Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@16:11:45 GMT

ادارات سیستان فردا تعطیل است

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۶۰۶۷

ادارات سیستان فردا تعطیل است

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، عبدالرحمن شهنوازی مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت : با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر افزایش وزش باد، افزایش بیش از حد مجاز ریزگرد‌ها و آلودگی هوا همه ادارات شهرستان‌های شمال سیستان و بلوچستان فردا تعطیل است.

او تاکید کرد: دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان در شهرستان‌های پنج گانه سیستان تعطیل نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: باد شدید همراه با گرد و خاک که از روز گذشته در سیستان آغاز شده تا اواخر هفته با شدت ادامه دارد.

سرعت باد در زابل به ۱۰۸ کیلومتر بر ساعت رسید

به گفته رئیس اداره هواشناسی زابل سرعت لحظه‌ای وزش باد امروز سه شنبه در این شهر به ۱۰۸ کیلومتر بر ساعت رسید و گرد و غبار حاصل، دید افقی در فرودگاه منطقه را به ۱۵۰۰ متر کاهش داد.

غلامحسین عابدی اظهار داشت: وزش این باد سبب شد تا غلظت ذرات معلق در هوای زابل به شدت افزایش یابد و کیفیت هوا برای تمام گروه‌های سنی در حالت ناسالم قرار گیرد.

او با بیان اینکه از دیروز بر سرعت وزش باد‌های ۱۲۰ روزه در شمال سیستان و بلوچستان افزوده شد است ادامه داد: وزش این باد موجب کاهش دید افقی در برخی محور‌های مواصلاتی شمال استان بویژه محور‌های زابل - زاهدان، زابل - زهک و زابل - هیرمند شد.

رئیس اداره هواشناسی زابل از تشکیل توده عظیم گرد و غبار و نفوذ آن به سایر مناطق شرقی و مرکزی سیستان و بلوچستانخبر داد و افزود: پیش بینی می‌شود امروز نیز غبار ناشی از وزش باد‌های ۱۲۰ روزه به سایر نواحی این منطقه نفوذ کرده و ضمن کاهش کیفیت هوا، سبب کاهش دید افقی شود.

او بیان کرد: بر اساس خروجی نقشه‌های پیش یابی و مدل‌های عددی، وزش باد شدید و گرد و خاک و در برخی مناطق توفان گرد و خاک تا پنجشنبه این هفته در شمال سیستان و بلوچستان ادامه دارد.

عابدی افزود: این شرایط با شدت کمتری در مرز شرقی و نوار غربی سیستان و بلوچستان نیز روی می‌دهد.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گرد و غبار ستاد بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۶۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است

ستاد بحران زرند اعلام کرد، آموزش حضوری مدارس این شهرستان به دلیل صدور هشدار قرمز هواشناسی فردا (چهارشنبه) تعطیل است.

به گزارش ایرنا و بنا به نظر ستاد بحران با دستور فرماندار این شهرستان به اداره آموزش و پرورش به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید در روز چهارشنبه مدارس مقاطع مختلف این شهرستان تعطیل است.

وی از شهروندان خواست در روزهای فردا چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه ها خودداری کندد.

همچنین ریس ستاد بحران شهرستان زرند از اعلام آمادگی تمام دستگاه های اجرایی و نهادهای خدمت رسان طی این مدت در زرند خبر داد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شدت بارندگی در سیستان و بلوچستان / مدارس ۱۱ شهرستان غیرحضوری شد کلیه مدارس هرمزگان فردا دایر خواهد بود

دیگر خبرها

  • تکمیل بزرگراه زهک-زابل وتقاطع غیرهمسطح زهک درشش ماهه اول امسال
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف سال ۱۴۰۲ راه و شهرسازی شمال سیستان و بلوچستان در ساخت بزرگراه
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد
  • آغاز موج‌های بارشی جدید/ وقوع بارش‌های شدید در تمام نقاط کشور
  • آغاز بارش‌ها در کشور از امروز | بارش‌ شدید در تهران و ۷ استان | کاهش دما در این مناطق از فردا
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل برگزار می‌شود