Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-25@08:07:04 GMT

دی‌مارتزیو دلیل ناراحتی استراماچونی را لو داد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۵۲۰۰

دی‌مارتزیو دلیل ناراحتی استراماچونی را لو داد

به گزارش وانانیوز، 

استراماچونی می‌خواهد سیرو ترئو، مهاجم سی‌وشش ساله که سابقه بازی در فیورنتینا را در کارنامه خود دارد، به‌عنوان زوج دیاباته به استقلال بیاورد تا استقلال در فصل آینده موفق شوند. این بازیکن یکی از بازیکنان مورد علاقه استراماچونی است و حتی این مربی در سال ۲۰۱۴ سعی کرده بود، این بازیکن را به خدمت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گله استراماچونی از استقلال به‌خاطر این است که مدیران این تیم، بعد مذاکرات طولانی با فیورنتینا و توافقات ایجاد شده با قیمتی که در حد و اندازه‌های بودجه باشگاه استقلال است، بدون اطلاع به استراماچونی از این انتقال پشیمان شده‌اند و پا پس کشیده‌اند.

 

ترئو هم بعد از مذاکرات طولانی مدیر برنامه‌هایش حاضر به بازی در ایران شده بود، اما در حال حاضر دیگر او حاضر نیست به استقلال بپیوندد. این بازیکن بعد از میلیچ، دریم و پوچیارلی، چهارمین شکست استقلال در جذب گزینه‌های مدنظر استراماچونی محسوب می‌شود و این تیم تنها شیخ دیاباته را از بین گزینه‌های استراماچونی جذب کرده است. این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که تنها ۹ روز دیگر لیگ برتر ایران آغاز خواهد شد.

 

اوضاع پیچیده‌ای در باشگاه استقلال در جریان است و امروز قرار است بین مدیربرنامه استراماچونی و مدیرعامل استقلال جلسه‌ای برگزار شود تا درباره اوضاع باشگاه استقلال و شرایط فعلی گفت‌وگو کنند.

 

 

 

منبع: وانا

کلیدواژه: شیخ دیاباته استراماچونی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۵۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!

مدیرعامل پیشین استقلال در واکنش به ماجرای پاداش گرفتن خودش در بردها گفت: مگر مدیران قبل از من نمی‌گرفتند؟ فقط من پول گرفتم؟ اولاً که بازیکن به طور متوسط ماهی یک میلیارد می‌گرفت و من ۵۸ میلیون تومان!

به گزارش مشرق، انتشار لیستی از دریافتی‌های علی فتح‌الله‌زاده در فضای مجازی بهانه‌ای شد تا با او تماس بگیریم. بسیاری از مدیران استقلال در ادوار گذشته حقوق و پاداش می‌گرفتند و فتح‌الله‌زاده هم خودش می‌گوید در ۶ ماه آخر این کار را کرده اما ۲۰ سال قبلی را هیچ‌کس ندیده و نمی‌گوید.

مصاحبه با مدیرعامل سابق استقلال می‌تواند به رفع ابهامات کمک کند.

در فضای مجازی نوشته‌اند که شما بابت بردهای استقلال پاداش می‌گرفتید.
خب مگر مدیران قبل از من نمی‌گرفتند؟ فقط من پول گرفتم؟ اولاً که بازیکن به طور متوسط ماهی یک میلیارد می‌گرفت و من ۵۸ میلیون تومان. نکته دوم اینکه من فقط در ۶ ماه آخر حضورم حقوق می‌گرفتم که آن هم به خاطر بیمه و مالیات بود.

چطور؟
ببینید من اگر لیست حقوق را رد نمی‌کردم، بازنشسته محسوب می‌شدم و نمی‌توانستم مدیرعامل باشم و سازمان بازرسی ایراد می‌گرفت. ضمن اینکه من ۲۰ سال در استقلال هیچ حقوق و مزایایی نداشتم و پولی نگرفتم. حتی ماشین و خانه‌ام را به خاطر استقلال فروختم که البته هیچ منتی نیست اما هیچ‌کس این چیزها را نمی‌گوید و لیست نمی‌کند. الان وسط هزار تا مشکل آقایان یادشان آمده که من حقوق و پاداش می‌گرفتم. لااقل انصاف داشته باشید و آن ۲۰ سال را هم بگویید. چرا فقط آمار ۶ ماه را بیرون می‌دهید؟ ضمن اینکه من کار غیرقانونی نکردم و هرچه بوده، قانونی بوده و به خاطر بیمه و مالیات.

فکر می‌کنید چرا ناگهان این لیست بیرون آمده است؟
این دیگر به وجدان آقایان برمی‌گردد. حتماً الان هم مشکل استقلال من هستم!

فکر می‌کنید استقلال بتواند در کورس رقابت با پرسپولیس قهرمان شود؟
بله، انشاءالله قهرمان می‌شویم. بنده شانس استقلال را بیشتر می‌دانم اما بچه‌ها باید ۶ بازی باقی‌مانده را به چشم فینال ببینند و بسیار باهوش و کم‌اشتباه باشند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد + عکس
  • اعتراض استان مرکزی به رأی کمیته انضباطی برای سیدحسین حسینی
  • گل قهرمانی استقلال را مهرداد بزند!
  • ماشاریپوف از ایران فرار کرد!
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!