Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری در این آئین با اشاره به روند برگزاری این جشنواره طی سال‌های گذشته از تعامل و همکاری تمامی تلاشگران در برگزاری شایسته این جشنواره قدردانی کرد و افزود: بی‌شک استقبال و حضور حدود ۴۰ هزار نفری مردم استان ناشی از عشق و ارادت آنها به ائمه اطهار (ع) به ویژه حضرت امام رضا(ع) و نتیجه همدلی و همکاری تمام دست‌اندکاران این جشنواره بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهاد خلیل‌مقدم به روند منطقی افزایش میزان مشارکت در این جشنواره اشاره کرد و اظهار داشت: پس از برگزاری موفق این جشنواره در سه سال گذشته و با فراهم شدن زیرساخت‌ها امسال در چهارمین سال برگزاری این جشنواره شاهد حضور ۳۹ هزار و ۳۶۵ نفری مردم استان در این جشنواره هستیم.

دبیر استانی نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برگزاری و استقبال ۲۷ هزار نفر از مردم استان در بخش آنلاین از نقاط قوت این جشنواره و نمادی از  چگونگی استفاده از ظرفیت فضای مجازی در ارتقای سطح فرهنگی و گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

خلیل‌مقدم ادامه داد: این موضوع نشان می‌دهد که می توان تهدید فضای مجازی را به فرصتی ارزشمند برای ارتقا فرهنگ ارزشی کتاب و کتابخوانی و معرفی سیره پاک ائمه معصومین (ع) تبدیل کرد.

رئیس اداره کتابخانه‌های شهرستان شهرکرد نیز در خصوص برگزاری این جشنواره اظهار داشت: توجه به گروه‌های سنی مختلف و فراهم کردن امکان مشارکت در این جشنواره به شیوه‌های مختلف، حضور و استقبال همه اقشار در این جشنواره را فراهم کرده است.

مریم قاسمی از شرکت ۱۱ هزار و ۸۰۰ نفری مردم شهرستان شهرکرد در این جشنواره و رشد ۲۵ درصدی میزان مشارکت نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: حال و هوای کتابخانه‌ها در زمان برگزاری این جشنواره دیدنی و تلاش کتابداران ستودنی است و این حال و هوا و این استقبال بی‌شک از کرامات و برکات حضرت رضا(ع) است.

 از ۷۲ برگزیده این جشنواره، ۱۸ نفر از برگزیدگان دستگاه‌های اجرایی استان بودند.

اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی و مطالعه کتاب‌های مرتبط با سیره پاک ائمه‌ی معصومین (ع) و شناسایی و معرفی کتاب‌های فاخر مرتبط با فرهنگ و سیره اهل‌بیت (ع) از طریق تولید و انتشار گسترده این آثار از مهمترین اهداف برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی است.

۷۳۶۳/۲۰۹۷

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام رضا ترویج فرهنگ دستگاه های اجرایی استان کتابخانه های عمومی معرفی کتاب قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۶۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره جاده ابریشم در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ حسین موسوی شهردار سمنان در نشست هم اندیشی برگزاری جشنواره جاده ابریشم گفت : این جشنواره اردیبهشت امسال در سمنان برگزار می‌شود .

ویبا بیان اینکه اطلاع رسانی برای جشنواره جاده ابریشم در سطح ملی هم انجام می‌شود گفت : در قالب این جشنواره ، رویدادهای معرفی نان و غذا، گل نرگس، هنر‌های تجسمی و کویر گردی هم در سمنان برگزار خواهد شد و تلاش می‌شود ظرفیت‌های سمنان که نماینده ایران در جاده ابریشم  است ، به بازدیدکنندگان معرفی و برندسازی انجام شود.
این جشنواره‌ها در ۵ نقطه شهرستان سمنان برگزار می‌شود. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ترویج فرهنگ کتابخوانی نیاز امروز جامعه است
  • کتابخانه‌های عمومی با برگزاری برنامه‌های فرهنگی مردم را به کتابخوانی ترغیب کنند
  • برگزاری جشنواره ملی روستایی و عشایری در شهرستان کوهرنگ
  • تشریح برنامه‌های جشنواره امام رضا و چله رضوی
  • برنامه‌های جشنواره امام رضا و چله رضوی تشریح می‌شود
  • برگزاری محفل شعر ترکی رضوی در تبریز
  • برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره جاده ابریشم در سمنان
  • راه‌اندازی ۲۶ هزار کانون فرهنگی و هنری در سطح مساجد کشور
  • برگزیدگان مسابقه عکاسی «کودکان شجاع مقاومت» معرفی‌ شدند
  • معرفی نفرات و گروه‌های برتر جشنواره ملی آسمان هشتم در میناب