Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه کشورمان با تبریک سیزدهمین سالگرد پیروزی مقاومت اسلامی لبنان در جنگ با رژیم صهیونیستی گفت که ملت و مقاومت اسلامی لبنان ثابت کرد که شکست رژیم صهیونیستی امکان پذیر است.

محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در گفت و گو با پایگاه خبری العهد سیزدهمین سالگرد پیروزی مقاومت اسلامی لبنان در جنگ 33 روزه در سال 2006 میلادی و شکست رژیم غاصب صهیونیستی را به دولت، ملت، حزب الله و مقاومت اسلامی لبنان تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ملت و مقاومت اسلامی لبنان این حقیقت را به جهانیان ثابت کرد که شکست رژیم صهیونیستی امکان پذیر است و این رژیم نمی تواند هرگونه که بخواهد جنگ افروزی کند و خون مردم این منطقه را بریزد.

ظریف تاکید کرد که پیروزی مقاومت اسلامی لبنان یک پیروزی برای تمام منطقه است و مردم منطقه و دنیا مدیون  مقاومت مردم لبنان، مقاومت اسلامی و حزب الله هستند زیرا آنها در برابر سرکشی رژیم صهیونیستی ایستادند همانگونه که در برابر گروهک تروریستی داعش ایستادگی کردند./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۶۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش جام جم آنلاین، حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد که حمله پهپادی سنگینی به رژیم صهیونیستی انجام داده است.

در این بیانیه آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف ان و در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به شهرک عدلون و ترور یکی از رزمندگان، مقاومت اسلامی در ساعت ۱:۴۰ بعد از ظهر امروز سه شنبه ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ در حمله هوایی گسترده با پهپادهای انتحاری مقر فرماندهی تیپ گولانی و مقر فرماندهی یگان ایگوز ۶۲۱ را در پادگان شراگا در شمال شهر اشغالی عکا هدف قرار دادند و تلفات قطعی به آن وارد کردند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم از رهگیری ۳ هدف هوایی در آسمان نهاریا و عکا خبر داد.

پیش از این رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند پایگاهی نظامی در یکی از شهرک‌های ساحلی در شمال فلسطین اشغالی از جنوب لبنان هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.

این منابع تاکید کردند که پهپادها دقیقاً به هدف اصابت کردند.

به دنبال این حمله دود غلیظی در شمال حیفا مشاهده شده است.

دیگر خبرها

  • حمله موشکی سنگین حزب‌الله به مرگلیوت
  • برخلاف ادعای نتانیاهو، ما به پیروزی نزدیک نیستیم!
  • حمله موشکی سنگین حزب الله به مرگلیوت
  • ببینید | حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم
  • ۲۷۱ نفر از رزمندگان حزب الله شهید شده اند
  • پیام حزب‌الله به تل‌آویو با سرنگونی ۵ پهپاد رژیم صهیونیستی
  • پیام‌های حزب‌الله به تل‌آویو با سرنگونی ۵ پهپاد رژیم صهیونیستی
  • نیویورک تایمز: نابودی حماس ممکن نیست
  • حزب الله یک پایگاه دیگر ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • حزب الله لبنان پهپاد اسرائیل را سرنگون کرد