Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@04:49:12 GMT

حمایت همه جانبه سرمربی بایرن از خرید پریشیچ

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۶۳۰۴

حمایت همه جانبه سرمربی بایرن از خرید پریشیچ

نیکو کوواچ، سرمربی کروات بایرن مونیخ در مورد انتقال ایوان پریشیچ به این تیم صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در تاسبتان امسال و بعد از جدایی بازیکنانی چون فرانک ریبری، آرین روبن و خامس رودریگز تلاش زیادی برای خرید یک مهره هجومی کرد. در حالیکه در تمام طول تابستان صحبت از انتقال لروی سانه، وینگر آلمانی سیتی بود، این بازیکن هفته قبل در دیدار مقابل لیورپول دچار مصدومیت شدیدی شد و بایرن مونیخ در نهایت ایوان پریشیچ، وینگر باتجربه اینتر را به صورت قرضی به خدمت گرفت و حالا نیکو کوواچ از خرید جدید تیمش حمایت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

نیکو کوواچ در مورد شایعه جذب ایوان پریشیچ به جای لروی سانه گفت:  "شما نمی توانید در مورد راه حل B ، C یا X صحبت کنید و فکر می کنم همه ما باید از خود بپرسیم که آیا اتفاقاتی که اخیرً در اینجا رخ می دهد درست است یا نه، هر بازیکنی شایسته احترام است و ایوان پریشیچ جانشین کسی نیست."

 

سرمربی کروات بایرن مونیخ همچنین در مورد انتقادات از سن خرید جدید تیمش نیز گفت: "من فکر می کنم همه چیز خوب خواهد بود. استفان افنبرگ نیز در 30 سالگی به بایرن آمد و دستاوردهای زیادی برای این تیم داشت. ما باید این مسائل را فراموش کرده و ببینیم بازیکنان جدید در آینده چه کاری می توانند برای بایرن مونیخ انجام دهند."

ایوان پریشیچ نیکو کواچ (سرمربی) اینتر میلان بایرن مونیخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ایوان پریشیچ نیکو کواچ سرمربی اینتر میلان بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۶۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تماس مورینیو با بازیکنان رم بعد از برکناری؛ آقای خاص حال اندیکا را جویا شد

اندیکا با پافشاری مورینیو به عنوان بازیکن آزاد به رم پیوست.

پس از سقوط نگران کننده ایوان اندیکا در جریان دیدار اودینزه و آاس رم در هفته ۳۲ سری آ، این بازی نیمه تمام ماند و ایوان اندیکا به بیمارستان منتقل شد. او یک روز بعد از بیمارستان مرخص شد و دیگر خطری این مدافع ساحل عاجی را تهدید نمی کند.

آرامش به اردوی رمی‌ها برگشت؛ ایوان اندیکا دچار حمله قلبی نشده است

به نقل از کوریره دلو اسپورت؛ پس‌ از بهبود حال اندیکا در بیمارستان، ژوزه مورینیو شخصا با او تماس گرفت و وضعیت شاگرد سابق خود را جویا شد. این اولین ارتباط مستقیم مورینیو با یکی از اعضای باشگاه رم پس از قطع همکاری این سرمربی پرتغالی با جالوروسی است.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • آرتتا: بین آرسنال و سایر تیم‌ها فاصله وجود دارد؛ اکنون زمان حمایت از بازیکنان است
  • توماس توخل، متخصص جدید صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • پیش‌بینی ونگر از تقابل امشب بایرن مونیخ و آرسنال
  • اولین تماس مورینیو با بازیکنان رم بعد از برکناری؛ آقای خاص حال اندیکا را جویا شد
  • نیکو کواچ گزینه جانشینی یورگن کلوپ نیست
  • هری کین: تاتنهامی‌ها مقابل آرسنال از بایرن مونیخ حمایت می‌کنند
  • مدیر اجرایی لورکوزن: آلونسو روزی سرمربی رئال مادرید خواهد شد
  • احتمال دارد ژابی آلونسو سرمربی رئال شود
  • تصمیم گرفته شد؛ یولیان ناگلزمان سرمربی بعدی بایرن مونیخ می‌شود؟
  • لُعبت لیورپولی‌ها برای جانشینی کلوپ؛ نیکو کواچ!