Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@16:48:47 GMT

کشف 235 دستگاه ماینر استخراج بیت کوین در ورامین

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۵۶۴۵

کشف 235 دستگاه ماینر استخراج بیت کوین در ورامین

رئیس شرکت توزیع برق شهرستان ورامین گفت : با کشف یک مزرعه استخراج بیت کوین در ورامین، ۲۳۵ دستگاه ماینر کشف و ضبط گردید.

مسلم حاجی مزدرانی روز سه شنبه در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: عوامل شرکت توزیع برق شهرستان ورامین با بررسی وضعیت مصرف برق در مناطق مختلف شهرستان، موفق به شناسایی و کشف یک مزرعه استخراج پول مجازی (بیت کوین) شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: این مزرعه در ابتدای مسیر شهر جوادآباد فعالیت می کرد و روزانه ۹۰۰ آمپر جریان برق به اندازه مصرف ۳۰ منزل مسکونی، برق مصرف می کرد.

وی گفت: برق این مرکز، پس از کشف دستگاه های ماینر قطع شده و برای متصدی آن پرونده تخلف تشکیل شده است.

حاجی مزدرانی افزود: تیرماه امسال نیز ۱۴ مزرعه بیت کوین در شهرستان ورامین کشف شده بود.

وی افزود : بزرگترین این مزارع که در سطح استان تهران کشف شده، مربوط به یک مرکز فعال در شهرک صنعتی سالاریه است که در آن بیش از یک هزار و ۱۳۴ دستگاه ماینرکشف گردید.

رئیس شرکت توزیع برق شهرستان ورامین تصریح کرد: این مرکز روزانه ۸۰۰ کیلووات برق با تعرفه صنعتی مصرف می کرد که در مقایسه، این میزان با مصرف برق روزانه یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی برابری می کرد.

وی گفت: برق این مرکز، پس از کشف دستگاه های ماینر قطع شده و برای متصدی آن جریمه ای بالغ بر ۹ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال صادر شد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ورامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۵۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه‌های مردمی مسوولان را در اجرای «طرح نور» در ورامین یاری کنند

به گزارش خبرنگار مهر، مجید درویشی پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر ورامین که با حضور روح الله مؤمن نسب دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت، حجت الاسلام محمد یاری امام جمعه خیرآباد و اعضای شورای تأمین و دیگر مسئولین اجرایی و مردمی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: ورامین در حوزه امر به معروف و نهی از منکر به واسطه حضور دغدغه مندان در این حوزه پیشرو است.

فرماندار ویژه ورامین با اشاره به اجرای «طرح نور» توسط مجموعه نیروی انتظامی در این شهرستان گفت: اجرای این طرح برکات خوبی در حوزه عفاف و حجاب داشته است.

وی افزود: در حال حاضر مردم از شرایط اجتماعی گله مند هستند و در حوزه عفاف نتوانستیم به نقطه مطلوب که مورد تاکید مقام معظم رهبری است برسیم.

درویشی در ادامه بیان کرد: شهرستان ورامین در حوزه‌های اجتماعی همیشه در کنار انقلاب و نظام بوده است و قطعاً در حوزه امر به معروف و نهی از منکر با جمع بندی‌های که صورت گرفته است وضعیت بهتر از گذشته شده است ولی برای رسیدن به نقطه مطلوب نیازمند عزم همگانی هستیم.

وی در ادامه عنوان کرد: در فضای مجازی و اماکن عمومی بایستی قانون اجرا شود و حمایت مردم از آمرین معروف و ناهیان منکر ضمن دلگرمی دادن به این عزیزان باعث می‌شود کسانی که به دنبال نقض قانون هستند به حساسیت‌های مردمی پی ببرند.

کد خبر 6081878

دیگر خبرها

  • هاوینگ بیت کوین چیست؟ همه چیز درباره Halving
  • ایمن‌سازی کامل کانال آب ری - ورامین در گرو تأمین اعتبار
  • گروه‌های مردمی مسوولان را در اجرای «طرح نور» در ورامین یاری کنند
  • هاوینگ بیت کوین چیست؟ همه چیز درباره Halving (+فیلم و نمودار)
  • کشف ۶ دستگاه ماینر غیرمجاز در کرمانشاه
  • کشف و ضبط ۱۱۷ دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز در استان
  • استخراج آب ژرف فرونشست‌ها را افزایش می‌دهد
  • خروج هفت هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیر بهداشتی در بوکان از چرخه مصرف
  •  تعزیر و خاموشی ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق
  • تولید ۱۲۰ هزار تن گندم و ۵۰ هزار تن جو در ورامین