Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، «افزایش مرگ‌ومیر بر اثر سو مصرف مواد مخدر»، «الکل قاتل آمریکایی‌ها»، «روند صعودی خودکشی میان جوانان آمریکایی» «تیراندازی مرگبار در مدرسه»؛ این جملات تنها تعدادی از تیترهای اخبار اخیر خبرگزاری‌های ایالت متحده آمریکا است؛ خبر‌هایی که با کمی جست‌وجو در اینترنت با انواع و اقسام و آمار‌های متعدد آن روبرو خواهید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فواد ایزدی کارشناس مسائل بین‌الملل با انتشار پستی، آمار تکان‌دهنده منتشرشده توسط دانشمند آمریکایی با ۱۳ میلیون فالوور در توییتر درباره مرگ‌و‌میر‌های عجیب در ایالات متحده آمریکا را منتشر کرد و نوشت:

«آمار تکان دهنده دانشمند آمریکایی با ۱۳ میلیون فالوور در توئیتر:

به طور میانگین در هر ۴۸ ساعت در #آمریکا:

۵۰۰ نفر بخاطر اشتباهات پزشکی
۳۰۰ نفر بخاطر آنفلوانزا
۲۵۰ نفر بخاطر خودکشی
۲۰۰ نفر بخاطر تصادف رانندگی
۴۰ نفر بخاطر قتل با اسلحه

کشته می‌شوند.
افول_آمریکا»

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: آمار تکان دهنده آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۵۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هراس مقامات تل آویو از پاسخ تهران و گفتگوی تلفنی وزرای جنگ آمریکا و اسرائیل

به گزارش قدس آنلاین، لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا (رئیس پنتاگون) امروز شنبه به وقت محلی با همتای اسرائیلی خود درباره "تهدیدهای منطقه ای فوری" گفتگو کرد.

وزیر دفاع آمریکا در حالیکه تهران به واشنگتن برای دخالت در پاسخ خود به اسرائیل هشدار داده است، مدعی شد: «اسرائیل می تواند برای دفاع از خود در برابر هرگونه حمله از سوی ایران و نیروهای وابسته آن در منطقه، روی حمایت کامل ایالات متحده حساب کند.»

این در حالی است که شبکه خبری سی ان ان آمریکا روز جمعه به نقل از دو مقام آمریکایی اعلام کرد که واشنگتن برای دلگرمی اسرائیل که از حمله ایران در پاسخ به تجاوزش علیه کنسولگری تهران در دمشق، برای رهگیری هر پرتابه ای به سوی تل آویو تلاش خواهد کرد.

شبکه خبری سی ان ان آمریکا عصر جمعه به وقت محلی در حالیکه مقامات تل آویو از ترس حمله احتمالی ایران دست به دامن واشنگتن شده است، به نقل از دو مقام آمریکایی اعلام کرد: ایالات متحده آمریکا تلاش خواهد کرد هرگونه تسلیحاتی را که به سمت اسرائیل شلیک می شود، در صورت ممکن رهگیری خواهد کرد که این نشان دهنده سطح همکاری مستمر نظامی بین طرفین قبل از حمله پیش بینی شده ایران است.

ژنرال مایکل اریک کوریلا، فرمانده فرماندهی مرکزی ارتش ایالات متحده آمریکا در منطقه خاورمیانه موسوم به سنتکام که هم اکنون در تل آویو به سر می برد، با مقامات امنیتی اسرائیل دیدار و گفتگو کرد.

فرمانده ستاد فرمانده مرکزی ارتش آمریکا که به سرزمین های اشغالی فلسطین سفر کرده است، حضور خود را یک روز دیگر تمدید کرده است.

به گفته یکی از مقامات آمریکایی، گفتگوهایی وجود داشته است که در آن مقامات آمریکایی از اسرائیل خواسته اند برای پاسخ احتمالی، اوضاع را تشدید نکند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • جورج فریدمن، استراتژیست آمریکایی مطرح کرد: پاسخ نظامی ایران به اسرائیل و استراتژی ایالات متحده
  • آمریکا متحد چینی اینتل و انویدیا را تحریم کرد
  • نیویورک‌تایمز خواستار مشروط شدن کمک نظامی به رژیم صهیونیستی شد
  • آیا آمریکا و عراق می توانند از روابط نظامی فراتر بروند؟ / جو بایدن باید واقعیت رابطه بغداد و تهران را بپذیرد
  • ویدیوی تکان دهنده یک فلسطینی همزمان با حمله به اسرائیل
  • ما آماده‌ایم اسرائیلی‌ها هم آماده‌اند | آمریکا برای حمله‌ای بزرگ در اسرائیل آماده می‌شود
  • گفتگوی مشاور امنیت ملی آمریکا با همتای اسرائیلی
  • هراس مقامات تل آویو از پاسخ تهران و گفتگوی تلفنی وزرای جنگ آمریکا و اسرائیل
  • ببینید | اعتراف تکان‌دهنده چمران از شاهکار شهرداری: بعضی ساختمان‌ها نه با زلزله، با گاز تریلی هم خراب می‌شوند!
  • (ویدئو) فیلمی تکان‌دهنده از کارگر فداکار که مثل بمب در فضای مجازی ترکید