Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@11:24:50 GMT

تصمیم جنجالی برانکو برابر الهلال (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۶۷۰۹

عمر سوما ستاره سوری تیم الاهلی که سالیان است در این تیم عضویت دارد در ترکیب ابتدایی برانکو قراز نگرفت.

به گزارش "ورزش سه" دو تیم الهلال و الاهلی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در شهر ریاض دیدار حساسی را برگزار می‌کنند.

 
نکته جالب ترکیب برانکو نیمکت نشینی عمر السوما مهاجم سوری است. سوما که بهترین گلزن تاریخ باشگاه الاهلی است در بازی رفت نیز گل اول تیمش را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات الاهلی که تیمش به چیزی شبیه معجزه برای صعود نیاز دارد او را بر روی نیمکت قرار داد تا برابر الهلال با یک مهاجم بازی کند.

 

وی ترجیح داد یک هافبک دونده جایگزین سوما کند تا تیمش در جنگندگی میانه میدان حرف برای گفتن داشته باشد.

 

البته به نظر می‌رسد سوما گزینه اول برانکو در ترکیب تیم به عنوان یار جانشین خواهد بود.

 

گفتنی است دیدار رفت با نتیجه ۴-۲ به سود آبی‌های شهر ریاض پایان یافت.

 

عربستان عمر السومه الاهلی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عربستان عمر السومه الاهلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۶۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال

به گزارش "ورزش سه"، دانیال اسماعیلی فر مدافع راست آماده این روزهای پرسپولیس که در دیدار مقابل نفت آبادان زننده یکی از گل‌های تیمش بود، بعد از انتشار تصاویر مربوط به بعد از شادی گلش، با رای کمیته انضباطی با یک جلسه محرومیت از همراهی تیمش و همچنین جریمه نقدی مواجه شد.

کمیته انضباطی اما در رای محرومیت این بازیکن قید کرده که او از حضور برابر سپاهان در جدال بعدی سرخ‌ها در لیگ برتر محروم خواهد بود. رایی که اکنون مورد اعتراض پرسپولیس قرار گرفته و آنها با اشاره به این موضوع که بازی بعدی‌شان مقابل آلومینیوم است، خواهان بررسی چرایی اینکه این کمیته قید محرومیت برابر سپاهان را اعلام کرده، هستند.

باشگاه پرسپولیس مدعی است در صورتی که این کمیته بازیکن تیم‌شان را محروم کرده، او باید از بازی بعدی تیم محروم می‌شد و اینکه آنها را به بازی خاصی ارتباط دهند، برای آنها سوال برانگیز شده است.

باید دید کمیته انضباطی به اعتراض پرسپولیسی‌ها بررسی خواهد کرد یا دانیال این هفته تیمش را برابر آلومینیوم در جام حذفی همراهی می‌کند و بعد از آن مقابل سپاهان یک جلسه محرومیتش را پشت سر می‌گذارد.

دیگر خبرها

  • کامنت عجیب و جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلالی‌ها پس از شب تلخ + عکس
  • (عکس) کامنت جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلال عربستان!
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!
  • خودداری کرسپو از اظهارنظر درباره النصر و الهلال
  • عکس| خشم عربستانی‌ها از حرکت جنجالی یزدانی
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال
  • پورموسوی و بی‌توجهی به حاشیه جنجالی
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد