Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علی آقامحمدی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان اظهار کرد: سیل فرصتی برای خدمت گزاری به مردم بود و خوشبختانه علی رغم اینکه با مشکلات دیگری نظیر رانش زمین همراه بود، مدیریت خوبی صورت گرفت.

آقامحمدی افزود: در شرایطی که ۲۵ استان کشور با سیل و دیگر بلایا درگیر بودند و با توجه به اینکه ۳۰ نوع از ۴۰ نوع بلایای طبیعی در ایران وجود دارد اقدامات و مدیریت صورت گرفته قابل تقدیر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که همراه با اعضای منتخب کمیته فرهنگی، تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده کشور پس از استان های لرستان و خوزستان به گلستان آمده است، افزود: باید با برنامه ای زمان بندی تحویل کار را روستا به روستا انجام دهیم و اینگونه هیچ ریزه کاری را باقی نگذاریم.

آقامحمدی با بیان این که روند بازسازی مناطق سیل زده گلستان به سرعت خوبی در حال انجام است، یادآور شد: اقدامات صورت گرفته باید به اطلاع مردم رسانده شود و امیدی که مدنظر رهبر معظم انقلاب است در عمل ایجاد شود.

رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: مدارس باید در زمان تعیین شده بازگشایی شوند و این مسئله پراهمیتی در مناطق سیل زده است.

آقا محمدی با تاکید بر اینکه باید تلاش خود را در فعالیت ها مضاعف کنیم، گفت: باید با اندیشه بزرگ تر تلاش های خود را دوبرابر کنیم تا در سال رونق اقتصادی شاهد رفع بسیاری از مشکلات باشیم.

وی ادامه داد: موضوع زهکشی اراضی مسئله ای قابل توجه است که خوشبختانه زمین های زهکشی شده در زمان سیل موجب کاهش خسارات هم شده بودند و به دلیل این مزیت و دیگر مزایا باید زهکشی اراضی بیشتری مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 4691831

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان علی آقامحمدی دفتر مقام معظم رهبری روز خبرنگار قزوین بوشهر شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان سانحه تصادف بیرجند آتش سوزی ایلام مجلس شورای اسلامی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۵۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سرعت وزش باد در جنوب کشور

سازمان هواشناسی نسبت به افزایش سرعت وزش باد در خلیج فارس و تنگه هرمز هشدار داد و آورده است: ارتفاع امواج در این آب‌ها به ۱.۵ متر می‌رسد.

به گزارش ایسنا، سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ آورده است: از چهارشنبه تا بعدازظهر دوشنبه (۵ تا ۱۷ اردیبهشت‌ماه) وزش باد با بیشینه سرعت ۲۴ نات و افزایش ارتفاع موج در مناطق ساحلی و دور از ساحل بین ۱ تا ۱.۵ متر به‌ویژه طی صبح تا بعدازظهر در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان هرمزگان، در شرق خلیج فارس و تنگه هرمز پیش‌بینی می‌شود.

در این شرایط جوی اختلال در ترددهای دریایی شناورهای سبک، احتمال اختلال در تردد شناورهای مسافربری و احتمال پاره شدن تورهای صیادی و آسیب به قفس‌های پرورش ماهی وجود دارد. به توصیه سازمان هواشناسی اجتناب از ترددهای دریایی به‌ویژه تردد شناورهای سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی در مناطق تحت تأثیر، ممنوعیت شنا، اتخاذ تمهیدات لازم جهت فعالیت‌های ساحلی و فراساحل همچنین سکوهای نفتی و آماده باش برای مواجهه با خسارت احتمالی مد نظر قرار گیرد.

به گزارش ایسنا هشدار زردرنگ به معنای این است که پدیده‌ای جوی رخ خواهد داد که ممکن است در سفرها و انجام کارهای روزمره اختلالاتی را ایجاد کند. این هشدار برای آگاهی مردم صادر می‌شود تا بتوانند آمادگی لازم را برای مواجهه با پدیده‌ای جوی داشته باشند که از حالت معمول کمی شدت بیشتری دارد. از سوی دیگر مسئولان نیز در جریان این هشدارها قرار می‌گیرند تا اگر لازم باشد تمهیداتی را بیندیشند.

دیگر خبرها

  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه فعال در شهر اصفهان انجام شد
  • جی اوسو دلیل نمایش ناامیدکننده مقابل برادرش در رسلمنیا 40 را فاش کرد/ اخبار WWE
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • بررسی واگذاری بناهای تاریخی مناطق روستایی به دهیاری‌ها/اختصاص تسهیلات کم بهره جهت بازسازی بناها
  • رودخانه «قره سو» پُرآب شد
  • افزایش سرعت وزش باد در جنوب کشور
  • سرعت باد در بعضی از مناطق استان ایلام به ۸۰ کیلومتر بر ساعت رسید
  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان
  • سرعت این نوجوان آمریکایی در حد برق و باد!