Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-28@20:17:53 GMT

10مدل شومیز حریر مجلسی جذاب برای خانم‌ها

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۵۲۶۴

10مدل شومیز حریر مجلسی جذاب برای خانم‌ها

 

در هنگام خرید لباس یکی از جذاب‌ترین مراحل خرید شومیز های خنک برای خانم‌ ها می‌باشد. شومیز حریر زنانه بسیار لطیف و نازک است که علاوه بر طراحان، توجه بسیاری از خانم‌های شیک‌پوش را در سراسر دنیا به خود جلب کرده است. مدل شومیز زنانه انواع گوناگونی دارد که شومیز حریر مجلسی، شومیز حریر گل‌دار، شومیز حریر آستین بلند، شومیز حریر تاپی و آستین کوتاه در طرح‌ها و رنگ‌های متفاوت در مد لباس‌های رسمی و نیمه رسمی این سال‌ها طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معمولا شومیز حریر به خاطر پارچه خنک و نازکش در فصل بهار و تابستان مورد استقبال بیشتری قرار می‌گیرد.

اگر طرفدار شومیز حریر شیک هستید می‌توانید این لباس را در مهمانی و مناسبت‌های رسمی و نیمه رسمی بپوشید و با خرید کفش مجلسی پاشنه بلند یا کفش تخت از استایل معمولی به استایل شیک و خاص تغییر دهید. اگر می‌خواهید جلوه شیک و جذاب‌تری داشته باشید، گردنبندهای رنگارنگ و سنگی جلوه شیکی به شما می‌دهند. همچنین کیف کوچک زنانه ساده ترکیب جذابی با شومیز حریر زنانه است.

شومیز حریر مجلسی

می‌توان گفت پیش از یک مهمانی، خرید شومیز حریر مجلسی ساده‌ترین خرید ممکن است که مدل‌های گوناگونی در بازار دارد. شومیز حریر مجلسی یکی از زیباترین مدل‌های لباس است که با انواع مدل دامن بلند یا کوتاه و شلوار پارچه‌ای یا جین سِت می‌شود.

شومیز حریر مجلسی در هر دو مدل دکمه‌دار و بدون دکمه به همراه یقه گرد، هفت، کرواتی، پاپیونی یا یقه مردانه طرفدارن بسیاری در میان دوستدارن مد و فشن دارد . قد شومیز حریر مجلسی تا کمر است، با این حال شما می‌توانید پایین این مدل لباس را داخل دامن یا شلوار قرار دهید و قد شومیز مجلسی را خودتان تعیین کنید.

شومیز حریر مجلسی در طرح‌ها و رنگ‌های متفاوتی در بازار به فروش می‌رسد و شما می‌توانید شومیز حریر مجلسی را به صورت ساده و بدون طرح از فروشگاه‌های حضوری و فروشگاه‌های آنلاین تهیه کنید. با این حال اگر از سادگی این لباس خسته شده‌اید، خرید شومیز حریر مجلسی پولکی، نگین‌دار و مرواریدی را توصیه می‌کنیم.

در مراسم‌های رسمی، ترکیب این مدل لباس با کفش پاشنه بلند مجلسی بسیار جذاب است، با این حال می‌توانید کفش تخت مجلسی را جایگزین کفش پاشنه بلند و مجلسی کنید تا راحت‌تر باشید. سعی کنید همیشه رنگ کفش‌تان را متناسب با لباس‌تان انتخاب کنید تا شیک‌پوش‌تر به نظر برسید.

شومیز حریر گل‌دار

در بهار و تابستان شومیز حریر با طرح گل‌‌های رنگارنگ بهار و تابستان طرفداران بسیاری دارد. این مدل پارچه نه تنها جلوه و استایل شما را شاد و سرزنده می‌کند، بلکه در روحیه افرادی که با شما معاشرت می‌کنند، تاثیر مثبت و بسزایی دارد.

شومیز حریر گل‌دار یک طرح قدیمی است که باز هم در توجه طراحان مدرن را به خود جلب کرده است و از محبوبیت خاصی برخوردار است. این مدل لباس بسیار متفاوت‌ و خاص‌تر از مدل‌های دیگر شومیز حریر است و هیچ‌گاه تکراری نمی‌شود.

شومیز حریر گل‌دار را با آکسسوری و جواهرات سنگین ترکیب نکنید، چرا که طرح جواهرات‌تان در شلوغی لباس گم می‌شود. در این صورت گردنبند، گوشواره و دستبند‌های ظریف تناسب بهتری با این مدل شومیز حریر دارند.

دامن و شلوار انتخاب مناسبی با این مدل شومیز است و شما می‌توانید کفش پاشنه بلند و کفش تخت مجلسی را با این مدل شومیز سِت کنید.

شومیز حریر مشکی

اکثر خانم‌ها به پیراهن و بلوز مشکی علاقه بسیاری دارند، چرا که رنگ مشکی لکه و کثیفی را نشان نمی‌دهد و معمولا مناسب هر رنگ پوستی است. بیشتر خانم‌ها باور دارند که لباس‌های مشکی اندامشان را باریک‌تر نشان می‌دهد. به همین دلیل معمولا خانم‌های پلاس سایز رنگ مشکی یا تیره را به رنگ سفید یا رنگ‌های روشن ترجیح می‌دهند.

شومیز حریر مشکی جلوه مجلسی و رسمی دارد و شما می‌توانید این مدل شومیز را در مراسم‌های رسمی و نیمه رسمی به همراه یک کفش پاشنه بلند مشکی یا رنگی به تن کنید. شومیز حریر مشکی تنها با شلوار سِت نمی‌شود و دامن نیز انتخاب مناسبی در این استایل شیک رسمی است.

شومیز حریر سفید

کمد خانم‌ها بدون یک لباس سفید ناقص است و اگر یک شومیز حریر سفید را انتخاب کنید، بدون شک در مهمانی‌ و مجالس می‌درخشید. چرا که شومیز حریر سفید استایل شما را متفاوت می‌کند و چهره شما را زیبا و شادتر نشان می‌دهد.

از پوشیدن شومیز حریر سفید نترسید، این لباس مناسب هر گونه رنگ پوست است و حتی باعث جذابیت چهره شما نیز می‌شود. شما می‌توانید این پیراهن را با کفش مجلسی پاشنه‌دار یا تخت مورد علاقه‌تان در هر رنگ و طرحی بپوشید و با یک کیف مجلسی زنانه کوچک مشکی یا رنگی استایل‌تان را جذاب‌تر کنید.



اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: رپرتاژ آگهی خرید لباس لباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۵۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی انبار لباس‌های قاچاق در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان، سرهنگ محمد خوش‌خلقت با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با تحقیقات انبار یک واحد صنفی که داخل آن تعداد زیادی لباس قاچاق دپو شده بود را شناسایی کردند گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز به نشانی این مکان اعزام و در بازرسی از آن‌جا، ۲ هزار و ۱۵۰ ثوب انواع پوشاک و لباس خارجی قاچاق را کشف کردند.
وی ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناس ۶ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: متهم ۴۶ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • قبل و بعد این خانه جذاب و متفاوت! (عکس)
  • شناسایی انبار لباس‌های قاچاق در رشت
  • میزان افزایش حقوق کارگران، مجلسی‌ها را عصبانی کرد | وزیر کار زیر تیغ استیضاح؟
  • میزان افزایش حقوق کارگران، مجلسی‌ها را عصبانی کرد؛ وزیر کار استیضاح می‌شود؟
  • میزان افزایش حقوق کارگران، مجلسی ها را عصبانی کرد /وزیر کار استیضاح می شود؟
  • گل‌فشان‌ها جذاب‌ترین پدیده طبیعی ایران + فیلم
  • (ویدئو) جذاب‌ترین پدیده طبیعی ایران
  • عکس| جذاب مثل پیراهن چهارم رئال مادرید
  • سیاهکل ، مقصدی جذاب برای گردشگران
  • جذاب‌ترین پدیده طبیعی ایران (فیلم)