Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت پارس آباد با بیان اینکه جهادگران بسیجی با تلاش شبانه روزی خود باعث تحقق آرمان های انقلاب اسلامی در محرومیت زدایی از جامعه شدند، گفت: حرکت های جهادی بسیج، بهترین نمونه و الگو جهت استفاده از توان داخلی در حل مشکلات کلان کشور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل احمدی امام جمعه موقت پارس آباد در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، با بیان اینکه جهادگران بسیجی نقش بسزایی در ارتقای فرهنگ کشور دارند گفت: این جهادگران با صبر و استقامت خود علی رغم دستان خالی، در طول سالیان متمادی در همه جای کشور حماسه آفرینی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیج سازندگی روحیه امید را به کشور تزریق کرد

احمدی با بیان اینکه بسیج سازندگی به کمک جهادگران بسیجی توانست روحیه امید و سرزندگی را به معنی واقعی به کشور تزریق کند، شرایط اقتصادی حاکم بر کشور را متذکر شد و گفت: مردم ایران امروز معتقدند که بسیج سازندگی با حرکت های جهادی خود و استفاده از نیروهای متخصص و با ایمان همچون جهادگران بسیجی با دست یابی به تکنولوژی های روز و فناوری های پیشرفته، ایران اسلامی را از این بحران به سلامت عبور خواهند داد.

وی با بیان اینکه جهادگران بسیجی با قدم گذاشتن در راه شهدا، توانستند با همان اخلاص و نیت پاک، کارهای بزرگی در نقاط محروم جامعه انجام دهند گفت: جهادگران بسیجی علاوه بر محرومیت زدایی در بخش های عمرانی، با ارتقای سطح دانش مردم، در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام نیز ایستادند و با کمترین هزینه، پروژه های میلیاردی دشمنان را در تغییر سبک زندگی مردم این آب و خاک ناکام گذاشتند.

جهادگران بسیجی، پیشگامان حرکت به سمت گام دوم انقلاب

احمدی در ادامه سخنان خود به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: جوانان امروز با تأسی از جوانان دیروز که در تحقق انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با ایثارگری خود حماسه آفرینی کردند، قدم در تحقق گام دوم انقلاب نهادند و در قالب حرکت های جهادی با بهره گیری از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی با تمام وجود در عرصه های مختلف حاضر شده و بی ادعا در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی می کوشند.

حرکت های جهادی نمونه و الگوی پیش روی دولتمردان در حل مشکلات کلان کشور

امام جمعه موقت پارس آباد در پایان سخنان خود به نمونه هایی از فعالیت های ارزشمند جهادگران بسیجی اشاره کرد و گفت: همین عید امثال و وقوع سیلاب شدید در استان های گلستان، مازندران، لرستان، خوزستان و شیراز  آن هم در ابتدای سال و زمانیکه همه دستگاه های دولتی در تعطیلات نوروزی به سر می بردند، این جهادگران بسیجی بودند که از همه جای کشور برای خدمت رسانی به مردم به سمت مناطق سیل زده سرازیر شدند و با همت والای خود از ایجاد بحران تاریخی درکشور جلوگیری کردند.

وی با بیان اینکه حرکت های جهادی مولود انقلاب اسلامی است، گفت: حضور جهادگران بسیجی در عرصه ها و برهه های مختلف و عملکرد درخشان آنها در جای جای کشور در واقع ارائه الگوی عملی ایرانی و اسلامی برای مدیران ارشد کشور در اداره مملکت و پیشرفت برق آسای ایران اسلامی در جهان است، چراکه به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی، تنها راه پیشرفت کشور و عبور از بحران هایی که دشمنان برای متوقف کردن انقلاب اسلامی در جهان دارند، همان مدیریت جهادی توأم با روحیه انقلابی است.

احمدی خواستار توجه به جهادگران بسیجی شد و گفت: در وضعیت فعلی کشور نهادهای دولتی و حکومتی باید به جهادگران بسیجی میدان داده و با حمایت همه جانبه از آنها، زمینه های تعالی جامعه را بیش از پیش فراهم کنند چراکه ایران اسلامی در مرحله دوم انقلاب، نیازمند نیروهای جوان متخصص و متعهد دارای روحیه جهادی و انقلابی است.

انتهای پیام/ج

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۶۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح جامع اقتصاد به توان مردم رونمایی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، به نقل از روابط عمومی بسیج سازندگی خراسان جنوبی مهدی هنری به شعار سال جدید با عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم" اشاره و اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که سازمان بسیج سازندگی از زمان ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی از سال ۱۳۹۲ که به حوزه فعالیت‌های اقتصاد مقاومتی ورود کرد، هدف اصلی را در راستای مردمی کردن اقتصاد گذاشت.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا (ع) افزود: بسیج با توجه به ارتباط و تعاملی که با شبکه‌های مردمی تا پایین‌ترین رده در روستاها در سراسر کشور دارد با استفاده از ظرفیت بسیج برای کمک به امر مردمی کردن در حوزه اقتصاد استفاده کرد.

وی بیان کرد: بسیج در این سال‌ها روش مختلف مردمی را با نقش‌های مختلف مردم در طرح‌های مختلفی که گذاشته به صورت عملی امتحان کرده است.

هنری عنوان کرد: طی سال‌های گذشته در خراسان‌جنوبی با مشارکت مردم طرح‌های مختلفی را در حوزه اقتصاد مقاومتی دنبال کردیم.

وی اظهار کرد: با توجه به شعار سال جدید ان‌شاءالله در ابتدای سال طرح جامع اقتصاد به توان مردم را رونمایی خواهیم کرد.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی با بیان این‌که طرح جامع اقتصاد به توان مردم مبتنی بر عمل طراحی شده، افزود: تجربیاتی که طی سنوات گذشته در امر مردمی سازی در استان، کار میدانی و مطالعاتی آن انجام شده و بر اساس نتایج به دست آمده، آماده شده است.

هنری ادامه داد: با توجه به فرمایشات مقام عظمای ولایت در بحث نقش مشارکت مردم باید گفت در خراسان‌جنوبی مردم همیشه آمادگی حضور در مناطق مختلف را داشتند.

وی با بیان این‌که مهمترین موضوع روش و نوع بکار گیری مردم در طرح‌های حوزه اقتصاد است، گفت: روش مشارکت مردم نیاز به جلسات هم اندیشی تبادل نظر و استفاده از ظرفیت‌های مختلف دارد که هم کار علمی و هم تجربی را انجام داد تا بر اساس تجربیات مردم بتوان کار را پیش برد.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: امر مردمی کردن اقتصاد با شعار و حرف به نتیجه نخواهد رسید و مطمئناً نیاز به این دارد که نیازهای هر منطقه بر اساس بوم منطقه برای نحوه مشارکت مردم در حوزه اقتصاد تعریف شود.

هنری افزود: طرح جامع اقتصاد به توان مردم در قالب زنجیره ارزش است و نقش مردم را در حلقه‌های مختلف این زنجیره از تأمین، تولید، توزیع، تبدیل و تجارت بیان کرده و برای هر موضوعی نحوه مشارکت مردم در طرح تعریف شده است.

وی اظهار کرد: این کار در حوزه‌های مختلف انجام شده و خروجی مطلوب بوده ان‌شاءالله بتوانیم این طرح را امسال در سطح استان نهادینه کنیم و الگویی برای توسعه و بسط در سراسر کشور شود و از این ظرفیت برای حضور و مشارکت بهتر مردم در حوزه اقتصادی استفاده کنیم.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی بیان کرد: یکی از موضوعات دیگری که قبلاً در حوزه بسیج سازندگی استان پیگیری شد، طرح‌های معیشت محور خانواده‌ها بود که در قالب خانواده‌هایی روستایی تعریف می‌شد.

وی ادامه داد: هدف از این کار تبدیل کردن روستاها به روستای مولد و تأمین مایحتاج اولیه توسط خانواده در روستا بود چراکه ابتدا روستاها تولید کننده بوده و بعداً مصرف کننده شدند.

هنری گفت: این امر ضمن کمک به تولید، خانواده‌های زیادی را مشغول به کار و تولید می‌کند و برای رفتن به سمت تولید محصولات سالم کمک خواهد کرد ضمن اینکه به سبک زندگی و سلامت خانواده‌ها کمک می‌کند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی بیان کرد: این طرح چون به صورت آزمایشی در استان انجام شده در صورتی که به صورت فراگیر در خراسان‌جنوبی انجام شود قطعاً می‌تواند علاوه بر تأمین نیاز اساسی خانواده در بلند مدت ارتباط و تعامل خانواده‌های شهری با روستاها به عنوان منبع تولید و نیاز اساسی خانواده شهری شده و این ارتباط خود باعث پویایی روستا و تبدیل روستاهای مصرف کننده به مولد خواهد شد.

وی افزود: این طرح نیز با توجه به تجربه‌ای که در گذشته در استان داشتیم می‌تواند در این خصوص تأثیر گذار باشد و به صورت اندک اما در تعداد زیادی از خانواده‌هایی که شامل این طرح می‌شوند کمک بزرگی به تولید در سطح استان و به تبع آن در کشور خواهد داشت.

کد خبر 6079642

دیگر خبرها

  • فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • تجلیل از هنرمندان بسیجی استان همدان
  • محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل
  • حرکت در مدار انقلاب مهم‌ترین دلیل پیشرفت صنایع نظامی ایران است
  • ایجاد روحیه امید و همبستگی ملی از ثمرات وعده صادق است
  • تشکیل دو قرار گاه برای تحقق شعار سال در آذربایجان غربی
  • پنج کانون بسیج هنرمندان در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • امروز ارتش در عرصه های دفاعی- امنیتی به نماد خودکفایی و خودباوری تبدیل شده است
  • طرح جامع اقتصاد به توان مردم رونمایی می‌شود
  • کانون بسیج اساتید دانشگاه بوعلی سینا از عملیات مقتدرانه وعده صادق حمایت کرد