Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@04:06:34 GMT

نمایشگاه خیریه «سیل مهربانی ۲» در ارومیه افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۵۲۲۸

نمایشگاه خیریه «سیل مهربانی ۲» در ارومیه افتتاح شد

مدیر روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان غربی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در نخستین روز شروع به کار این نمایشگاه تعداد هشت عنوان اثر هنری از مهدی خاقان، محمدرضا عدل‌دوست، حمید بهجت، فاطمه کوهکن، اسماعیل نجفی و محمد خلیلی توسط خیران این شهرستان به نفع سیل‌زدگان استان خوزستان خریداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داریوش علیزاده اظهار داشت: مبلغ به دست آمده از فروش این آثار هنری بعد از واریز شدن به حساب نگارخانه حوزه هنری آذربایجان‌غربی در قالب خرید لوازم تحریر در ابتدای سال تحصیلی جدید در اختیار دانش‌آموزان سیل‌زده استان خوزستان قرار می‌گیرد.

نمایشگاه «سیل مهربانی۲» با ارائه ۴۸ اثر هنری در رشته‌های مختلف از جمله نقاشی، عکاسی، تصویرسازی، مجسمه‌سازی، خوشنویسی و خط در نقاشی از ۲۴ هنرمند ارومیه‌ای تا ۶ شهریور ماه سال جاری در نگارخانه ارومیه در معرض دید عموم قرار دارد.

جواد پورصمد، جواد عسگراوغلی، محمد خلیلی، مجتبی اسماعیل‌زاد ، محمدباقر شفیع‌زاده، مهدی خاقان، آتوسا خاتمی، لیلا تقی‌زاده، فاطمه کوهکن، طاهر افتخاری، محمدرضا عدل‌دوست، ابراهیم زینالی، علی نعلی، غلامرضا خلیل‌زاده، میرعسگر ایل‌دوستی، محمد شیری، اسماعیل نجفی، حمید بهجت، شهلا رشیدیان، امید برجسته، احمدرضا رحیمی، سمیه محسنی، علیرضا کوه‌کبیر و لعیا مقدم هنرمندان خیری هستند که آثارشان در این نمایشگاه عرضه شده است.
۸۱۳۵/۳۰۷۲

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف خوشنویسی دانش آموزان روابط عمومی سیل مجسمه قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۵۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه نقاشی در دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در این نمایشگاه ۱۳ اثر نقاشی با موضوع پرتره، طبیعت و آزاد با تکنیک مداد رنگی سیاه قلم و و سبک هایپر رئال کار خانم‌ها زارعیان و پاشایی به نمایش گذاشته شده است
علاقمندان می‌توانند به مدت ۳ روز صبح‌ها و عصر‌ها از این نمایشگاه بازدید کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • افتتاح نمایشگاه نقاشی در دامغان
  • افتتاح نمایشگاه گروهی نقاشی «بهار رنگ ها» در برج آزادی
  • رصد اقدامات دستگاه‌های اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذا
  • ارسال ۳۰ اثر ادبی به کنگره ملی امام‌زادگان محروق(ع) نیشابور
  • ۶۳ درصد حجم مخازن سد‌های کشور پر شد
  • سازمان اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان جوان حمایت می‌کند
  • تشریح دستاورد‌های وقف در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف برگزار می شود