Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-03-19@04:16:10 GMT

دنیا مدیون مقاومت لبنان دربرابر تروریسم است

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۵۵۷۷

دنیا مدیون مقاومت لبنان دربرابر تروریسم است

وزیر امور خارجه ایران با تاکید بر اینکه حزب الله امکان شکست رژیم صهیونیستی را به دنیا ثابت کرد، افزود: دنیا مدیون مقاومت لبنان دربرابر تروریسم تکفیری و استکبار رژیم صهیونیستی است.

به گزارش صدای ایران از فارس،محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان به مناسبت سیزدهمین سالروز پیروزی مقاومت اسلامی لبنان در جنگ 33 روزه برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی در گفت‌وگو با وبگاه خبری «العهد» لبنان این روز را به مردم، رهبری و حزب الله لبنان تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ظریف در گفت‌وگو با خبرنگار العهد در تهران تاکید کرد: ملت لبنان و مقاومت اسلامی این حقیقت را به جهانیان ثابت کردند که شکست رژیم صهیونیستی ممکن است و این رژیم نمی‌تواند هر وقت بخواهد در منطقه جنگ به راه انداخته و خون ملت‌های منطقه را بریزد.
وزیر خارجه لبنان پیروزی مقاومت در لبنان را پیروزی برای همه منطقه و حقوق بین الملل و مناسبات سالم بین المللی توصیف کرد و گفت: ملت‌های منطقه و دنیا مدیون مقاومت ملت لبنان و مقاومت اسلامی و حزب الله هستند که در برابر استکبار رژیم صهیونیستی ایستاده‌اند و همچنین به مقابله با تروریسم تکفیری داعش رفتند و علیه این خطر تروریستی تکفیری که بلایی برای دنیا بود مقاومت کردند.

نقوی حسینی: حزب الله رژیم صهیونیستی را تحقیر کرد

به همین مناسبت وبگاه خبری العهد گفت‌وگویی هم با «سید حسین نقوی حسینی» سخنگوی کمیته امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران انجام داده است.

نقوی حسینی در این گفت‌وگو تاکید کرد: هیچ کس در دنیا انتظارش را نداشت حزب الله که در دهه 1980 از یک گروه کوچک تشکیل شده بود به یک نیروی تأثیرگذار در لبنان، منطقه و محور مقاومت تبدیل شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی ایران تاکید کرد: امروز همه در سطح بین المللی و منطقه‌ای اعتراف دارند که حزب الله یک گروه قدرتمند و تاثیرگذار است و در دل ملت‌های منطقه و مسلمانان جای دارد و تحقق اهداف ملت‌های اسلامی و مسئله فلسطین و محور مقاومت را پیگیری می‌کند.

نقوی حسینی با اشاره به نقش تاثیرگذار و مثبت حزب الله در تحولات منطقه گفت: حزب الله رژیم صهیونیستی را تحقیر کرد و آن را شکست داد، رژیمی که در دهه شصت قرن گذشته ظرف شش روز به پنج کشور اسلامی حمله کرد ؛ اما امروز مقاومت اسلامی در لبنان و فلسطین ظرف 33 روز، 22 روز، 24 ساعت و هشت ساعت رژیم صهیونیستی را متحمل شکست وحشتناکی می‌کند و کاری می‌کند که صهیونیست‌ها دستان خود را برابر قدرت مقاومت بالا بگیرند.

سخنگوی کمیته امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ایران ضمن تاکید بر نقش سرنوشت ساز حزب الله در لبنان و در محور مقاومت گفت: ما به مقاومت اسلامی، ملت لبنان و ملت‌های منطقه و مسلمانان و همه مستضعفین دنیا سالروز پیروزی مقاومت اسلامی در جنگ 33 روزه را تبریک می‌گوییم.

نقوی حسینی در پایان همچنین از نقش مقاومت اسلامی لبنان در به شکست کشاندن تروریسم صهیونیستی-تکفیری و نقشه های تروریستی که آمریکا به منطقه آورده بود تمجید کرد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: ظریف صدای ایران لبنان تروریسم ایران صدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۵۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله همزمان حزب‌الله لبنان به ۲ مرکز نظامی صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از ۲ عملیات جدید خود علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۷:۱۵ عصر امروز دوشنبه هجدهم مارس ۲۰۲۴ موضع برکه ریشا را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و به صورت مستقیم آن را مورد اصابت قرار دادند.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۷:۱۵ عصر امروز دوشنبه هجدهم مارس ۲۰۲۴ موضع حدب یارین را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و به صورت مستقیم آن را مورد اصابت قرار دادند.

پیش از این نیز حزب‌الله لبنان از حمله موشکی به موضع رویسه القرن در مزارع اشغالی شبعا، تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه اشغالی «تله الطیحات» و موضع صهیونیستی «زبدین» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی و همچنین حمله توپخانه‌ای به موضع صهیونیستی بیاض بلیدا در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داده بود.

به این ترتیب شمار عملیات‌های حزب‌الله لبنان علیه نظامیان و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی در روز جاری به ۶ عملیات می‌رسد.

کد خبر 6058448

دیگر خبرها

  • حمله همزمان حزب‌الله لبنان به ۲ مرکز نظامی صهیونیستی
  • «هوش مبارزاتی» و «قدرت نرم»؛ ۲ سلاح حزب‌الله در نبرد با صهیونیسم
  • حمله حزب الله لبنان به پایگاه اسراییلی السماقه در شمال فلسطین
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان صهیونیست/ فرمانده صهیونیست زخمی شد
  • حمله مقاومت لبنان به محل استقرار نظامیان صهیونیست
  • حزب‌الله لبنان ۲ پایگاه‌ نظامی رژیم اسرائیل را هدف قرار داد
  • حزب‌ الله لبنان پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • حزب الله با برکان مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را هدف قرار داد
  • حزب‌الله لبنان پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • جنگنده‌های اسرائیل جنوب لبنان را بمباران کردند