Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@23:08:14 GMT

22 بازیکن اصلی در الکلاسیکو عربستان(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۶۴۳۰

لوچسکو و برانکو ایوانکوویچ سرمربیان الهلال و الاهلی نفرات اصلی خود برای این دیدار حساس اعلام کردند.

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم های الاهلی و الهلال در دیداری حساس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در زمین باشگاه الهلال به مصاف هم می روند، دیدار رفت دو تیم با نتیجه 4-2 به سود آبی های ریاض به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ترکیب الهلال به شرح زیر است:
عبدالله معیوف، یاسر الشهرانی، جانگ هیون سو، عبدالله حافظ، علی آل بلیهی، محد کنو، سلمان الفرج، کاریلو، گومیس، سالم الدوساری و جووینکو

 


ترکیب الاهلی به شرح زیر است:
محمد العویس، محمد آل فتیل، جوزف دسوزا، سلمان موشر، عبدالفتاح عسیری، جانینی، الیکسیچ، عبدالله ترمین، حسین عبدالغنی، محمد خبرانی، علی اسمری.

 

عربستان الهلال عربستان لیگ قهرمانان آسیا الاهلی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عربستان الهلال عربستان لیگ قهرمانان آسیا الاهلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۶۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عربستانی‌ها آینده دخیا را نجات می‌دهند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روزنامه تلگراف، علاقه باشگاه‌های لیگ روشن عربستان به خرید بازیکنانی در پست‌هایی جز دروازه‌بانی باعث شد تا دخیا که 10 ماه پیش از منچستریونایتد جدا شد، همچنان بدون تیم مانده باشد.

باشگاه‌های عربستانی از نظر مالی مشکلی نداشتند اما روی پست‌های هجومی تمرکز کردند و آن را در اولویت قراردادها قرار دادند. آنها ستاره‌هایی مانند کریستیانو رونالدو، نیمار، و کریم بنزما را جذب کردند و همچنان به دنبال امضای قرارداد با محمد صلاح، مهاجم مصری لیورپول نیز هستند.

عربستانی‌ها البته یاسین بونو و ادوارد مندی را در خط دروازه به خدمت گرفتند اما این بازیکنان با مبالغی کمتر از سایر ستاره‌ها قرارداد امضا کردند.

با این حال باشگاه‌های لیگ روشن عربستان آماده‌اند تا در تابستان آینده مبالغ هنگفتی را صرف جذب بازیکن کنند و از هم‌اکنون بودجه‌هایی را برای برنامه‌های خود آماده کرده‌اند.

در این بین یک باشگاه عربستانی نیاز به جذب بازیکن در پست دروازه دارد و این احتمال وجود دارد که برای جذب دخیا وارد عمل شود. این در حالی است که دستمزد بالای او مانعی بر سر باشگاه‌های عربستانی خواهد بود، زیرا دستمزد هفتگی او در آخرین دوره حضورش در یونایتد 375 هزار پوند بوده که این رقم حدود 1.75 میلیون ریال سعودی خواهد بود.

به این ترتیب دخیا نیاز به تیمی نیاز دارد که بودجه مناسبی برای دستمزد او در اختیار داشته باشد و با توجه به اینکه در حال حاضر شانس بالایی برای بازگشت به لیگ برتر ندارد، به نظر می‌رسد حضور در لیگ عربستان بهترین موقعیت برای او برای ادامه فوتبالش خواهد بود.

این در حالی است که دخیا حدود یک سالی است که از میادین دور بوده و به ندرت پیش می‌آید که یک بازیکن پس از دوری طولانی از میادین، به بالاترین سطح خود بازگردد.

دیگر خبرها

  • تمام لیگ عربستان علیه الهلال: شما سوگلی هستید!
  • سه پنالتی علیه الهلال، یکی از یکی درست‌تر!
  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • اعتراض تیم رونالدو به لغو دیدار الهلال!
  • اتفاق خوشحال‌کننده برای عبدالله ویسی
  • اولین واکنش نیمار به شکست سنگین الهلال
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • تاکید امیر قطر و بن سلمان بر لزوم آتش‌بس در غزه
  • عربستانی‌ها آینده دخیا را نجات می‌دهند