Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- برنامه «صبحی دیگر» فردا میزبان زهره شکوفنده گوینده، دوبلور و مدیر دوبلاژ می‌باشد. تاریخ انتشار: 19:00 - 22 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۱۴۵۰

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ زهره شکوفنده گوینده، دوبلور و مدیر دوبلاژ چهارشنبه ۲۳ مرداد ماه مهمان برنامه «صبحی دیگر» خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



درمیان زنان دوبلور، زهره شکوفنده مشهورترین و معتبرترین کسی است که هنوز فعالیت می‌کند..

او در فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی خارجی و ایرانی به‌جای بازیگران مطرح گویندگی نموده و در بسیاری از موارد علاوه بر صداپیشگی، مدیر دوبلاژ نیز بوده‌است.

وی کماکان با علاقه و پشت کار فراوان به کارش مشغول است. صدای او را نسل‌های گوناگون شنیده‌اند و از آن خاطره دارند، از زمان دوبله اشک‌ها و لبخند‌ها گرفته تا، بابا لنگ دراز، رابین هود، مرد عنکبوتی و سریال پزشک دهکده.

در ادامه این برنامه حجت الاسلام برمایی کارشناس خانواده و الهه رضایی کارشناس کودک در برنامه حضور دارند.
برنامه «صبحی دیگر» به تهیه کنندگی سید رامین موسوی ملکی هر روز ساعت ۹ صبح از شبکه هفت سیما روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: برنامه صبحی دیگر سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۵۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاپ ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی واقعیت دارد؟

مدیر روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد که ‏بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج میلیون ریالی ندارد.

به گزارش ایسنا، مصطفی قمری‌وفا، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی با انتشار متنی در صفحه اجتماعی ایکس نوشت: «بانک مرکزی ضمن تکذیب گمانه‌زنی‌های نادرست رسانه‌ای اعلام می‌کند: برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج میلیون ریالی ندارد.

روابط عمومی ‎بانک مرکزی در همین باره مجددا از اصحاب رسانه درخواست می‌کند ضمن دقت‌نظر در انتشار مطالب، اخبار موثق، رسمی و صحیح را از این مرجع دریافت و منتشر نمایند و از اعلام و انتشار اخبار حساس مربوط به حوزه پولی و بانکی به نقل از منابع و مراجع ناشناس و غیررسمی در فضای مجازی به شدت خودداری کنند.»

دیگر خبرها

  • «به افق فلسطین» فاتح خط مقدم جنگ رسانه‌ای
  • نگاهی به کارنامه هنری بهمن هاشمی، صداپیشه و گوینده
  • چاپ ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی واقعیت دارد؟
  • ۴۲ دستور کار برای حفاظت و مرمت از میراث فرهنگی خراسان رضوی
  • کشفی تازه: زهره کربن و اکسیژن نشت می‌کند
  • «سر سفره خدا» در طول سال هم روی آنتن می رود/ عوامل تجلیل شدند
  • لزوم مشارکت کانون‌های مساجد در برنامه‌های دهه کرامت
  • «زنگ آخر» و «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه»، از تلویزیون
  • از سیاره زهره کربن و اکسیژن نشت می‌کند
  • آخرین وضعیت مسعود اسکویی گوینده رادیو در بیمارستان