Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق مواد مخدر و کالا در اولویت برنامه‌های ناجا در این استان است؛ از افزایش ۲۵۵ درصدی کشف کالای قاچاق در استان سمنان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد. ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۵ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سرهنگ عبدالله حسنی بعدازظهر امروز در نشستی با خبرنگاران، اصحاب رسانه و مطبوعات سمنان به مهمترین رویکردهای ناجا در سال رونق تولید اشاره کرد و اظهار داشت: کمک به تحقق رونق تولید از اهداف و رویکردهای مهم ناجا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مبارزه با قاچاق کالا را از جمله اهداف و اولویت‌های مهم ناجا عنوان کرد و افزود: این مهم در حنایت از تولیدات داخلی نقش بسزایی دارد.

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان با اشاره به ایست بازرسی‌های قوی در محورهای ارتباطی این استان بیان داشت: مجموعه پلیس و نیروی انتظامی با نظارت جدی بر محورهای مواصلاتی استان سمنان با جدیت تمام با متخلفان برخورد می‌کند.

سرهنگ حسنی کمک به امنیت اجتماعی، برخورد قاطع با متخلفان، ممانعت از قاچاق کالا، کمک به امنیت سرمایه‌گذاری در استان را از دیگر اقدامات و برنامه‌های اولویت‌دار ناجای استان سمنان برشمرد.

وی امنیت موجود در استان سمنان را از نشانه‌های تلاش مجدانه مجموعه پلیس و نیروی انتظامی این استان دانست و گفت: حوزه خدمات و فعالیت‌های ناجا بسیار گسترده است و همین گستردگی می‌طلبد نظارتی دقیق و شبانه‌روزی در بخش‌های مختلف وجود داشته باشد.

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان تأکید کرد: در حفظ امنیت باید مشارکتی همگانی از سوی مردم و مسئولان وجود داشته باشد.

سرهنگ حسنی به تلاش رسانه‌های بیگانه در ناکارآمد جلوه دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: رسانه نقش مهمی در حفظ وحدت و انسجام ملی دارد.

وی وظیفه خبرنگاران و اصحاب رسانه و مطبوعات را در مسیر حفظ امنیت و آگاهی بخشی به مردم بسیار مهم و خطیر دانست و گفت: همه دستگاه‌های اجرایی استان سمنان و رسانه‌ها باید ناجا را در حفظ و تقویت امنیت حاکم بر این استان کمک کنند و مشارکتی جدی در این امر مهم داشته باشند.

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان به برخی تبلیغات شوم دشمنان علیه امنیت حاکم بر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: دشمنان همواره درصدد وارونه جلوه دادن حقایق و واقعیت‌های موجود در کشور هستند تا ضریب امنیت اجتماعی، وحدت و انسجام ملی را به مخاطره بیندازند.

سرهنگ حسنی گفت: ناجا از مهمترین ارکان و حافظان امنیت کشور محسوب می‌شود و در این مسیر هیچ مماشاتی با احدی نخواهد داشت.

انتهای پیام/ ع

R41366/P1494/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۵۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، یوسف ملک‌زاد جانشین فرمانده انتظامی فارس گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس مطلع شدند قاچاقچیان در شیراز اقدام به تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر می‌کنند.
وی افزود: موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس قرار گرفته و با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل نگه‌داری آن در یکی از محله‌های شیراز شناسایی شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: مأموران ضمن هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از یک منزل، ۵۶ کیلوگرم مواد مخدر را از نوع حشیش ، کشف و یک قاچاقچی را دستگیر کردند.

دیگر خبرها

  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • اقدامات فرهنگی برای پیشگیری از اعتیاد در اولویت باشد
  • کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • محموله بلوریجات در شورآباد توقیف شد
  • کشف ۱۵ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در سمنان