Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان کهگیلویه گفت: در یک‌ماه اخیر پرونده ۱۶۵ واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی کهگیلویه ارسال شده که از این تعداد، ۹۰ پرونده مختومه و آرای آنها صادر شده است. ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۸ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دهدشت، علمدار بازرگان عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نوسانات بازار ارز و افزایش نرخ تورم حاصل از تحریم‌ها از مهم‌ترین علل گرانی‌های موجود در سطح بازار شهرستان‌های کهگیلویه، چرام و لنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باتوجه به مصوبات کمیسیون نظارت در شهرستان‌های کهگیلویه، چرام و لنده، اداره تعزیرات حکومتی با همکاری ادارات متولی از جمله اداره صمت، اتاق اصناف، شبکه بهداشت ‌و ‌درمان و دامپزشکی گشت‌های مشترکی در هر سه شهرستان انجام می‌دهد و میزان بازرسی‌ها از صنوف بیشتر شده است.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان کهگیلویه با اشاره به میزان رضایت‌مندی مردم و ایجاد تعادل در سطح بازار، گفت: برای رسیدن به سطح پایدار و ایجاد تعادل در بازار و نیز افزایش رضایت‌مندی مردم، گشت‌های مشترک و رسیدگی به تخلفات اصناف روزانه حتی در نوبت عصر نیز انجام می‌شود.

بازرگان تصریح کرد: وظیفه بازرسی از صنوف در هر شهرستان به‌عهده اداره صمت و اتاق اصناف بوده و رسیدگی به تخلفات، صدور حکم و مرجع اعمال قانون از وظایف تعزیرات حکومتی است.

628 واحد نانوایی متخلف در مازندران شناسایی شدتازه‌ترین اطلاعات از بازار متشکل ارزی/ معاملات آزمایشی آغاز شد؛ نقره‌داغ صرافی‌های متخلفتوقیف یک لنج متخلف با 4 میلیارد ریال کالای قاچاق در پارسیان

وی بیان کرد: در یک ‌ماه اخیر پرونده 165 واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی کهگیلویه ارسال شده که از این میزان، تعداد 90 پرونده مختومه و آرای آنها صادر شده است.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان کهگیلویه عنوان کرد: متخلفین واحدهای صنفی در صورت تخلف بار اول به میزان یک تا دو برابر جریمه نقدی، بار دوم به میزان دو تا چهار برابر جریمه نقدی و بار سوم تا 6 برابر جریمه نقدی به‌علاوه نصب پلاکارد بر سر در مغازه به مدت دو هفته محکوم می‌شوند.

بازرگان از برخورد جدی با متخلفان واحدهای صنفی خبر داد و گفت: واحدهای صنفی در اعمال قیمت اجناس خود دقت کنند که در صورت مشاهده هرگونه تخلفی به‌صورت جدی برخورد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان گرامی در صورت مشاهده تخلف صنفی، گزارشات خود را به سامانه ستاد خبری 124 و 135 گزارشات ارائه دهند.

انتهای پیام/ ع

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۶۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب پنج واحد صنفی متخلف در مشهد

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: پنج واحد صنفی شامل سه آرایشگاه زنانه و ۲ واحد عرضه پوشاک و شکلات در این شهر به دلیل تخلفات متعدد پلمب شدند.

محسن صیادی روز جمعه در گفتگو با ایرنا افزود: این واحدها در گشت مشترک امروز مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد با دیگر دستگاههای نظارتی شناسایی شدند.

وی بیان کرد: پلمب این واحدها به دایل تخلفات گرانفروشی و عدم رعایت قوانین و مقررات نظام صنفی انجام گرفت.

۱۵۰ هزار واحد صنفی زیر نظر ۹۵ اتحادیه در مشهد فعالیت دارند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پلمب قدیمی‌ترین پیتزا فروشی تهران به دلیل حجاب تشکیل ۳۰ هزار پرونده عدم انجام تعهد برای خودروسازان

دیگر خبرها

  • ۵ واحد صنفی متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۵ واحد متخلف صنفی در مشهد
  • پلمب پنج واحد صنفی متخلف در مشهد
  • محکومیت هفت میلیارد ریالی شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • پلمب مطب یک پزشک در کوهدشت/ پزشک متخلف ۱۱ میلیارد ریال جریمه شد
  • محکومیت یک واحد عرضه کننده لاستیک خودرو به دلیل گرانفروشی
  • شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان هفت میلیارد ریال جریمه شد
  • ضبط برنج های تقلبی و جریمه متخلف در مشهد
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو تعداوی از محکومان تعزیرات