیس اجرایی هنگ کنگ هستند که منصوب چین است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۴۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بریتانیا خواستار واکنش عاقلانه اسرائیل شد

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، دیوید کامرون، وزیر امور خارجه بریتانیا از رژیم صهیونیستی خواست که پس از حمله موشکی و پهپادی ایران علیه این رژیم درباره واکنش به این حمله عاقلانه تصمیم بگیرد.
 
وی در گفت‌وگو با تلویزیون بی‌بی‌سی دون اشاره به تجاوز رژیم صهیونیستی و ترور مستشاران ایرانی در منطقه و نقض قوانین بین‌الملل توسط این رژیم در حمله به کنسولگری ایران در سوریه مدعی شد: «ما به عنوان دوست از آنها می‌خواهیم که با هوشمندی در مورد این مسئله تصمیم بگیرند.»
 
کامرون از اسرائیل خواست که تنش‌ها در خاورمیانه را تشدید نکند.
 
گفتنی است: در پی حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، جمهوری اسلامی ایران روز شنبه حمله پهپادی و موشکی گسترده‌ای علیه این رژیم انجام داد.
 

دیگر خبرها

  • لیز تراس خواستار انحلال سازمان ملل شد
  • چین بار دیگر خواستار خویشتنداری ایران و اسرائیل شد
  • بریتانیا خواستار واکنش عاقلانه اسرائیل شد
  • پاپ خواستار پایان خشونت در غرب آسیا شد
  • پاپ خواستار پاپان خشونت در غرب آسیا شد
  • پاپ فرانسیس خواستار پاپان خشونت در غرب آسیا شد
  • واکنش امارات به حمله ایران به رژیم صهیونیستی
  • اعتراضات علیه ممنوعیت کنگره فلسطین در برلین
  • واکنش هند به عملیات نظامی ایران: همه طرف‌ها به مذاکرات بازگردند
  • در واکنش به حمله ایران به اسرائیل؛ دبیرکل سازمان ملل خواستار توقف فوری خصومت ها در منطقه شد