Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@22:40:31 GMT

یازدهمین کودک در سنت لوئیس آمریکا کشته شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۶۰۱۶

یازدهمین کودک در سنت لوئیس آمریکا کشته شد

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتدپرس، پلیس آمریکا اعلام کرد یک پسر بچه ۸ ساله، یازدهمین کودکی است که از ماه ژوئن تاکنون در منطقه سنت لوئیس کشته شده است.

یک مقام بلندپایه پلیس در این باره خاطرنشان کرد این کودک روز دوشنبه به ضرب گلوله کشته شد. یک پسر ۱۸ ساله نیز در کنار این کودک هدف گلوله قرار گرفت، اما نجات پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش به جزئیات مربوط به این تیراندازی از جمله فرد مظنون و اینکه آیا قربانیان یکدیگر را می‌شناخته اند یا خیر اشاره‌ای نشده است.

پسر ۱۸ ساله‌ای که هدف گلوله قرار گرفت و نجات پیدا کرد اکنون در شرایط مطلوبی به سر می‌برد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا حوادث بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۶۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) فیلمی عجیب از شورش مهاجران افغان در فرانسه؛ جسد دو افغان به آتش کشیده شد!

زی‌سان: از دو روز گذشته برخی از مهاجران افغان در پاریس در اعتراض به کشته شدن دو پناهجوی افغان دست به خشونت زدند. در حال حاضر حدود پنجاه هزار افغانستانی در فرانسه زندگی می‌کنند. این اعتراض در پی کشته شدن سه پناهجوی افغان رخ داد. 

قاتل برای پنهان کردن قتل دو افغان در خانه‌اش، آنجا را به آتش کشید

به گزارش زی‌سان؛ یک روز پس از تظاهرات خشونت‌آمیز در ارتباط به مرگ دو افغان در خانه‌ای در پاریس، پولیس فرانسه هنوز اطلاعاتی رسمی درباره این رویداد منتشر نکرده است.

روزنامه پاریزین به نقل منابع پلیس این احتمال را مطرح کرد که قاتل پس از کشتن آنها، برای پنهان کردن آثار جرم خانه را به آتش کشید.

پلیس و دادستانی تحقیقات خود را درباره این رویداد تکمیل نکرده‌اند، از این رو از ارایه اطلاعات رسمی خودداری کرده‌اند. با این حال، رسانه‌های فرانسوی، به نقل از منابعی در پولیس، احتمالات مختلفی را درباره مرگ آنها گزارش داده‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش زی‌سان، روزنامه پاریزین گزارش داد که پلیس فرانسه با کشف یک اسلحه و لباس‌های خونین در سطل زباله زیر زمین ساختمانی که این دو افغان به قتل رسیدند، تحقیقات خود را درباره قتل دو پناهجوی افغان آغاز کرده است.

به نقل از این روزنامه، بر اساس یک فرضیه، صاحب‌خانه دو مهمان خود را با گلوله کشته و برای پنهان کردن آثار جرم، خانه را به آتش کشیده است.

این روزنامه نوشت که شدت آتش‌سوزی و انفجار در ساختمان باعث شد تا قاتل از منزل هفتم ساختمان خود را پرت کند که بر اثر آن کشته شد.

پلیس پاریس هویت مقتولین را افغان اعلام کرده، اما درباره هویت قاتل جزئیاتی ارائه نداده است.

حدود ۲۰۰ افغان در مورد تحقیقات پلیس در ارتباط به این رویداد، تجمع برگزار کردند این تجمع در انتها از سوی افرادی به خشونت کشیده شد و پلیس برای متفرق کردن آنان از گاز اشک آور استفاده کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

افغان‌های معترض مدعی‌اند که قاتل و مقتولان به دست فرد دیگری کشته‌شدند و بر تحقیقات بی‌طرفانه پلیس فرانسه تاکید کردند. به گفته آنها، علت مرگ این افراد می‌تواند عواملی دیگر از جمله نژادپرستی داشته باشد.

دو انجمن افغان‌ها در پاریس می‌گویند که به منظور بررسی و پیگری این رویداد جلساتی را با پلیس خواهند داشت. مسئولان این انجمن‌ها گفته‌اند که در صورت عدم دریافت گزارش مستند و کامل درباره این رویداد، تظاهرات در پاریس و شهر‌های دیگر به راه خواهند انداخت.

tags # اتباع افغان ، فرانسه سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • پسربچه ۵ساله خاله خود را به ضرب گلوله کشت
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • فوت یک کودک در پی موتورسواری نوجوان ۱۳ ساله
  • موتورسواری مرگبار نوجوان ۱۳ ساله در اصفهان / مرگ کودک ۶ ساله
  • کودک ۶ ساله در تصادف موتور و پیکان در برخوار جان باخت
  • حمله مرگبار پلیس آمریکا به بیمار جنسی؛ او به سراغ دختـر ۷ ساله آمده بود! | فیلم
  • (ویدئو) فیلمی عجیب از شورش مهاجران افغان در فرانسه؛ جسد دو افغان به آتش کشیده شد!
  • سنگ آمریکا برای کودک کش‌ها
  • یک افسر آمریکایی به ضرب گلوله کشته شد
  • ۲ مهمانی خونین در یک روز در آمریکا