Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین،  بانک صادرات ایران از سال ۱۳۹۰ تا پایان سال گذشته، سهم چهار میلیارد و ۶۷ میلیون دلاری در قراردادهای عاملیت ارزی منعقد شده توسط صندوق توسعه ملی با بانک های عامل داشته است.

آمارهای عملکردی صندوق توسعه ملی نشان‌می‌دهد عملکرد این صندوق در حوزه تسهیلات ارزی طی سال ٩٧ حاکی از این است که بانک صادرات ایران در این سال گذشته ۵۰۰ میلیون دلار اعتبار نزد صندوق توسعه ملی داشته، در حالی که این رقم در سال قبل از آن (سال ٩٦) صفر بوده است

بررسی عملکرد تسهیلات ارزی صندوق توسعه ملی به تفکیک بانک‌های عامل در سال ۱۳۹۷ نیز حاکی از آن است که بانک صادرات ایران موفق شده در این مدت طی سه فقره، ۱۳۹ میلیون دلار تسهیلات به متقاضیان پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدول مجموع قراردادهای سپرده گذاری ریالی منعقده به تفکیک بانک و بخش های اقتصادی صندوق توسعه ملی نیز نشان می‌دهد سهم بانک صادرات ایران از کل حجم تسهیلات، دو هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال بوده که دو هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال آن به بخش صنعت و معدن پرداخت شده است. مابقی این تسهیلات نیز در بخش گردشگری تخصیص یافته است.

بخش دیگری از گزارش عملکرد صندوق توسعه ملی به توزیع مبالغ تخصیص داده شده در سال ۱۳۹۷ به متقاضیان توسط بانک‌ها از محل قرارداد‌های سپرده‌گذاری ریالی از منظر بانک سپرده‌پذیر و بخش اقتصادی است.

در این قسمت مشخص شده است که سهم بانک صادرات از این منابع، یک هزار و ۹۵ میلیارد ریال بوده که از این رقم ۵۵۵ میلیارد ریال به سرمایه در گردش بخش صنعت و معدن و مابقی به طرح های این بخش پرداخت شده است.

جدول مجموع طرح های اعلام وصول شده و مسدود شده صندوق توسعه ملی به تفکیک بانک عامل از ابتدای تأسیس تا پایان سال ۱۳۹۷ نیز این طور روایت می‌کند که سهم بانک صادرات ایران از این مبالغ، مسدود شدن یک میلیارد و ۹۰۲ میلیون دلار به نفع متقاضیان بوده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تسهیلات بانکی صندوق توسعه ملی بانک صادرات بانک صادرات ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۶۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان

شما شهروندان عزیز در مورد عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی برای پیگیری به سرویس اقتصادی ارجاع داده شد.

 

دغدغه روز/

گلایه متقاضیان از عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها، در لینک زیر مشاهده کنید.

تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی پرداخت شد

مدیرکل دفتر پایش طرح‌های مسکن وزارت راه و شهرسازی از پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی توسط بانک‌ها خبر داد.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس
  • بانک توسعه صادرات درمسیرجهش تولید گام موثر برمی دارد
  • ویدیو/ پرداخت کامل بدهی ایران به بانک توسعه اسلامی
  • پرداخت کامل بدهی‌های ایران به بانک توسعه اسلامی
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • تفاهم بانک شهر و شرکت ملی صنایع مس در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات