Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه خبرگزاری تسنیم در بیان انتقادات منصفانه و صادقانه عمل کرده گفت: تسنیم با انتشار اخبار زرد و کاذب به دنبال ایجاد هیاهو و جذب مخاطب نیست و این نشان از ارزشی بودن و پایندی واقعی این خبرگزاری به ارزش‌هاست. ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۲ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، احمد اسکندری‌نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به‌مناسبت روز خبرنگار از دفتر خبرگزاری تسنیم در استان کرمان بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازدید آیت‌الله خاتمی از دفتر خبرگزاری تسنیم کرمان به روایت تصویرکرمان| توجه به ارزش‌های نظام از ویژگی‌های بارز خبرگزاری تسنیم استکرمان| رسانه‌ها در شرایط جنگ نرم رسالت مهمی برعهده دارند

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه رسانه اظهار داشت: همکاری و همراهی خبرگزاری تسنیم در انتشار صادقانه و منصفانه اخبار حوزه آمورش و پرورش استان کرمان جای تقدیر دارد.

وی اشاره به اینکه قبول داریم که نقاط ضعفی آموزش و پرورش استان کرمان به واسطه گستردگی و پهناوری استان وجود دارد گفت: تا حد امکان تلاش شده که مشکلات و نقاط ضعف را بر طرف کنیم با این وجود باز هم اشکالاتی وجود دارد.

اسکندری‌نسب با بیان اینکه خبرگزاری تسنیم از خبرگزاری‌های فعال استان است افزود: خبرگزاری تسنیم نقش پررنگی در انتشار تمامی اخبار استان داشته و پر کار و بدون حاشیه به تلاش می‌پردازد.

وی با بیان اینکه خبرگزاری تسنیم در بیان انتقادات هم منصفانه عمل کرده و تلاش کرده تا نقاط ضعف را صادقانه بیان کند تصریح کرد: خبرگزاری تسنیم با انتشار اخبار زرد و کاذب به دنبال ایجاد هیاهو و جذب مخاطب به هر قیمتی نیست و این نشان از ارزشی بودن و پایندی واقعی این خبرگزاری به ارزش‌هاست.

ثارالله انکوتی مدیر دفتر خبرگزاری تسنیم استان کرمان نیز در این دیدار با اشاره به تلاش بی‌وقفه مجموعه آموزش و پرورش استان گفت: خانواده بزرگ آموزش و پرورش استان کرمان با وجود همه سختی‌ها و کمبودهایی که وجود دارد برای آموزش و تربیت دانش‌آموزان از هیچ تلاشی فروگذاری نکرده است.

انتهای پیام/  ع

R7860/P1494/S6,67/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۵۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازارچه عرضه آبزیان در بهبهان به زودی ایجاد می‌شود

مرتضی سوری گفت: به منظور دسترسی آسان مردم به آبزیان، ترویج فرهنگ مصرف و فروش مستقیم و بدون واسطه این محصول، بازارچه عرضه آبزیان به زودی در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد. 

او با اشاره به آخرین وضعیت راه اندازی طرح پرورش ماهی در قفس در دریاچه سد مارون گفت: طی فراخوان عمومی برای طرح ۱۰۰ تنی و ۲۰۰ تنی پرورش ماهی در قفس در سد مارون سرمایه گذار جذب شده است و در حال حاضر، فرایند انعقاد قرارداد طی می‌شود و در مزایده بعدی سرمایه گذار برای طرح ۴۰۰ تنی مشخص خواهد شد.

مدیرکل شیلات خوزستان ضمن تقدیر از اقدامات موثر شیلاتی شهرستان در زمینه کشت‌های تلفیقی و حداکثر استفاده بهینه از منابع آبی، بهبهان را شهرستانی با حجم انبوهی از پتانسیل‌های آبزی پروری عنوان کرد و ادامه داد: به دنبال فعال کردن تمامی ظرفیت‌های مشاغل خرد و زود بازده در استان هستیم. 

این مقام مسئول خواستار تسهیل قوانین و حمایت از بهره برداران شد و بیان کرد: شهرستان بهبهان با بهره مندی از ۳ رودخانه دائمی پرآب مارون، خیرآباد و زهره با عدم تخصیص آب به طرح‌های آبزی پروی مواجه است.

مدیرکل شیلات خوزستان میزان تولیدات آبزی پروری بهبهان را ۳۲۰ تن اعلام کرد و بیان داشت: ۶۰ واحد دو منظوره پرورش ماهی و کشاورزی، ۴ واحد پرورش متراکم ماهیان گرمابی در این شهرستان فعالیت می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • پایان روز دوم مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • ما باید به دنبال پرورش نخبگان معمولی باشیم
  • پایان مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • اجرای پویش زنگ ترافیک در مدارس استان کرمان
  • شورای آموزش و پرورش کبودراهنگ
  • بازارچه عرضه آبزیان در بهبهان ایجاد می‌شود
  • بازارچه عرضه آبزیان در بهبهان به زودی ایجاد می‌شود
  • مدارس غیردولتی در مباحث تربیتی و پرورشی کنشگری داشته باشند
  • ارتباط چشمی چیست و چطور در آن مهارت پیدا کنیم؟
  • بازپس گیری معادن غیر فعال کرمان