Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-20@02:12:57 GMT

استعفای انصاری‌فرد دقایقی پس حکم تاج برای ساکت

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۶۰۶۸

استعفای انصاری‌فرد دقایقی پس حکم تاج برای ساکت

خبرگزاری تسنیم: محمدحسن انصاری‌فرد دقایقی بعد از انتصاب محمدرضا ساکت به عنوان عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی ضمن تقدیر از تلاش‌های پرسنل سازمان لیگ و خداحافظی و حلالیت طلبی از آنها با ارسال نامه‌ای به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال از سمت خود به عنوان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی و ریاست سازمان لیگ فوتسال استعفا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن نامه استعفای انصاری‌فرد به رئیس فدراسیون فوتبال که در آن بر «استعفای بدون بازگشت»‌ تأکید شده است، به شرح زیر است:

«ریاست محترم فدراسیون فوتبال
جناب آقای تاج
با سلام
احتراماً به رغم تلاش شبانه‌روزی به اتفاق مجموعه همکاران در کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی و سازمان لیگ حرفه‌ای و تحولات بسیاری که ایجاد شده است، پیرو پیام ارسالی در مورخ بیست‌ودوم تیرماه در واتس اپ که صادقانه و صراحتاً به جنابعالی عنوان کردم در صورت انتصاب آقای ساکت به عضویت کمیته فنی ناچار به قطع همکاری خواهم بود، اکنون با توجه به اینکه حکم انتصاب ایشان به عنوان عضو کمیته فنی و توسعه امروز به بنده ابلاغ شده است، استعفای خود را از ریاست سازمان لیگ حرفه‌ای و کمیته فنی فوتسال و فوتبال ساحلی اعلام می‌دارم. افسوس می‌خورم چرا روند و ساختار خوبی که شکل گرفته و زحماتی که مجموعه فوتسال متحمل شدند به جای تقویت مدیران آن با تضعیف جایگاه آنها و ورود افراد غیرمتخصص با مخاطراتی مواجه شد.

ضمن عذرخواهی از خانواده بزرگ فوتسال و فوتبال ساحلی و حلالیت طلبی از همه همکاران در کمیته فنی فوتسال و فوتبال ساحلی، سازمان لیگ فوتسال و فدراسیون فوتبال، باشگاه‌ها، مدیران، مربیان و ورزشکاران، اهالی رسانه، هیئت‌ها و دیگر دلسوزان بر استعفای بدون بازگشت خود تأکید کرده و اگر عمری باقی بود در سال‌های آتی سایر گلایه‌ها از کم لطفی‌ها و کارشکنی‌هایی که طی هفته‌های اخیر صورت گرفت تا عرصه بر بنده تنگ شود را در میان خواهم گذاشت. در نهایت صداقت و حسن نیت صرفاً به این نکته بسنده می‌کنم که با توجه به واگذاری مسئولیت‌های متعدد به برخی افراد، دورنمای خوبی برای آینده فدراسیون نمی‌بینم و آرزو می‌کنم که با بازنگری، شاهد شایسته سالاری و استفاده از متخصصین برای پیشبرد امور و موفقیت فوتبال و فوتسال و فوتبال ساحلی کشورمان باشیم».

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: ساکت تاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۶۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست فدراسیون شطرنج استعفای خود را پس گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، شادی پریدر که سرپرستی فدراسیون شطرنج را بر عهده دارد، روز سه شنبه با حضور در وزارت ورزش استعفای خود را اعلام کرد. این استعفا در فاصله یک روز مانده به پایان نام نویسی از کاندیداهای ریاست فدراسیون شطرنج انجام شد.

در واقع پریدر تصمیم به استعفا گرفت تا بتواند برای ورود به انتخابات فدراسیون شطرنج نام نویسی کند. در همین زمینه او امروز چهارشنبه (۲۹ فرودین) با حضور در وزارت ورزش نشستی با کیومرث هاشمی وزیر ورزش برگزار کرد اما در پایان این نشست از تصمیم خود برای استعفا منصرف شد و آن را پس گرفت.

شادی پریدر در گفت و گو با خبرنگار مهر با تایید این مطلب گفت: استعفای خود را روز سه شنبه اعلام کردم اما امروز در نشست با وزیر ورزش در رابطه با آن و موضوعات مرتبط با شطرنج و انتخاباتش صحبت کردم.

وی تاکید کرد: صحبت های زیادی در نشست با وزیر ورزش مطرح شد. در نهایت با توصیه های وی و در نظر گرفتن آنچه به نفع شطرنج است، تصمیم بر این شد تا استعفای خود را پس بگیرم و ماموریتم برای رسیدگی به شطرنج و مهیا کردن شرایط برای برگزاری انتخابات زودتر آن را انجام دهم.

پریدر ابراز امیدواری کرد که پروسه بررسی صلاحیت کاندیداها زودتر انجام شود و در اولین فرصت مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، صحبت های شادی پریدر در مورد استعفایش از سرپرستی فدراسیون شطرنج و نشستی که در همین زمینه امروز با کیومرث هاشمی داشته است، در حالی مطرح می شود که سید محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش در حاشیه مجمع انتخاباتی امروز فدراسیون ورزش های سه گانه با تکذیب استعفاری پریدر اعلام کرده که «تا به امروز هیچ خبری مبنی بر استعفای وی به دستم نرسیده است و پریدر را به عنوان سرپرست فدراسیون می شناسم.»

صحبت های پریدر اما حاکی از استعفایی بوده که روز گذشته آن را اجرا کرده بود.

کد خبر 6081064

دیگر خبرها

  • دعوت دانیال اسماعیلی فر به کمیته انضباطی
  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضبلطی فدراسیون فوتبال
  • احضار دانیال اسماعیلی‌فر به کمیته انضباطی
  • دعوت از بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • فوری: احضار دانیال اسماعیلی‌فر به کمیته انضباطی
  • کمالوند: فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند
  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • محکومیت میلیاردی ذوب‌آهن با آرمان
  • سرپرست فدراسیون شطرنج استعفای خود را پس گرفت